Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 19. 9h:06' EZ A 179. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD 180. játékheted kezdete: jan. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3112 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau]
A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.)
Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 585 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Dulmina egy tüskepajzs varázslattal készül a csatára. Yoro Okiyi hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Dulmina egy villámsújtás varázslatot dob az ellenfélre. 62 életpontot sebzett.
Dulmina vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Yoro Okiyi mérg. ubuk dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéke átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny Dulmina támadja, félelemsugarait lövi felé. Társad ellenáll a támadásnak. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 435 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. {Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 211, összes sebződés: 0}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal vállát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.)
Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő jobb szárnyát. Kritikus ütés! (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 585 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.)
Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő torát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 585 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 685 | kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat |
hu 193 | hulladék: 193 |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
fa 1118 3036 1 | feladod az 1118. tárgyat a 3036. kalandozónak (1 darabot) |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. [+3% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal kilukasztod az alpesi tehén testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal kilukasztod a süvítő rája testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [74,64] Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos tetű. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű bal oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az északi aurach bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal felnyitod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [75,62] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az emberevő testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megvágod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. [+3% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kvazár karddal kilukasztod a téfea magoflux fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a téfea magoflux testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mutáns pók csupasz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [75,61] Még mindig hegyvidéken vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya bal lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mutáns pók testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,59] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Észreveszel egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás griff bal oldalát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed az óriás griff tollas testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod az óriás griff bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás griff karma a fejed mellett suhan el! Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a griffőniksz jobb lábát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (14 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a griffőniksz bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [74,58] Lakott területre érkeztél.
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 234. tárgyat |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY) A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalacsonyabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót. |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
DARÁZSFAROK (654. TÁRGY) Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned. |
ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY) Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat. |
MENTÁT KARKÖTŐ (1551. TÁRGY) A mentát karkötő minden pszionicista álma. Amíg karodon viseled, talán kicsit többször fogod ellenőrizni, hogy tested teljes anyagi valójában létezik, de az érzés mellett olyan előnyt tapasztalhatsz, mely talán feledteti veled szorongásaidat. A mentát karkötő viselésekor mentális varázslataid ellen (ebbe támadó pszi képességeid is beletartoznak) -5-tel dobják ellenfeleid a mentődobásaikat. |
BROD BUZOGÁNYA (1735. TÁRGY) Nagyranőtt ellenfeled igen egyedi fegyvert forgatott. Egy jókora, vasból készült buzogányt, melynek gömb alakú fejéből félarasznyi hegyes tüskék merednek minden irányba. Igen hatásos ütőfegyver, ám súlya miatt nem egyszerű használni, ezért forgatásához legalább 12-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Ha ez megvan, máris egy 4D6+8 sebzésű, borzasztóan brutális ütőfegyver elégedett tulajdonosa lehetsz. |
SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY) Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia. |
KIS ÓNIXKULCS (1110. TÁRGY) Erre gondoltál volna utoljára... ónixkőzetből kulcsot készíteni!?! Pedig a nehezen megmunkálható fekete anyagból tökéletes és törhetetlen kulcsot készített valaki. Nincs is más teendőd, mint elsőrendű munkája előtt fejet hajtani, na meg minél előbb megtalálni azt a zárat, aminek kinyitására a kulcsot használhatnád. |
GALACHMIT (310. TÁRGY) A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást. |
TUBARKŐ (700. TÁRGY) Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő. - Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja. - Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém! Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned. |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 89/89 év |
Egészség: | 21 (27) | Életpont: | 275/189 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (36) | Varázspont: | 289/8 | Pénz: | 185 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/10 | Pszi pont: | 137/130 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 5/0 | vágófegyverek: | 21/59 (+23%) |
ütőfegyverek: | 1/78 | lőfegyverek: | 19/65 (+36%) | dobófegyverek: | 3/44 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 .); nyílpuska lövedék (#547) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/58 | 2. nyomkövetés: | 19/85 (+28%) | 3. lopás: | 1/39 |
4. mászás: | 10/45 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 13/30 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/19 |
7. gyógyítás: | 23/6 | 8. titkosírás: | 4/29 | 9. felderítés: | 6/71 |
10. szörnyidomítás: | 10/81 | 11. teológia: | 14/78 (+7%) | 12. taumaturgia: | 25/5 (+27%) |
13. versengés: | 7/28 (+8%) | 14. zene: | 7/32 (+40%) | 15. szörnyismeret: | 19/48 (+30%) |
16. pszi: | *20/100 | 17. zárnyitás: | 5/5 | 18. vadászat: | 5/81 |
19. bányászat: | 10/70 (+40%) | 20. főzés: | 2/48 | 21. csapatmunka: | 1/74 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
érző szívű dromedár (#753), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 11. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 139 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
31 | arany (#50) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | |||
2 | spiritusz (#170) | 23 | ubuk tüske (#131) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 9 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
3 | pirkit (#153) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 2 | ugh méreg (#166) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |