Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 29. 9h:09' EZ A 306. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD 307. játékheted kezdete: okt. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
ek 116 55 5 | t. energia kisütése: 116 55 5 |
ee 89 65 237 | eladod a 89. tárgyat a 65. tárgyat a 237. tárgyat |
ea 169 3 | eladod a 169. tárgyat 3 |
ve 104 1 | megveszed a 104. tárgyat 1 |
ve 124 2 | megveszed a 124. tárgyat 2 |
ve 172 3 | megveszed a 172. tárgyat 3 |
ve 186 2 | megveszed a 186. tárgyat 2 |
ve 665 8 | megveszed a 665. tárgyat 8 |
ve 214 10 | megveszed a 214. tárgyat 10 |
ve 1230 5 | megveszed az 1230. tárgyat 5 |
ve 170 40 | megveszed a 170. tárgyat 40 |
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,18] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 562 2 | bemész az 562. épületbe |
be 562 6 | bemész az 562. épületbe |
ff 182 695 696 | felt. fegyverváltás: 182 695 696 |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [132,4] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tetemember. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a tetemember fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [131,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy partravetett medúza. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a partravetett medúza testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a partravetett medúza nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a partravetett medúza jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A partravetett medúza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal vállát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós fejét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku légiós bal vállát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku légiós jobb oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [129,3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bea Melindre, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [23 pontot használtál fel, van még 4.]
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
RAPTOR KAROM (281. TÁRGY) Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése. |
TÉFEA-AGY (172. TÁRGY) A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod. |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY) Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erősen mérgezők... Nos, valószínűleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni. |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 14 | Merészség: | 9/3 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 13 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 288/176 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 26 (30) | Varázspont: | 269/2 | Pénz: | 237 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 83/30 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 21/8 (+8%) | vágófegyverek: | 12/88 (+4%) |
ütőfegyverek: | 10/23 | lőfegyverek: | 8/23 | dobófegyverek: | 22/6 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (110%) << ryuku szablya (#695) (110%) << ryuku buzogány (#696) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/77 | 2. nyomkövetés: | 18/41 (+19%) | 3. lopás: | 2/35 |
4. mászás: | 8/93 | 5. csapdakészítés: | 13/10 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/98 (+6%) |
7. gyógyítás: | 23/90 (+46%) | 8. titkosírás: | 4/72 | 9. felderítés: | 12/30 |
10. szörnyidomítás: | 8/4 | 11. teológia: | 15/38 (+21%) | 12. taumaturgia: | 17/80 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 7/79 | 15. zene: | 4/11 |
16. szörnyismeret: | 12/35 (+20%) | 17. pszi: | 14/88 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 6/94 | 20. bányászat: | 16/61 | 21. főzés: | 9/90 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a trolloktól (5) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 58 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), Zinthurg (#180), ryuku ostromteknős (#362) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | villámcsapás (#50) | >> | nektoraf (#355) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | vérfürdető magszim (#148) | tűzeső (#61) | >> | orgoró (#170) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | 14. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg királynő (#153) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tűzeső (#61) | >> | óriás csontváz (#176) | tűzeső (#61) | >> | 16. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | tűzeső (#61) | >> | epokitféreg (#147) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
tűzeső (#61) | >> | vörös rakolits (#356) | tűzeső (#61) | >> | hadroszaurusz (#162) | |
tűzeső (#61) | >> | degradátor (#210) | tűzeső (#61) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka II (#162) | >> | 14. szintű lényekre | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0) |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
Összsúly: 83.64 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
477 | arany (#50) | 1 | bronzpajzs (#89) | 5 | kaja (#2) | |||
2 | kaktusztüske (#114) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | tankány karom (#237) | |||
3 | uzbány csőr (#169) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bruhatagnyelv (#1230) | 8 | elkarog szőr (#665) | 1 | fémrúd (#104) | |||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | rókafarok (#124) | |||
40 | spiritusz (#170) | 2 | téfea-agy (#172) | 56 | víz (#27) |