Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. ápr. 6. 13h:32' EZ A 863. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD 864. játékheted kezdete: ápr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
kf 107 | kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat |
le 244 | leveszed/lerakod a 244. tárgyat |
kt 573 | elkészíted az 573. tárgyat |
kf 573 | kézbeveszed/felveszed az 573. tárgyat |
kf 251 | kézbeveszed/felveszed a 251. tárgyat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
vtn 372 | varázslat tanulás: a 372. varázslatot |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
vtn 453 | varázslat tanulás: a 453. varázslatot |
tv 372 | támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. {max. életpontja: 59-64.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY) A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez. |
TÜNDE ÍJ (553. TÁRGY) A tünde íj egy varázslatos szerszám. A hosszú íjhoz hasonlóan készül, azonban a néhány különbség sokkal hatékonyabbá teszi. Igaz, ezek a különbségek az elf faj féltve őrzött titkai. És ha valahogyan mégis hozzájutsz egy tünde íjhoz, akkor sem fogod tudni megtalálni a teljes harmóniát a fegyverrel, ha nem vagy elf - így használni sem tudod. Nos, ha tovább olvasol, akkor már bizonyos, hogy csakis elf lehetsz. A tünde íj is vapár ágból készül, azonban a sokkal finomabb és tökéletes formázást, sőt, az íj rugalmasságának megnövelését itt a két smirglilevél helyett két fabontó biztosítja. A húr pedig nem egy, hanem két magszim bél összesodrásával, és két csepp spiritusszal való speciális kezeléssel készül. Ez a különleges elf eljárás 50 TVP-t igényel, de megéri a munkát! A tünde íj ugyanis +6-ot ad a támadásodhoz, viszont használatához legalább 12-es lőfegyver szakértelem szükséges. A tünde íjhoz minden nyíl használható, amely a hosszú íjhoz, de persze léteznek speciális elf nyilak is. Ha a hosszú íj nyilait akarod használni KF paranccsal, akkor azt mindenképp meg kell adnod, hogy melyik lövedéket a 2. paraméterben. Ezenkívül az olyan tárgyak (nyílvesszők) elkészítéséhez, amelyhez hosszú íj kell, szintén jó a tünde íj. |
RÖVID KARD (171. TÁRGY) A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
TÜNDE TEGEZ (1263. TÁRGY) Két királygyík bőrt egy szuperkötél rostjaival összevarrva (aranytű kell), pofás kis tegezt készíthetsz el 20 TVP-ért. Még egy surranó kígyó bőrre lesz szükséged a vállpánthoz, és már el is készültél vele. A tegezben a nyilaidat tárolhatod (automatikusan oda teszed őket), így a táborozás alatt nem tudják ellopni tőled. Igazi haszna vészhelyzetben mutatkozik meg, ugyanis a csatában eggyel több támadást adhatsz le íjaddal, mint egyébként (gyorsabban tudod felajzani az íjad). A tegez csak lőfegyverek esetén segít, dobófegyvereknél nem (tárolásra sem!). Mindehhez a tünde tegezt nem kell KF-elned, de ha akarod, hogy mások lássák nálad, akár a válladra is veheted. A tárgyat csak elf készítheti/használhatja. (Tünde tegez birtoklása esetén az íjászkence használata hatástalan marad.) |
RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY) A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY) A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
FŐNIXTOLL (563. TÁRGY) Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán! |
MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY) Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
KINEMFOGYÓ TEGEZ (368. TÁRGY) Ennek a tegeznek a használata végre megoldást kínál az állandó lövedék problémákra. A kinemfogyó tegez minden köröd elején termel 6-8 mérgezett tüskét, 3-4 nyílvesszőt vagy 1-2 bronzhegyű nyilat, attól függően, hogy a beKF-elt lőfegyvered fúvócső, rövid íj vagy hosszú íj. Több kinemfogyó tegez hatása nem adódik össze. |
ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY) Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
MOA STUKI (413. TÁRGY) Elavult, szétrozsdállt Moa relikvia: egy vascső, végén bonyolult mechanikus szerkezettel és kallantyúval. Hosszasan tanulmányozod a szerkezet működését, míg végül rájössz: a szerkezet végén található pöcköt hátrahúzva, meghúzhatod az eszköz alján levő kallantyút, mire fölül egy bigyó ráüt egy tartókára. De mi értelme ennek az egésznek? A relikvia mellett van két hengerszerű valami: pont beillenek a tartóba! Kipróbálod, mi történik: BUMMM!!! Döbbenten meredsz magad elé: no mi a fene? A hengerszerű izé eltűnt a relikviából, viszont a szemben levő fában egy mély lyuk keletkezett. Hahá! Felfedeztél egy Moa fegyvert! Izgatottan vizsgálod meg a hengerszerű lövedéket, hogy pontosan miből is van, hátha magad is el tudod készíteni. A lövedék gyakorlatilag egy henger alakú rézgolyó, a végén egy üreges résszel, amelyben fekete por van. Höhö, ezentúl ilyen rézgolyókat kell gyártanod! Csak az a kérdés, hogy hogyan lehet a fekete port előállítani? A port vizsgálgatva, szagolgatva rájössz, hogy sehogy: ez valami igazán ismeretlen dolog. De akkor hogyan lehetne helyettesíteni? A por funkciója nyilván az, hogy amikor a bigyó ráüt, a por felrobban, és ez lövi ki a golyót. De akkor esetleg a tűzgyújtásnál használt kovafű reszeléke is megteszi! És innen már könnyű dolgod van... A játék szempontjából: a puskapor helyett használt "kovafű reszelék" igen szegényes helyettesítés, de most azért megteszi. A lövedék elkészítéséhez nem szükséges több munka, mint a rézgolyóhoz. Tehát semmi más dolgod nincs, mint a KF 413 paranccsal bekészítened a Moa stukit, és máris lődözhetsz vele. A gyenge helyettesítő technológia miatt a stukilövedék sebzése nem fog jelentősen megnőni a rézgolyóhoz képest, de viszont a Moa stuki használatakor +8 támadást kapsz, hiszen a nagyobb erő miatt még a legkeményebb páncélon, legvastagabb bőrön is átmehet a golyó. A Moa stuki lőfegyvernek számít. |
