146. forduló, 148. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 3. 20h:26'
EZ A 878. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
879. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,46] koordinátán.
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Furcsa érzésed van: mintha valami hiányozna... Talán ha újra fellelnéd azokat az értékeket - kaland, barátság, szeretet - melyek e világra hoztak, értelmet vihetnél a mindennapok monoton öldöklésébe. Talán A FÉNY hordozóinak hírnöke mégsem beszélt (annyira) zöldeket...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+8 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy goldugar nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 310.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

kt 2452 elkészíted a 2452. tárgyat
Legyártottál 1 morf esszenciát. [20 pontot használtál fel, van még 275.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[95,45] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy világítótorony van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy fémbontó szójer volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [95,44] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy halálos morf áll veled szemben. {támadása: 19.}

Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A halálos morf állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcias morf.

Tüzet köpsz. 35 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A harcias morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A harcias morf melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 6 gyöngymangót. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,44] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy szeppent rákfatty. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty bal oldalát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy változatos morf.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A változatos morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. A következő ellenfél egy védelmező morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Belecsipked a védelmező morf a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a védelmező morf farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A védelmező morf néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 2 karbin plazmát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [39 pontot használtál fel, van még 236.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 234.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 232.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[96,45] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elhagyott bányát. (ld. enc.) Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy fémbontó szójer. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [96,46] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Látsz egy világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nyuhaj karbin volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy harcias morf.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a harcias morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával melletted a levegőbe suhint. Vasalt bunkóval megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A harcias morf melléd csap a farkával! A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+2.}

Tüzet köpsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a harcias morf testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A harcias morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A harcias morf farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [96,47] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy fémbontó szójer ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled. {max. életpontja: 107-126.}

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A változatos morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Második ellenfeled egy éltető morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Az éltető morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az éltető morf ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 sáfrányport. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [33 pontot használtál fel, van még 199.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 197.]

m 4 3 8 mozogsz délre, délkeletre, északra
[96,48] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy változatos morf.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Tüzet köpsz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a változatos morf fejét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) A változatos morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcias morf. {védettsége: 33 szúró, 14 vágó, 31 ütő ellen.}

Tüzet köpsz. 19 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A harcias morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a harcias morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 sáfrányport. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [97,49] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled.

Tüzet köpsz. 35 életpontot sebeztél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az éltető morf összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló. {támadása: 20.}

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 manakristályt. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [97,48] A dombság átmegy hegységbe. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ongóliant. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy védelmező morf száll szembe veled.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Belecsipked a védelmező morf a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a védelmező morf farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy halálos morf.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A halálos morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 41 aranyat. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bíbor szulfagor került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 szulfin (ld. enc.). Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [45 pontot használtál fel, van még 152.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 150.]

m 8 mozogsz északra
[97,47] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy asztrális vortexet. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 141.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Ghalla legszerencsétlenebb, legnyomorultabb teremtménye.
[5 pontot használtál fel, van még 136.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 126.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz ezüstkardot. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 116.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 86.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 83.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 318 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY)
A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül.

ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY)
Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.)

ONGÓLIANT (159. SZÖRNY)
Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb...

SZULFIN (676. TÁRGY)
A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák.

ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY)
Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal:
- üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert!

EZÜSTKARD (325. TÁRGY)
Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr tanítványa vagy. Ez a 147. fordulód.

