145. forduló, 147. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 9. 15h:14'
EZ A 147. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD
148. játékheted kezdete: aug. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,62] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 kis vaskulcsot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 1151 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 306.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 293.]

t 123 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[82,61] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy pszi elementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-5 pszi pont.) Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Nehwon, a Gyors. Találsz egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm varánypizzát dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [83,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő legyengült vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy szekérkaravánt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [84,61] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dombi yeti. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a dombi yeti bal lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+71 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy szekérkaraván van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 239.]

m 1 mozogsz északkeletre
[85,60] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy vadász quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tudomány és mágia az életem. Ha akarsz, kövess. Wiz-Mojó (Arany M. KT.) " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fogjuk össze a sötét erőket, lépj te is az Ördögi Körbe! >Khy bel'Ez< " Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Erőnk a HIT-ünkben rejlik: Halál, Irgalmatlanság, Táp. Tour-Mix, Ördögi Kör. " Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem a vezetők nagyok, hanem a nép az óriás, aki naggyá tette őket. -DM " [16 pontot használtál fel, van még 223.]

be 35 bemész a 35. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét van. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 218.]

lm 2 6 9 mozogsz 2 6 9
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz bal vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
51 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [5. PONT.] Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [6. PONT.] Egy tetemember lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tetemember testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tetemember testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember rotható húsát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a tetemember testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 30 arany, 1 ezüst gyűrű és 1 fűszertartó (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Mész tovább, előre. [5. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
51 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. ubuk dobónyilat. [30 pontot használtál fel, van még 188.]

lm 12 11 15 mozogsz 12 11 15
Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar! Fegyvere egy csontszurony. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt, 1 nagy bronzkulcsot (ld. enc.), 1 bőrsisakot és 2 aranyat. Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [10. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [11. PONT. --> 14. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [15. PONT.] Egy zombit pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a zombi jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a zombi testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 1 borostyán függő, 2 vasérc és 7 ubuk tüske [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [25 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 14 1 mozogsz 14 1
Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [14. PONT. --> 11. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [10. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Visszamész a kijárathoz, és kimész. [24 pontot használtál fel, van még 139.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 129.]

kf 160 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 6 mozogsz nyugatra
[84,60] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Észreveszel egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 129 tapasztalati pontot kaptál. [19 pontot használtál fel, van még 110.]

be 1215 6 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A szekeret vezető csontsovány alakváltó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván nyugatra indul.
3 mérföld megtétele után (bozótos területen): van itt egy Chara-din monolitja, egy művészi porolit; 9 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány surranó kígyó, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; van itt egy szopógödör; 15 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [12 pontot használtál fel, van még 98.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(82,61) pszi elementál (#221), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tűzrakó hely (#1169), Leah oltár, 31. jellempróba
(83,61) vérszomjas csüldő (#114), Elenios oltár
(84,60) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), oltár, nyugatra tartó szekérkaraván (#1215)
(84,61) dombi yeti (#366), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely
(85,60) vadász quwarg (#241), a 35. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Tharr oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, csontváz (#48), tetemember (#123), varkaudar (#64), zombi (#49)

[78,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sullár fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[0 pontot használtál fel, van még 98.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[77,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült sörényes ubuk. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk nyakát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [76,60] A síkság után kisebb hegyek következnek.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,60] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Macskaszemű Marion lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bronzkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vadász quwarg volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 54.]

m 8 mozogsz északra
[75,59] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 7 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb középső lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+69 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 311 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Nincs elég TVP-d a labirintus kipróbálásához. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: keresed a 10. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadász tatut. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 25 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 287 pontot. A következő körben tehát 292 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele.

NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 146. fordulód.

Erő: 23 (29) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 21 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 252/156 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 109/5 Pénz: 658 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 45/-1 EFejl: 19
Eddig összesen 729 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4440 TP-t kaptál. Jelenleg 154743 TP-d van. A következő szinthez még 25257 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, quwarg királynő, quwarg szabotőr. A 132. fordulódban 548 arany került a bankszámládra. 663 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 15/29 (+16%) vágófegyverek: 13/99 (+30%)
ütőfegyverek: 18/44 (+6%) lőfegyverek: 8/57 dobófegyverek: 12/98 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 114 időszaki: 38

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/51 (+33%) 2. nyomkövetés: 23/96 (+45%) 3. mászás: 8/23 (+6%)
4. csapdakészítés: 9/48 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/40 (+6%) 6. gyógyítás: 51/40 (+34%)
7. titkosírás: 4/83 8. felderítés: 3/92 9. szörnyidomítás: 6/40
10. teológia: 11/43 (+7%) 11. taumaturgia: 6/71 (+2%) 12. versengés: 2/83 (+9%)
13. harcművészetek: 1/57 14. zene: 9/49 15. szörnyismeret: 8/8
16. pszi: 8/94 (+9%) 17. zárnyitás: 1/6 (+6%) 18. vadászat: 17/80 (+11%)
19. bányászat: 17/2 (+28%) 20. főzés: 3/8 (+25%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), álomport (#396) (max. 6 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kis mágneses bigyót (#1266) (max. 1 darabot, csak egyszer), vassisakot (#160) (max. 1 darabot, csak egyszer), bőrsisakot (#57) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, küldetés, labirintus (22)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85), sóhajtó dorony (#112), szőrlajhár (#141), surranó kígyó (#30), tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.

Összsúly: 91.53 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 2 spiritusz (#170)
17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 borostyán függő (#162)
1 bőrsisak (#57) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontszurony (#12)
1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135) 1 kis vaskulcs (#40)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 sullár hólyag (#168) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
6 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(75,59) quwarg királynő (#153), sziklafészek (#167), világítótorony (#156)
(75,60) nyuhaj karbin (#110), mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), téfea magoflux (#98), vadász quwarg (#241)
(76,60) világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155)
(77,61) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, sörényes ubuk (#89)
(78,60) sullárok (#101), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.08.08. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek