144. forduló, 146. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 20. 15h:01'
EZ A 174. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
175. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

be 170 bemész a 170. titkos labirintusba
Egy hatalmas lyuk tátong a homokdűnék között. Ha nem törne fel belőle ez az iszonyatos bűz, azt hihetnéd, hogy egy kiszáradt kút. Szerencsére nem kell mászóeszköz, a lyuk oldalfala enyhén lejtős. Valami ragacsos, nyúlós anyag borítja a homokfalat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Egy igazi kalandnak nézel elébe! A járat folyamatosan lejt, és nem látni a végét. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

lm 3 6 11 mozogsz 3 6 11
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy gigaféreg lárva az. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gigaféreg lárva farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gigaféreg lárva bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gigaféreg lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 ásó, 1 fűszertartó és 1 sáfránypor. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [7. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csupasz gigaféreg. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A csupasz gigaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy csupasz gigaféreg lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A csupasz gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 906 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Brrr. Ez a holttest félig a falba préselve, félig szétszakítva hever előtted. Hátborzongató halála volt a szerencsétlennek! [11. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 kígyóbőr öv (ld. enc.) és 1 bakkura csizma. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[65 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 13 15 17 mozogsz 13 15 17
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [12. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 szent kehely. Felpakolsz. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csupasz gigaféreg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A csupasz gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbsuhansz a folyosón. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gigaféreg lárva van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gigaféreg lárva jobb oldalát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A gigaféreg lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 varázskő. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [17. PONT] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve oldás. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 19 23 24 mozogsz 19 23 24
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy homokféreg van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homokféreg testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 14, gyógyulás: 21, összesen: +7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy dűnekukac. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnekukac testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a dűnekukac testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dűnekukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A fenébe! Egy zsákutca. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A fenébe! Egy zsákutca. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 28 30 25 mozogsz 28 30 25
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Itt van tehát Teodor Principal, a troll fűszerkereskedő holtteste. Nem sok minden maradt épen belőle. [28. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 ezüstszelence (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [26. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [30. PONT.] Hamarosan egy dűnekukacot pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnekukac testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a dűnekukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 4, gyógyulás: 17, összesen: +13 ÉP}


Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [31. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [32. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy dűnekukac lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnekukac nyakát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dűnekukac testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sáfránykristály. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}


Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [33. PONT.]
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [34. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gigaféreg lárva van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gigaféreg lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gigaféreg lárva van előtted! Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [35. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Újabb kanyar! [36. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [37. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csupasz gigaféreg az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csupasz gigaféreg farkát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 48, gyógyulás: 5, összesen: -43 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 varázskő. Felpakolsz. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a gigaféreg lárva fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy gigaféreg lárva az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 10 szögletes kő annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gigaféreg lárva nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gigaféreg lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy homokféreg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a homokféreg testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 752 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 14, gyógyulás: 22, összesen: +8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[90 pontot használtál fel, van még 10.]

in 2102 72 2372 leírod a 2102. kalandozónak a 72. szörnyet a 2372. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás skorpió. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) halálkristályt. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 2102 121 2331 leírod a 2102. kalandozónak a 121. szörnyet a 2331. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy homokféreg. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 2102 353 2321 leírod a 2102. kalandozónak a 353. szörnyet a 2321. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tesh alligátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kőkés szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 2102 354 2168 leírod a 2102. kalandozónak a 354. szörnyet a 2168. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy erszényes elkarog. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 2102 356 2126 leírod a 2102. kalandozónak a 356. szörnyet a 2126. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vörös rakolits. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 2102 357 2108 leírod a 2102. kalandozónak a 357. szörnyet a 2108. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dűnekukac. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 2102 753 2084 leírod a 2102. kalandozónak a 753. szörnyet a 2084. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy érző szívű dromedár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vaskardot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 2102 957 2082 leírod a 2102. kalandozónak a 957. szörnyet a 2082. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Poomr Ko. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) obszidián pengét. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 2102 7010 1894 leírod a 2102. kalandozónak a 7010. szörnyet az 1894. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Pikoló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gernim balzsamot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 2102 7119 1787 leírod a 2102. kalandozónak a 7119. szörnyet az 1787. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Nehéz Norbi. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 2102 7120 1739 leírod a 2102. kalandozónak a 7120. szörnyet az 1739. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Féktelen Fantom. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 2102 7121 1733 leírod a 2102. kalandozónak a 7121. szörnyet az 1733. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ököl. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 4917 18 7 leírod a 4917. kalandozónak a 18. szörnyet a 7. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ormánygőte. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 4917 36 9 leírod a 4917. kalandozónak a 36. szörnyet a 9. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy manó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

in 4917 37 10 leírod a 4917. kalandozónak a 37. szörnyet a 10. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét motyogó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: h 1576 5 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 18, 24.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sullár. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 288 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY)
Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel!

CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY)
Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség.

KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni. (Mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot.) Ráadásul ez a könnyű öv nem foglal helyet más övek elől.

EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY)
Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall (vagyis csak akkor működik, ha legalább 4féle, különböző komponen varázslatot ismersz). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 21 (27) Szint: 21 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 23 (25) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 19 (23) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 20 Életpont: 356/332 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (26) Varázspont: 343/29 Pénz: 3405 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 29/8 Pszi pont: 93/58
Eddig összesen 1837 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 288 TP-t kaptál. Jelenleg 723 933 TP-d van. A következő szinthez még 76 067 TP szükséges. Trófeáid: csontváz lord, Poomr Ko, élőholt quwarg. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/30 (+4%) szúrófegyverek: 21/55 (+10%) vágófegyverek: 18/22 (+36%)
ütőfegyverek: 17/50 lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 25/79 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) (300%) << Mallon botja (#1526) (300%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
80,66 mezőn táborozol, a 170. labirintusban, 1. szinten, 25. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86
Kedvenc táborhely: 71,59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/45 2. nyomkövetés: 38/12 3. mászás: 8/21
4. csapdakészítés: 13/82 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/48 (+18%) 6. gyógyítás: 14/80
7. titkosírás: 4/76 8. felderítés: 4/31 9. szörnyidomítás: 6/65
10. teológia: 13/79 (+13%) 11. taumaturgia: 16/19 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/35 14. harcművészetek: 18/8 15. zene: 3/77 (+6%)
16. szörnyismeret: 18/11 17. pszi: 14/12 (+10%) 18. zárnyitás: 5/30
19. vadászat: 4/42 20. bányászat: 23/18 21. főzés: 10/55
22. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (76,15) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> élőholt quwarg (#202)
lángcsóva (#31) >> csontváz lord (#177) lángcsóva (#31) >> massza (#217)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 53, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 18 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 76 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 10 szögletes kő (#17) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 1 ásó (#34) 1 bakkura csizma (#96)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fűszertartó (#210) 1 kígyóbőr öv (#410)
1 sáfránykristály (#675) 19 sáfránypor (#211) 6 spiritusz (#170)
1 szent kehely (#257) 2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81
65
66
67
(80,66) a 170. labirintus bejárata, gigaféreg lárva (#7037), csupasz gigaféreg (#7038), homokféreg (#121), dűnekukac (#357)

Üzenet küldése a karakternek