Erő: 26 (31) Szint: 19 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 30 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 20 Életpont: 302/289 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 15
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 363/67 Pénz: 162 arany Kép. pont: 24
Pszi pont: 17/9
Eddig összesen 1129 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 489 TP-t kaptál. Jelenleg 406 492 TP-d van. A következő szinthez még 43 508 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, élőholt quwarg, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 24
lőfegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 (+1) 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 30
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 9 11. taumaturgia: 2 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 12 (+1) 14. pszi: 2 15. vadászat: 9
16. bányászat: 21 17. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), kisebb tűzlehelet (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 169, az összesen kapott pontszám: 16970. (összesen ölhető: 378 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 méregfog (#1553) 7 orgyilkos tőr (#225)
1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 3 rézgolyó (#343) 1 ubuk tüske (#131)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327) 7 nyu-shuriken (#157)
8 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
8 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 3 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 + hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 + Arsa potrohgyűrűje (#1541)
5 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
25 * angyalok gyűrűje (#529) 5 aranygyűrű (#193) 3 ezüst gyűrű (#180)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 41 csepp tinta (#101), fér még: 29]
4 fűszertartó (#210) [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 11]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 34 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 56 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 52]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 59]
3 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
6 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 8 Fairlight szütyője (#2108)
5 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 3 gernim balzsam (#1894)
2 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 119 kaja (#2)
2 keg gomba (#1615) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 1 kulcskarika (#648) 10 leviatán hólyag (#2182)
4 manakristály (#500) 1 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452)
2 nagy bronzkulcs (#185) 12 ork csodaszer (#1228) 3 pszi kő (#248)
5 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 3 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 6 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975)
2 távcső (#42) 1 titanitdukát (#1480) 1 tudás gyöngye (#522)
1 tüskecsapda (#242) 8 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 50 álompor (#396) 7 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 18 átlátszó morfplazma (#2451) 33 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 21 bíbor morfplazma (#2450) 4 bordacsont (#16)
3 csillezsályalevél (#1253) 6 darázsszárny (#652) 15 dorony tüdő (#212)
2 dözmöng szív (#122) 36 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665)
1 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106) 15 fehér morfplazma (#2445)
13 fekete gyöngy (#99) 15 fekete morfplazma (#2446) 1 galachmit (#310)
4 grifftojás (#179) 20 gyöngymangó (#135) 3 hattyútoll (#1222)
7 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 20 kaktusztüske (#114)
3 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 14 kék morfplazma (#2442)
1 kőszem (#304) 3 lajhár csont (#236) 3 lapkorong (#80)
21 lila morfplazma (#2448) 2 liumbe hajtás (#655) 98 madártoll (#112)
5 magszim bél (#103) 3 mákrózsa virág (#56) 6 mandibulapenge (#125)
9 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148)
2 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 11 narancs morfplazma (#2449)
52 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 26 pirkit (#153)
5 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269)
4 quwarg tojás (#360) 2 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264)
32 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124) 43 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 15 sárga morfplazma (#2447) 6 smirglilevél (#29)
68 sünmedve tüske (#14) 13 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
10 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 4 trikornis szarv (#198)
2 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)
18 varkaudar csont (#1113) 54 vasérc (#152) 17 vörös morfplazma (#2443)
2 xirnox szív (#213) 12 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 191.72 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 narancs morfplazma (#2449) 2 víz (#27)
1 zöld morfplazma (#2444)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 3 bíbor morfplazma (#2450) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete morfplazma (#2446) 6 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 2 karbin plazma (#199) 1 lila morfplazma (#2448)
1 manakristály (#500) 1 morf esszencia (#2452) 3 rákfatty váladék (#333)
1 ramit kő (#226) 2 rézdarab (#70) 5 sáfránypor (#211)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 4 vasérc (#152)
1 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98
43
44
45
46
47
48
49
50
(95,44) vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619)
(95,45) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), fémbontó szójer (#150)
(96,44) szeppent rákfatty (#186), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(96,45) oltár, vaskohó (#155), elhagyott bánya (#1685), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(96,46) világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), harcias morf (#7619)
(96,47) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155), fémbontó szójer (#150), változatos morf (#7626), éltető morf (#7625)
(96,48) Raia oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, változatos morf (#7626), harcias morf (#7619)
(97,47) nyuhaj karbinok (#110), világítótorony (#156), phua-kúp (#372), asztrális vortex (#2324)
(97,48) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, ongóliantok (#159), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), bíbor szulfagor (#358)
(97,49) olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, vaskohó (#155), 46. jellempróba, érclelőhely, éltető morf (#7625), mágiamorfáló (#7623)

Üzenet küldése a karakternek