Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 20. 17h:18' EZ A 213. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD 214. játékheted kezdete: máj. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5001 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 4 0 0 | elmormolod a 4. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
a 153 2563 4 | átadod a 153. tárgyat a 2563. kalandozónak (4 darabot) |
ef 5 512 | energia fejlesztése 5 |
f 116 | kísérletezel a 116. tárggyal |
kno 15 2 | képesség-növelés 15 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 3 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [78,75] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával megvagdalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány bal vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [80,76] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [81,76] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az ork sámán testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
fkt 43 2 1 | felt. készítesz a 43. tárgyat (2 darabot) |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [81,78] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 2d5.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rőtmanó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [82,79] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip puha testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
szk 22 99 | keresed a 22. szörnyet a 99. szörnyet |
h 238 10 | használod a 238. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG) A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.] |
AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni. |
PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG) A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál! |
GOLDUGAR (65. SZÖRNY) Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 18 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 25 (27) | Támadás: | 17 (18) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 24 (27) | Védekezés: | 29 (32) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 144/144 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 263/254 | Jellem: | jó (307) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 214/2 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/3 | Pszi pont: | 22/16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/1 | szúrófegyverek: | 21/78 (+3%) | vágófegyverek: | 18/21 (+21%) |
ütőfegyverek: | 14/76 | lőfegyverek: | 18/46 (+6%) | dobófegyverek: | 6/79 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
83,78 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1402 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/77 | 2. nyomkövetés: | 40/35 (+17%) | 3. mászás: | 10/63 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 11/87 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/0 | 6. gyógyítás: | 14/8 |
7. titkosírás: | 9/37 | 8. felderítés: | 6/27 | 9. szörnyidomítás: | 7/41 |
10. teológia: | 10/36 (+8%) | 11. taumaturgia: | 16/25 (+12%) | 12. versengés: | 4/32 |
13. zene: | 6/27 (+11%) | 14. szörnyismeret: | 22/66 (+20%) | 15. pszi: | 3/44 (+205%) |
16. zárnyitás: | 6/33 | 17. vadászat: | 18/38 | 18. bányászat: | 24/15 (+45%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (104) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat. |
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 16 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1253 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 71.76 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 5 | kaja (#2) | |||
2 | pirkit (#153) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | tinta (#101) | 14 | víz (#27) | |||
1 | zöld üveg (#82) |
75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | |
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|