144. forduló, 146. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 24. 9h:06'
EZ A 1161. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
1162. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,100] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. Minden varázserőd visszatért. (+10 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 302. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 297. Kapsz 2 VP-t.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 545 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 295.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

153 154 155
99
100
101

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 4 VP-t.]

be 710 26 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 30 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 280. Kapsz 2 VP-t.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász. {támadása: 42.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 28, gyógyulás: 9, összesen: -19 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy áldott okerón. (ld. enc.)

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón farkát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megkarcolod az áldott okerón fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod az áldott okerón kitines ollóját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod az áldott okerón bal középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. (ld. enc.) 1 312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 4, gyógyulás: 43, összesen: +39 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar iszákos. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 118 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (78 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 209, gyógyulás: 25, összesen: -184 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy áldott okerón.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón bal hátsó lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az áldott okerón bal vállát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod az áldott okerón testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod az áldott okerón farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 4, gyógyulás: 49, összesen: +45 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar varázsló.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a varkaudar varázsló nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót. {max. életpontja: 136-160.}

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 131 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 133, gyógyulás: 10, összesen: -123 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy hegyi góliát.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi góliát testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal súrolod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 32, gyógyulás: 20, összesen: -12 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 195. Kapsz 34 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését Pusztítás Prófétái kezdte, eddig 2100 TVP épült bele.) Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:2. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany és egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 46, gyógyulás: 21, összesen: -25 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Összefutsz egy hófehér, rövid hajú, vizenyős szemű ember férfival. A bőre undorítóan nyálkás. Leah hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Muezli aranykezét, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy réz varkaudar éremet, egy rinóbőr övet, egy ryuku kalózkendőt, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy trikornis herceg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {legmagasabb egyéb szakértelme: gyógyítás (52).} Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hard Jackal Madrow. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: amniosz, aranytű, bunthar bőr, csalánvirág, csuklyavirág, dözmöng szív, ében toboz. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
[6 pontot használtál fel, van még 189. Kapsz 2 VP-t.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 139. Kapsz 20 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,100] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közelebb mész. A burástya lehel. A pajzs szerencsétlen módon elbillen (nyilván a kő miatt), és az elfet elborítja a sav. Gromak páncélja füstölögve tűnik el, arca félig összeégett, de azért még mindig megpróbál szembeszállni a lénnyel. Gyorsan lesújtasz a férfira hátulról, mire az arcára esik, és könnyű prédája lesz a burástyának. Ez volt ám a móka! (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg nagymester. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vámpírkarddal felnyitod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 61, gyógyulás: 21, összesen: -40 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 118. Kapsz 8 VP-t.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. 118 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-11 támadás és védekezés a harc végéig.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál farkát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi őselementál jobb lábát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a pszi őselementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-7 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 126, gyógyulás: 21, összesen: -105 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -10 védettség, -10 támadás, permanensen -3 max. VP) Végleg elfelejtetted tükörpajzs nevű varázslatodat. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a pszi őselementál testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 8, gyógyulás: 20, összesen: +12 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 4x 4d4+4.}

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -10 védettség, -10 támadás, permanensen -3 max. VP) Végleg elfelejtetted védelem sav ellen nevű varázslatodat. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi őselementál egyik csápját. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a pszi őselementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 8, gyógyulás: 21, összesen: +13 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy taalru jön feléd. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru egyik lábát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru egyik lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a taalru póklábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 4 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 16, gyógyulás: 37, összesen: +21 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kvazár kesztyű (ld. enc.), 5 ugh méreg és 3 rézgolyó (ld. enc.). A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [50 pontot használtál fel, van még 68. Kapsz 20 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[154,101] Még mindig bozótos. Észreveszel egy phua-kúpot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pszi őselementál lehet. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -10 védettség, -10 támadás, permanensen -3 max. VP) Végleg elfelejtetted a munka gyümölcse nevű varázslatodat. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal súrolod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) Vámpírkarddal végigvágod a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a pszi őselementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 16, gyógyulás: 25, összesen: +9 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 47. Kapsz 8 VP-t.]

tim 100 titkosírás megfejtése 47 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Ha az edényt szét nem vered,
Mi benne főtt, meg nem eszed.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! {támadása: 45.}

Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (26 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a massza tömpe orrát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a massza pörsenéses hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a massza a farkával a bal válladra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 4 életpontot vesztettél. A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vasércet. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 44, gyógyulás: 25, összesen: -19 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Elhagyod a phua-kúpot. [47 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 18 VP-t.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bb 69 312 979 beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: bb 248 305 500 beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat.
- Öhh, borzalmak atyja. - nyögsz, amikor tapasztalatod, hogy szopóköveid száma mágikus úton megszaporodott. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 30, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni.

ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket.

KVAZÁR KESZTYŰ (445. TÁRGY)
A kvazár kesztyű elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a kesztyűhöz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Gór formázó minta segítségével a kvazár kesztyű elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár kesztyűt a KF 445 paranccsal viselheted, így hárommal megnő a védettséged. Ezenfelül pusztakezes harc esetén kapsz +3 sebzést. A kesztyű megrendelése a KT 445 paranccsal történik.

RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 145. fordulód.

Erő: 20 (29) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 18 (29) Támadás: 41 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (49) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 70/71 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 468/369 Jellem: gonosz (115) Tul. pont: 31
Szerencse: 21 (1) Varázspont: 429/27 Pénz: 6125 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 103/-13 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 929 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 902 TP-t kaptál. Jelenleg 1 379 583 TP-d van. A következő szinthez még 20 417 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, Blounther apó. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5378 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: * 28
dobófegyverek: 25 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
154,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 15 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 31
7. titkosírás: 6 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 4
10. taumaturgia: 39 (+1) 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 10
13. harcművészetek: 8 14. zene: 18 15. szörnyismeret: 10
16. pszi: 15 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 8
19. bányászat: 8 20. úszás: 7 21. főzés: 13

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 70, 71, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 drótszőr (#37) 1 kaja (#2) 1 sötét tekercs (#535)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1110 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210) 5 gyöngymangó (#135)
1 kvazár kesztyű (#445) 3 rézgolyó (#343) 1 szopókő (#259)
5 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

153 154 155
99
100
101
102
(154,100) Thargodan csatamező (#432), 44. jellempróba, quwarg nagymester (#214), pszi őselementál (#258), taalru (#249)
(154,101) phua-kúp (#372), 40. jellempróba, pszi őselementál (#258), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek