144. forduló, 146. forduló, Geronimo a mágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 9. 7h:43'
EZ A 395. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
396. játékheted kezdete: dec. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4041
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

GERONIMO A MÁGUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+420 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+61 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-60 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 320. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a varázspáncél varázslatot! [-60 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 305. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300. Kapsz 1 VP-t.]

ba 221 nem támadod a 221. szörnyet
BA 221 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

kno 11 1 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 300.]

vps 84 VP spórolása: 84
Félreraktunk, letiltottunk neked 84 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 300.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 290. Kapsz 2 VP-t.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 280. Kapsz 2 VP-t.]

m 3 5 6 mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[65,85] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy királygyík került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a királygyík testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [64,86] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy proteinfecske közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a proteinfecske farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra rohansz. Vadászkéssel alaposan megvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a proteinfecske testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [63,86] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a garokk nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a garokk nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Egészséged TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 259. Kapsz 4 VP-t.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a légirozmár bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel alaposan megvágod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 3 VP-t.]

kt 234 1 elkészíted a 234. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 tatu dobot. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 233. Kapsz 2 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 230.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan lidércúr az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen! Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [15 pontot használtál fel, van még 215. Kapsz 3 VP-t.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[62,86] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár hatalmas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel megcsapod a sullár nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a sullár jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [61,87] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy proteinfecske közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel megvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a proteinfecske testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [60,88] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északra látsz egy phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel kilukasztod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 195. Kapsz 4 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[59,89] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Egészséged TF-elődött. [7 pontot használtál fel, van még 188. Kapsz 1 VP-t.]

vpf 24 VP elővétele: 24
Felszabadítottunk neked 24 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

be 40 bemész a 40. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét van. Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 183. Kapsz 1 VP-t.]

lm 4 9 1 mozogsz 4 9 1
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Hamarosan egy varkaudar mágust pillantasz meg. Fegyvere egy bunkósbot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 217 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 csontkulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [4. PONT.] Hirtelen egy vérszomjas csüldőt veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra támadsz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a vérszomjas csüldő. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [5. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Nyitva van! Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [9. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 bordacsont, 1 zöld üveg és 3 ragasztó. Gyorsan kiüríted a ládát. Megtalálod a lakatkulcsot is. Hogyan lehetett egy ekkora nagy kulcsot elveszteni? Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [5. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Egészséged TF-elődött. [61 pontot használtál fel, van még 122. Kapsz 12 VP-t.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

v 181 73 59 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

58 59 60 61 62 63 64 65 66
84
85
86
87
88
89
90
(59,89) a 40. labirintus bejárata, varkaudar mágus (#128), vérszomjas csüldő (#114)
(60,88) Raia rúnaköve, vérszomjas csüldő (#114)
(61,87) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, proteinfecske (#139)
(62,86) sullár (#101), Fairlight oltár
(63,86) grok-képződmény (#149), garokk (#73), légirozmár (#94)
(64,86) proteinfecske (#139), mély kút (#93), Raia oltár
(65,85) Raia rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), királygyíkok (#26)

[73,59] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Látsz egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem fejét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Csontkéssel többször eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt.
- Á a karbin plazma. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 8 ovimon-bogyó, 14 sünmedve tüske, 2 mocsári penke, 2 ezüst karkötő, 3 téfea-agy.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Garokk, 1 Vérfürdető magszim, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 483 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 50 darab aranyérmét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
[-60 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 82. Kapsz 8 VP-t.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 5 aranyat. (+1 jóság.) Érzed, ahogy a szervezetedben lévő méreg felszívódik, elmúlik hatása. [5 pontot használtál fel, van még 77. Kapsz 1 VP-t.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 14 VP-t.]

* 1. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [7 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 8, 28.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Geronimo a mágus, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 29 (41) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 39 (43) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 28 (37) Védekezés: 43 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 112/118 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 367/340 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 28 (34) Varázspont: 994/51 Pénz: 157 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/1 Pszi pont: 153/196 EFejl: 27
Eddig összesen 1956 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 113 TP-t kaptál. Jelenleg 644 865 TP-d van. A következő szinthez még 155 135 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, zombi mester, drakolich. A 114. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5360 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 25/16 vágófegyverek: 19/17 (+16%)
ütőfegyverek: 19/30 (+4%) lőfegyverek: 25/37 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (300%) << csontpálca (#329) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -11.); tüske (#22) (12 -14.); mérg. ubuk tüske (#137) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 59,89
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84
Kedvenc táborhely: 64,87
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 852 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/46 2. nyomkövetés: 24/80 3. mászás: 3/99 (+12%)
4. csapdakészítés: 11/50 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/37 (+12%) 6. gyógyítás: 18/75
7. titkosírás: 7/46 8. felderítés: 5/32 9. szörnyidomítás: 1/36
10. teológia: 22/74 (+26%) 11. taumaturgia: 86/82 (+162%) 12. szerencsejáték: 1/59 (+12%)
13. versengés: 4/65 (+30%) 14. zene: 5/1 (+9%) 15. szörnyismeret: 10/21
16. pszi: 19/66 (+6%) 17. zárnyitás: 2/8 18. vadászat: 5/24
19. vitalitás: 1/59 20. bányászat: 14/21 21. főzés: 9/21 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot )
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang (13)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 60 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)
villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
tűzgolyó (#155) >> 10. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): kész. városháza (Gatin) (540): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 22, 24, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 53, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1000, az összesen kapott pontszám: 176845. (összesen ölhető: 1662 )
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a f‹z‹versenyben.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 314 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
69 arany (#50) 1 amniosz (#203) 4 karbin plazma (#199)
3 tüske (#22) 1 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 bunkósbot (#9) 1 csontkulcs (#74)
14 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 7 madártoll (#112)
3 ragasztó (#83) 1 sullár hólyag (#168) 1 tatu dob (#234)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74
58
59
60
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, smaragdgólem (#417)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Számlálót vezettünk be az E 1 parancsra. Ez a számláló akkor nő, ha valakinek E 1-re jön szörny. Amíg számláló 50000 alatt van, addig 23% eséllyel jön szörny E 1-re, mint korábban. Utána az új rendszernek megfelelően 13%-eséllyel. Természetesen a számlónál az eddigi fordulókban E 1-re jött szörnyeket is beszámítottuk.
* - Számlálót vezettünk be a szörnyből eső (ami most csak a csodálatos remetét jelenti) eső sáfránykőre is. Ha ez eléri a 6666-ot, nem talál többet sáfránykövet szörnynél. Természetesen a számlónál az eddigi fordulókban szörnynél talált sáfrányköveket is beszámítottuk.
* - Ezentúl a karakterlapon, a számlálók rovatban megjelenik a csodák kútjából kapott támadás és védekezés is.

Üzenet küldése a karakternek