144. forduló, 146. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 15. 12h:31'
EZ A 293. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
294. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [1,-4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.)

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 722.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 722.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Sziklás, hegyes vidéken repülsz. Találsz egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) Még mindig hegyvidéken vagy. Itt érzed magad legközelebb az örök nyugalomhoz vezető kapuhoz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) Még mindig hegyvidéken vagy. Észreveszel egy hóhérbimbót. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Találsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Egyszercsak észreveszel egy móleont. Első pillantásra hátrahőkölsz, de aztán rájössz, hogy nem láthat Téged. Továbbmész. [30 pontot használtál fel, van még 692.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Tovább suhansz a hegyek között. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) Tovább suhansz a hegyek között. Felfedeztél egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ködkaput. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) Még mindig hegyvidéken vagy. Itt érzed magad legközelebb az örök nyugalomhoz vezető kapuhoz. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy gonyolék orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Nem sokkal magad előtt megpillantasz egy nyuhaj karbint. Tréfából átrepülsz rajta, mire megborzong, talán megérezve a halál lehelletét. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (559. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 662.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Még mindig hegyvidéken vagy. Talán mégsem vagy olyan sebezhetetlen, mint hitted: szembejön egy árnyékrája, és nagyon is úgy tűnik, jól lát, sőt mi több, harcra készül...
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az árnyékrája testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az árnyékrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az árnyékrája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) Még mindig hegyvidéken vagy. Halott szemmel lehet csak igazán látni, még mennyi élet van itt így is: minden az életenergia izzó vörösétől pezseg. Találsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. [20 pontot használtál fel, van még 642.]

f 59 61 kísérletezel az 59. tárggyal a 61. tárggyal
Sajnos nincs nálad ködmangó. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

kt 62 elkészíted a 62. tárgyat
Sajnos nincs nálad ködmangó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ködcsillagot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 642.]

h 62 használod a 62. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

ef 51 513 energia fejlesztése 51
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 642.]
Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: keresel egy védett árnysíkot, és egybeolvadsz vele. Megkezded rövid másvilági pihenésedet.
Ebben a körben 642 pontod maradt, ebből a következő körre 642 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 928 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 29 Szint: 17 Merészség: 8/1 Magasság: 146 cm
IQ: 16 Támadás: 16 (17) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 2 (5) Menekülés: 40 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 256/247 Jellem: gonosz (45) Tul. pont: 4
Szerencse: 13 Varázspont: 80/7 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 30/0
Eddig összesen 795 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 TP-t kaptál. Jelenleg 180 771 TP-d van. A következő szinthez még 79 229 TP szükséges. Trófeáid: sötét motyogó, árnyékrája.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/64 szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48
dobófegyverek: 13/44

Óvatosság (labirintusokban): 0
112,76 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 46,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/59 2. nyomkövetés: 26/78 (+25%) 3. lopás: 1/41
4. mászás: 4/89 5. csapdakészítés: 12/12 6. csapdaészlelés: 11/63
7. gyógyítás: 38/51 8. titkosírás: 11/2 9. felderítés: 17/82
10. teológia: 2/5 11. taumaturgia: 10/4 12. harcművészetek: 14/69
13. szörnyismeret: 3/94 14. zárnyitás: 5/4 15. vadászat: 9/53
16. bányászat: 11/11 (+55%) 17. főzés: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot, csak egyszer), ködmangót (#59) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod óriás patkányt (#42) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
tetemember (#123), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!
3.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 51 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 890 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 1.94 kg Megterheltség: 2%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-8 -7 -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2
-5
-4
-3
(-7,-4) phua-kúp (#372), világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484)
(-6,-4) árnyékrája (#87)
(-5,-4) kolostor (#559), művészi porolit (#720), érclelőhely
(-4,-4) ködkapu (#60), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Dornodon oltár
(-3,-4) Chara-din rúnaköve, Sheran oltár, érclelőhely
(-2,-4) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Sheran oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(-1,-4) világítótorony (#156), érclelőhely
(0,-4) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek