Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 14. 15h:10' EZ A 1300. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD 1301. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1722 |
kf 182 1 | kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty bal vállát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
gyk 182 40 | gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-18 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges ryuku légiós trófeát, és kinyersz egy alkalmas kétfejű troll trófeát. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 6 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty jobb oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával eltalálod a szeppent rákfatty jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [96,27] Továbbra is alacsonyhegység. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bibircsók-óriás. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
tim 25 | titkosírás megfejtése 25 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [98,27] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [99,27] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.
(Feltételes támadás:) Egy fémbontó szójer! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő óndarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [101,28] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,28] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
e 20 | élelemszerzés 5 pontért |
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 20 | gyógyítás |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
gyk 182 40 | gyakorolsz a 182. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY) Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját! |
ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY) Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal: - üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert! |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
Erő: | 36 | Szint: | 15 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 109 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 24 | Életpont: | 215/215 | Jellem: | gonosz (93) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 113/1 | Pénz: | 31 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 18 | vágófegyverek: | 8 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 16 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); tüske (#22) (3 -4.); valami (#23) (5 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -8.); rézgolyó (#343) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 4 |
102,48 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 102 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 93 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 (+1) | 2. nyomkövetés: | 27 | 3. lopás: | 18 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 11 | 6. csapdaészlelés: | 10 |
7. gyógyítás: | 28 | 8. titkosírás: | 5 | 9. felderítés: | 3 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 3 | 12. taumaturgia: | 4 |
13. zene: | 1 | 14. szörnyismeret: | 3 | 15. zárnyitás: | 2 |
16. vadászat: | 13 | 17. bányászat: | 8 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 12 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bronzhegyű lándzsát (#87) |
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), valamit (#23) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), kaszabolósáskát (#83) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
bakkura (#52), gitonga (#76) (csak egyszer), móleon (#68), gyilkos tetű (#116) (csak egyszer), kardfogú fülemüle (#146) (csak egyszer), Duer-ork (#45) (csak egyszer), zombi (#49) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), xirnox (#122), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | negatív kulmináció (#530, 350 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | hatalomvarázs III (#532, 400 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35. |
Összsúly: 91.46 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaktusztüske (#114) | 1 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | óndarab (#85) | 7 | rákfatty váladék (#333) | |||
2 | rézdarab (#70) |
95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|