SZIGONY (389. TÁRGY) Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben. |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY) Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 15 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 25-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg. |
FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY) A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 20-nál több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 20-nál többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek. |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
OLDÁS (372. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Bosszantó dolog látni, ha egy nehezen beszerzett, fontos tárgyad megy tönkre egy kóbor technokolin vagy náthás rákfatty orrváladékától. Még bosszantóbb, hogy erre eddig nem is volt orvosságod - de immár van! Harcban FTV vagy TV paranccsal, 1 spiritusz és 15 VP árán olyan oldószeres varázspajzsot húzhatsz magad köré, ami az ilyen köpetek kártékony hatása ellen garantált védelmet nyújt! |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
TRINIGAN RÚNÁJA (453. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Nyilván te is érezted már úgy, hogy képtelen vagy fejben tartani a hátizsákod, málhászsákod, oldalzsákod stb. tartalmát, és fogalmad sincs róla, hogy egy bizonyos tárgyból vagy komponensből hány darabbal rendelkezel. Nos, Trinigan is így volt vele régen, ő sem bírta már követni, hogy mely varázslatkomponensből hány darab van nála. Ezért fejlesztette ki ezt az egyszerű kis rúnát, melyet nemrég találtak meg az alanori mágusok az egyik porosodó, elfelejtett tekercsen. A varázslat lényege, hogy az olyan tárgyadra, amelyből csak véges mennyiséget akarsz tartani, rárajzolod ezt a kis rúnát, a közepébe írva azt a számot, amennyit maximum akarsz belőle. Ez a rúna ezután mindig egy kis mentális pendülést küld neked, ha a tárgyból már elérted a kívánt mennyiséget, és újat szerzel belőle. Így rögtön eszedbe jut, hogy beledobd az aranytermő ládikóba. A rúna felrakása a V 453 <tárgy száma> <darabszám> paranccsal történik mindössze 3 TVP-ért és 10 VP-ért, és mindaddig a tárgyon marad, amíg egy másik rúnát nem írsz az adott tárgyadra, vagy darabszámot nem tartalmazó rúnával törlöd. Egyszerre bármennyi tárgyadon lehet rúna, és a karakterlapodon is látható, mire milyen számú rúnát véstél. Figyelem! A rúna nem figyelmeztet, amikor szándékosan szerzel az adott tárgyból pl. boltban vagy aukción veszed, kiveszed a banki széfedből stb., függetlenül a darabszámtól. Trinigan rúnáját a V helyett a TV paranccsal is használhatod, így a beállítás UL-ben is kiadhatod. A költsége ilyenkor 3 TVP és 10 VP helyett 0 TVP és 50 VP. (A taumaturgiát ilyenkor nem fejleszti.) |
Erő: | 27 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 36 (40) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 25 (30) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 36 (40) | Életpont: | 429/429 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (32) | Varázspont: | 449/214 | Pénz: | 68 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 171/56 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 19 | vágófegyverek: | 22 | ütőfegyverek: | 22 |
lőfegyverek: | 16 | dobófegyverek: | 24 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bumeráng (#249) (13 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
72,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15 | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. mászás: | 11 |
4. csapdakészítés: | 12 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 46 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. taumaturgia: | 21 | 11. zene: | 3 | 12. szörnyismeret: | 16 |
13. pszi: | 15 | 14. vadászat: | 5 | 15. bányászat: | 17 |
16. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | jégcsóva (#41) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | 15. szintű lényekre | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
jégcsóva (#41) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
izomernyesztés (#33) | >> | burástya királynő (#759) | izomernyesztés (#33) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 172. Szerzett pont: 23611. Beállított erő: 50 Összpont: 23611 | ||
Sötét kor statisztikák | ||
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4. |
Összsúly: 184.43 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1380 | arany (#50) | 12 | acéltű (#334) | 5 | dentor bőr (#551) | |||
3 | kaja (#2) | 4 | kvazár (#244) | 1 | kvazár páncél (#251) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 20 | ragasztó (#83) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
6 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dentor vért (#573) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | spiritusz (#170) |
71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
58 | |
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|