Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 8. 12h:20' EZ A 285. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD 286. játékheted kezdete: okt. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4808 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával teljesen átszúrod az uzbány testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Vámpírtőrrel eltalálod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 96 93 52 | elmormolod a 96. varázslatot |
102 | 103 | 104 | |
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
[93,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.
be 572 2 | bemész az 572. épületbe |
be 572 6 | bemész az 572. épületbe |
d 2 32 | eldobod a 2. tárgyat (32 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a Quirov fejét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod a Quirov jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 68 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 11, gyógyulás: 34, összesen: +23 ÉP}
ee 166 170 69 | eladod a 166. tárgyat a 170. tárgyat a 69. tárgyat |
ea 169 11 | eladod a 169. tárgyat 11 |
v 22 39 2 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vámpírtőrrel felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[16 pontot használtál fel, van még 174.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő torát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Vámpírtőrrel megbököd a quwarg királynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 14, gyógyulás: 36, összesen: +22 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő bal középső lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 17, gyógyulás: 33, összesen: +16 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr jobb első lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [103,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-7 életpont). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő quwarg nagymester mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 84 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 41, gyógyulás: 64, összesen: +23 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 101 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a láncravert quwarg torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a láncravert quwarg nyakát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Vámpírtőrrel megbököd a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ocsmány csáprágóját a láncravert quwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 134, gyógyulás: 60, összesen: -74 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő bal középső lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vámpírtőrrel megdöföd a quwarg felderítő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 4, gyógyulás: 29, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [103,97] Síkság, továbbra is csak síkság. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 79 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 36, gyógyulás: 63, összesen: +27 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 8, gyógyulás: 37, összesen: +29 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 92 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 30, gyógyulás: 60, összesen: +30 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 24, gyógyulás: 60, összesen: +36 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 55 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 19, gyógyulás: 41, összesen: +22 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász quwarg testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel megbököd a vadász quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2 572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 35, gyógyulás: 50, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [103,95] Még mindig füves síkságon vagy. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy elpusztított szent ligetet. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Látsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Leona. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 61 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel megbököd a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 12, gyógyulás: 37, összesen: +25 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 93 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg fejét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vámpírtőrrel megkarcolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2 572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 29, gyógyulás: 45, összesen: +16 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 2, gyógyulás: 20, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [103,94] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg szabotőr.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 11, gyógyulás: 19, összesen: +8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 54 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel megérinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 68 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Vámpírtőrrel megkarcolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 25, gyógyulás: 13, összesen: -12 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
kb 248 10 | kiveszel a bankból a 248. tárgyat (10 darabot) |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
h 248 10 | használod a 248. tárgyat |
kf 266 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
h 233 31 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 2 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért |
KORRUM PÁLCÁJA (1545. TÁRGY) Megvizsgálod ezt a rúnákkal telerajzolt varázspálcát. A jelek között ott szerepelnek a fiatalság szimbólumai - ezt meg tudod állapítani a taumaturgiában való jelenlegi jártasságodnak köszönhetően. Talán arra is sikerül rájönnöd, hogyan kell kisütni a pálcában rejlő varázslatot. Ha megpróbálod, a H 1545 parancsot add ki, 5 TVP árán. Ha minden jól megy, tested megfiatalodik, és te megszabadulsz minden természetellenes öregedéstől. Persze ki tudja, Korrum Nert milyen biztonsági intézkedéseket tett arra az esetre, ha pálcája illetéktelen kezekbe kerülne. Készülj fel rá, hogy nem biztos, hogy minden úgy történik, ahogy eltervezted. Korrum pálcáját önként nem ajándékozod oda senkinek, a tárgy nem átadható. |
