Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. ápr. 3. 20h:26' EZ A 878. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD 879. játékheted kezdete: ápr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1727 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
kt 2452 | elkészíted a 2452. tárgyat |
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
(Továbbmész...) [95,44] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A halálos morf állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Tüzet köpsz. 35 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A harcias morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A harcias morf melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [96,44] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy szeppent rákfatty. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty bal oldalát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A változatos morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Belecsipked a védelmező morf a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a védelmező morf farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A védelmező morf néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [96,46] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Látsz egy világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nyuhaj karbin volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a harcias morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával melletted a levegőbe suhint. Vasalt bunkóval megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A harcias morf melléd csap a farkával! A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a harcias morf testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A harcias morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A harcias morf farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [96,47] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy fémbontó szójer ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A változatos morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Az éltető morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az éltető morf ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 4 3 8 | mozogsz délre, délkeletre, északra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Tüzet köpsz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a változatos morf fejét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) A változatos morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Tüzet köpsz. 19 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A harcias morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a harcias morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [97,49] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
Tüzet köpsz. 35 életpontot sebeztél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az éltető morf összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [97,48] A dombság átmegy hegységbe. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ongóliant. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Belecsipked a védelmező morf a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a védelmező morf farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A halálos morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 szulfin (ld. enc.). Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
f 326 | kísérletezel a 326. tárggyal |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
szk 65 | keresed a 65. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 13 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY) A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
ONGÓLIANT (159. SZÖRNY) Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb... |
SZULFIN (676. TÁRGY) A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák. |
ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY) Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal: - üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert! |
EZÜSTKARD (325. TÁRGY) Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. |
Erő: | 26 (31) | Szint: | 19 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 302/289 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 18 (24) | Varázspont: | 363/67 | Pénz: | 162 arany | Kép. pont: | 24 |
Pszi pont: | 17/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 24 |
lőfegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
97,47 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 178 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 (+1) | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 12 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 30 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 9 | 11. taumaturgia: | 2 | 12. zene: | 6 |
13. szörnyismeret: | 12 (+1) | 14. pszi: | 2 | 15. vadászat: | 9 |
16. bányászat: | 21 | 17. főzés: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), kisebb tűzlehelet (#110) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 169, az összesen kapott pontszám: 16970. (összesen ölhető: 378 ) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | méregfog (#1553) | 7 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | ryuku kopja (#694) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | rézgolyó (#343) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vortexvessző (#2331) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | esszenciakristály (#350) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 7 | nyu-shuriken (#157) | |||
8 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | nagy vaspajzs (#161) | ||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
8 | borostyán függő (#162) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 3 | aranylánc (#191) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | + | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | |
1 | nap szimbólum (#141) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | |||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
4 | arany karperec (#194) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | + | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | |
5 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
25 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | aranygyűrű (#193) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | ||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 41 csepp tinta (#101), fér még: 29] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 11] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 34 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14] | ||||||
8 | kavadu iszák (#25) | [bennük 56 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 52] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
11 | uzbány csőr (#169) | [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 59] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 101] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | aenouth ködkürt (#1554) | 4 | aranypikkely (#415) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | 2 | csontkulcs (#74) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 2 | dobóháló (#221) | 8 | Fairlight szütyője (#2108) | ||
5 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 119 | kaja (#2) | ||
2 | keg gomba (#1615) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | kulcskarika (#648) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
4 | manakristály (#500) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | morf esszencia (#2452) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 12 | ork csodaszer (#1228) | 3 | pszi kő (#248) | |||
5 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 6 | szent jogar (#150) | 1 | tapasztalatkő (#975) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | titanitdukát (#1480) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 8 | varázskő (#305) | 2 | vaskulcs (#183) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 50 | álompor (#396) | 7 | amniosz (#203) | |||
2 | antilopbőr (#48) | 18 | átlátszó morfplazma (#2451) | 33 | aurach fog (#657) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 21 | bíbor morfplazma (#2450) | 4 | bordacsont (#16) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | darázsszárny (#652) | 15 | dorony tüdő (#212) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 36 | drótszőr (#37) | 2 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 3 | fabontó (#106) | 15 | fehér morfplazma (#2445) | |||
13 | fekete gyöngy (#99) | 15 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | galachmit (#310) | |||
4 | grifftojás (#179) | 20 | gyöngymangó (#135) | 3 | hattyútoll (#1222) | |||
7 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | 20 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 14 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | kőszem (#304) | 3 | lajhár csont (#236) | 3 | lapkorong (#80) | |||
21 | lila morfplazma (#2448) | 2 | liumbe hajtás (#655) | 98 | madártoll (#112) | |||
5 | magszim bél (#103) | 3 | mákrózsa virág (#56) | 6 | mandibulapenge (#125) | |||
9 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa zafír (#381) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | 11 | narancs morfplazma (#2449) | |||
52 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 26 | pirkit (#153) | |||
5 | púderkő (#119) | 1 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 2 | ramit kő (#226) | 2 | remák szív (#264) | |||
32 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | 43 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 15 | sárga morfplazma (#2447) | 6 | smirglilevél (#29) | |||
68 | sünmedve tüske (#14) | 13 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
10 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | 4 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | tükör (#43) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varányszem (#30) | |||
18 | varkaudar csont (#1113) | 54 | vasérc (#152) | 17 | vörös morfplazma (#2443) | |||
2 | xirnox szív (#213) | 12 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 191.72 kg | Megterheltség: 105% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | 2 | víz (#27) | |||
1 | zöld morfplazma (#2444) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 3 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 2 | karbin plazma (#199) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | morf esszencia (#2452) | 3 | rákfatty váladék (#333) | |||
1 | ramit kő (#226) | 2 | rézdarab (#70) | 5 | sáfránypor (#211) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | 4 | vasérc (#152) | |||
1 | vörös morfplazma (#2443) |
94 | 95 | 96 | 97 | 98 | |
43 | |
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|