145. forduló, 147. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. okt. 9. 9h:11'
EZ A 535. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD
536. játékheted kezdete: okt. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,65] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 16. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílpuska lövedéket. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. Varázserőd regenerálódik. (+70 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+1% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

lm 29 6 mozogsz 29 6
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [17. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bot [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [25. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [31. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [30. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [28. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [29. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [28. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [30. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [31. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [25. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26. PONT.] Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [14. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [3. PONT.] Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [5. PONT.] Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vark. nekromanta lakik itt. Fegyvere egy bunkósbot. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. [+1% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb oldalát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta bal vállát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 19, gyógyulás: 20, összesen: +1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 1 kis vaskulcsot, 1 márványkulcsot és 1 csuklyavirágot. [108 pontot használtál fel, van még 195.]

kt 133 elkészíted a 133. tárgyat
Itt nincs hóhérbimbó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy csuklyavirágot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 195.]

lm 11 21 32 mozogsz 11 21 32
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [11. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [21. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy sötét főgnóm az. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal eltalálod a sötét főgnóm jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 9, gyógyulás: 11, összesen: +2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [32. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [54 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 35 43 mozogsz 35 43
Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [34. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [35. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. Fegyvere egy bunkósbot. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 22, gyógyulás: 27, összesen: +5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 15 aranyat. Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [34. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [33. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [42. PONT.] Hirtelen egy fekete griffet veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fekete griff bal lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megdöföd a fekete griff bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Bah! Egy zsákutcába jutottál! [43. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [42 pontot használtál fel, van még 99.]

lm 47 47 48 mozogsz 47 47 48
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [44. PONT.] Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-21 életpont). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [45. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [46. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [47. PONT.] Hirtelen egy velociraptort veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a velociraptor testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1669 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 82, gyógyulás: 51, összesen: -31 ÉP}

A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Tharr Keresztje, 1 borostyán függő, 3 ezüsttőr, 10 csuklyavirág, 12 kaktusztüske [*], 30 fáklya [*], 1 szvó-ektoplazma és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 50 tüskét. [80 pontot használtál fel, van még 19.]

e 19 élelemszerzés 19 pontért
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy Ayagira Tanaka. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az Ayagira Tanaka testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Ayagira Tanaka bal karját. Kritikus ütés! (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az Ayagira Tanaka testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az Ayagira Tanaka pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az Ayagira Tanaka összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs, egy vasérc és egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 megsemmisítő (ld. enc.). 1838 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 52, gyógyulás: 41, összesen: -11 ÉP}

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. [19 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 27 511 energia fejlesztése 27
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 535. játékheted és a 146. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+2% teo] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Csobogó, tiszta vizű kék patak képe jelenik meg előtted, de a szomjúságodat ez nem csillapítja. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-3 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 24, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Egy kaját bezabál a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 287 pontot. A következő körben tehát 282 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AYAGIRA TANAKA (965. ELLENFÉL)
A Császár személyes parancsait nem bízzák közönséges futárbérencekre, azt minden esetben Ayagira Tanaka viszi el a címzetthez. Ez a vékony, izgága kis mitugrász nem jelenthet komoly erőpróbát számodra, hiszen alig tűnik erősebb ellenfélnek, mint egy közönséges gárdista. Persze Ayagira Tanaka nem azért a legmegbízhatóbb futár, hogy bárkivel leálljon huzakodni. Ha meg tudod akadályozni, hogy ez a gyorslábú ryuku elfusson, mikor a csata a te javadra billen, nyert ügyed van!

MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY)
A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr kisebb papja vagy. Papi hited: 109. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 146. fordulód.

Erő: 29 (41) Szint: 23 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 24 (33) Támadás: 39 (41) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 19 (28) Védekezés: 45 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 349/346 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 19 (30) Varázspont: 479/61 Pénz: 1012 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 47/27 Pszi pont: 164/426
Eddig összesen 972 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 097 TP-t kaptál. Jelenleg 1 029 577 TP-d van. A következő szinthez még 170 423 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, varkaudar varázsló. A 139. fordulódban 19162 arany került a bankszámládra. 19832 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 27/62 (+4%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 24/7 (+3%)
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,65 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 120 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/24 2. nyomkövetés: 12/76 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 8/72 5. csapdakészítés: 26/15 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/43 (+20%)
7. gyógyítás: 36/56 8. titkosírás: 2/95 9. felderítés: 9/54 (+60%)
10. szörnyidomítás: 6/78 11. teológia: 23/8 (+11%) 12. taumaturgia: 14/14 (-694%)
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 10/20 15. harcművészetek: 3/85
16. zene: 1/43 17. szörnyismeret: 18/47 18. pszi: *21/100
19. zárnyitás: 1/31 20. vadászat: 22/1 (+19%) 21. bányászat: 17/50
22. testépítés: 8/32 23. főzés: 1/0 24. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kék rothasztó (#421), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: éhes
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 492 (limit: 1310), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 57 010.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Az új képesség készen van, de még 12 nap szükséges, hogy használhassátok.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 2 bunkósbot (#9)
11 csuklyavirág (#133) 3 ezüsttőr (#322) 1 galachmit (#310)
1 kis vaskulcs (#40) 1 márványkulcs (#245) 1 megsemmisítő (#1540)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nyílpuska lövedék (#547) 1 sallank nyíl (#129)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tharr Keresztje (#287) 35 tüske (#22)
1 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)
1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

139 140 141
64
65
66
(140,65) vark. nekromanta (#173), sötét főgnóm (#136), fekete griff (#107), velociraptor (#161), Ayagira Tanaka (#965)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A zan energia varázslat enciklopédiája és működése nem volt összhangban. Javítottuk, kiküldtük újra az enciklopédiát mindenkinek. A varázslat az új enciklopédiának megfelel‹em működik most.
* - Az agybénítás III. pszí képesség hibásan nem kapott pszí szakértelemt‹l függ‹ ment‹módosítót. Javítottuk, ezentúl pszí szakértelem/2 ment‹módosítót kap.

Üzenet küldése a karakternek