Erő: | 32 (52) | Szint: | 31 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 22 (28) | Támadás: | 53 (56) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 23 (31) | Védekezés: | 55 (61) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 586/376 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 35 (55) | Varázspont: | 822/121 | Pénz: | 7727 arany | Kép. pont: | 37 |
Tudatpont: | 60/52 | Pszi pont: | 266/431 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10/58 | szúrófegyverek: | 37/12 (+12%) | vágófegyverek: | 7/20 |
ütőfegyverek: | 7/6 | lőfegyverek: | 7/53 | dobófegyverek: | 28/8 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
102,93 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/27 | Max életkor 159 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/59 | 2. nyomkövetés: | 52/61 (+36%) | 3. mászás: | 15/25 |
4. csapdakészítés: | 23/90 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 1/36 | 6. gyógyítás: | 6/49 |
7. titkosírás: | 1/11 | 8. felderítés: | 1/60 | 9. szörnyidomítás: | 1/84 |
10. teológia: | 40/37 (+58%) | 11. taumaturgia: | 37/86 (+37%) | 12. szerencsejáték: | 2/37 |
13. versengés: | 3/42 | 14. harcművészetek: | 14/1 | 15. zene: | 9/50 (+35%) |
16. szörnyismeret: | 20/54 (+25%) | 17. pszi: | 24/2 (+44%) | 18. vadászat: | 6/43 |
19. bányászat: | 30/43 | 20. testépítés: | 12/6 | 21. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vortexmágus (#418), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 8 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (736,0) | áldomás (#6) (893,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | 15. szintű lényekre | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 20. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1473 (limit: 1946), pontszámod: 19 350. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 24, v 26, v 28, v 224. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 75 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 873 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
$1 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | * | teriád lándzsa (#1282) | 1 | * | vámpírtőr (#364) | |
Vágófegyverek | ||||||||
1 | ezüstkard (#325) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | vadászkés (#1264) | 1 | varkaudar szablya (#516) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
11 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | nyílvessző (#108) | 23 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
9 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 35 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | arany pikkelyvért (#456) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | királyi korona (#338) | 1 | * | kvazár sisak (#266) | ||
1 | pszi katalizátor (#610) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | tépett lobogó (#1864) | |||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | |
1 | * | Tharr Keresztje (#287) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 43 csepp tinta (#101), fér még: 7] | ||||||
7 | fűszertartó (#210) | [bennük 30 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5] | ||||||
6 | huhogó bibe (#332) | [bennük 38 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 114] | ||||||
5 | szent kehely (#257) | [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 17 csepp ugh méreg (#166), fér még: 175] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 13] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | aranypikkely (#415) | 5 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 4 | + | deus ex machina (#1) | |
1 | ezüstszelence (#1602) | 9 | fenőkő (#1618) | 1 | furulya (#233) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 11 | gyógykenőcs (#313) | 25 | kaja (#2) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 1 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kötél (#92) | |||
25 | krónika (#1725) | 2 | légiós hátizsák (#1560) | 5 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | márványszobor (#2232) | 4 | megsemmisítő (#1540) | 3 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | Rahn ékkő (#701) | 2 | roxati zárfaló (#314) | 1 | rúnakavics (#2233) | |||
1 | sáfránykristály (#675) | 14 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
39 | + | varázskő (#305) | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | acélpengőke (#231) | 21 | álompor (#396) | 9 | aurach fog (#657) | |||
2 | darázsfarok (#654) | 6 | darázsszárny (#652) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
103 | drótszőr (#37) | 5 | elkarog szőr (#665) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
$4 | fekete gyöngy ($99) | 1 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
12 | gyöngymangó (#135) | 8 | kaktusztüske (#114) | 14 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 5 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | |||
139 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 2 | nektoraf faggyú (#667) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | pular kristály (#239) | 4 | purifikátor háj (#269) | 15 | quwarg kristály (#2238) | |||
12 | remák szív (#264) | 2 | rinóbőr (#651) | 3 | rókafarok (#124) | |||
46 | sallank karom (#128) | 20 | smirglilevél (#29) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
4 | szulfagor agyar (#677) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 7 | varányszem (#30) | |||
4 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 153.70 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | esszenciakristály (#350) | 10 | galachmit (#310) | 36 | grifftojás (#179) | 1 | kronokristály (#1636) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | 2 | manakristály (#500) | 11 | pszi kő (#248) | 24 | rókafarok (#124) | 1 | szigony (#389) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 110 | varázskő (#305) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
12 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 3 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
17 | kaja (#2) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 28 | spiritusz (#170) | |||
3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 91 | ugh méreg (#166) | |||
10 | uzbány csőr (#169) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
829 | arany (#50) | 16 | drótszőr (#37) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | púderkő (#119) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) |
101 | 102 | 103 | 104 | |
92 | |
|
|
|
93 | |
|
|
|
94 | |
|
|
|
95 | |
|
|
|
96 | |
|
|
|
97 | |
|
|
|
98 | |
|
|
|
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|