Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 17. 9h:06' EZ A 149. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD 150. játékheted kezdete: aug. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1100 SZÁMLA : XXXX |
Indulásképp első máguskoboldot választod ellenfélnek. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. [első máguskobold:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. [második máguskobold:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. [harmadik máguskobold:] Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) [második máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a máguskobold jobb oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát.
Vashegyű lándzsával többször eltalálod a máguskobold fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a máguskobold bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.)
[első máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) [második máguskobold:] Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) [harmadik máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.)
Vashegyű lándzsával eltalálod a máguskobold testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a máguskobold testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) [második máguskobold:] Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) [harmadik máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) [első máguskobold:] Az első máguskobold szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Ellenfelet cserélsz, mostantól második máguskoboldot támadod. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját.
Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a máguskobold testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 24 életpontot sebeztél. Méregfoggal épp hogy megszúrod a máguskobold fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) [második máguskobold:] Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) [harmadik máguskobold:] Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. {Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
* 1. KP: | gyógyítás 30 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
fog 61 219 | elfogod a 61. szörnyet a 219. tárggyal |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
pki 200 | kiveszel a bankból 200 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 9 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 593 | bemész az 593. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, |
varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, |
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, |
rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
mérleg (#81) 16 ap /db, | zöld üveg (#82) 6 ap /db, | ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, |
kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, |
tinta (#101) 2 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, |
dözmöng szív (#122) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, |
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, |
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, |
karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, | tatu dob (#234) 8 ap /db, |
dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, |
smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, | kvazár (#244) 22 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, |
kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | purifikátor háj (#269) 36 ap /db, |
aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, |
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, |
degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa zafír (#381) 80 ap /db, |
moa üveggömb (#383) 10 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, |
elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, |
párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, |
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, |
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
álompor (#396) 1 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, |
darázsszárny (#652) 4 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dobóháló (#221) 8 ap /db, | dorony tüdő (#212) 8 ap /db, |
drótszőr (#37) 2 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | etra hályog (#712) 25 ap /db, | fémrúd (#104) 8 ap /db, |
furulya (#233) 7 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | gyíkfű (#201) 1 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, |
madártoll (#112) 1 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, | moa üveggömb (#383) 5 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, |
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, | Ramirez feszítővasa (#1261) 16 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, |
ryuku köpeny (#693) 85 ap /db, | ryuku nadrág (#691) 85 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, |
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, |
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, |
vasérc (#152) 2 ap /db, | vaskulcs (#183) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | xirnox szív (#213) 10 ap /db, |
zöld üveg (#82) 3 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db áron. |
ve 130 2 | megveszed a 130. tárgyat 2 |
ve 103 2 | megveszed a 103. tárgyat 2 |
ve 2 30 | megveszed a 2. tárgyat 30 |
ee 212 166 16 | eladod a 212. tárgyat a 166. tárgyat a 16. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [94,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Méregfoggal megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [94,50] A síkságot ritka erdő váltja fel. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy purifikátor. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor ruganyos törzsét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 24 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,48] Továbbra is dombság. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [96,47] A dombság átmegy hegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy bíbor szulfagor. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor bal vállát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szulfin (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 61 | keresed a 61. szörnyet |
kt 147 2 | elkészíted a 147. tárgyat (2 darabot) |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
h 233 60 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY) A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán! |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
SZULFIN (676. TÁRGY) A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 25 (26) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 295/181 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 242/2 | Pénz: | 208 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 15/5 | EFejl: | 41 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12/59 (+17%) | vágófegyverek: | 2/16 | ütőfegyverek: | 22/50 (+2%) |
lőfegyverek: | 22/54 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/48 | 2. nyomkövetés: | 26/34 (+24%) | 3. mászás: | 5/75 |
4. csapdakészítés: | 10/90 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/39 (-1400%) | 6. gyógyítás: | 58/27 (+15%) |
7. titkosírás: | 1/40 | 8. felderítés: | 5/54 | 9. szörnyidomítás: | 5/21 |
10. teológia: | 6/85 (+8%) | 11. taumaturgia: | 22/63 (+5%) | 12. zene: | 2/43 (+60%) |
13. szörnyismeret: | 17/68 | 14. vadászat: | 12/23 | 15. bányászat: | 6/76 (+16%) |
16. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 12. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
Összsúly: 75.34 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | dorony tüdő (#212) | |||
4 | drótszőr (#37) | 1 | rézdarab (#70) | 35 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
208 | arany (#50) | 2 | hebrencs csapda (#147) | 27 | kaja (#2) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szulfin (#676) | 1 | víz (#27) |