143. forduló, 145. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. ápr. 2. 3h:28'
EZ A 863. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
864. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah misszionáriusa. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát koronát, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy quwarg ősmágus trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy törpemammut. {max. életpontja: 374.} Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Blend a Mad. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon újból összefutsz Blend a Mad-del. {egészsége: 29.} Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Bunkó's Big Bennel. Kíséretébe tartozik egy élőholt Raia angyala, egy Raia főpapja csontváz, egy Raia avatárja szellem. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany morfjelvényt, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy gárdista övcsatot, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy medvebőr övet, egy mind. smaragdját, egy nodonrod kitűzőt, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy roxati üvegszemet, egy rubin koszorút, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szerencsekockát, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy Tsutomu amulettjét, egy tűztagadót, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy aszott draklen trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Teherhordója is van: egy árnytündér csontváz! Szegény állat majd megszakad.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A táborozás alatt meglátogatott A FÉNY hordozóinak hírnöke! De mintha most sokkal katonásabb lenne, mint amilyennek ismered. "Szedd magad rendbe, azt lépj be a REND-be!" - hadarja. "Mi van...?!" - akarod kérdezni, de amaz már tova is viharzott. Még ilyet...!
A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+54 pszi pont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ork bérgyilász nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany. Szereztél 1 csontszablyát. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 314.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 299.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 294.]

kt 251 elkészíted a 251. tárgyat
A törpék hozzálátnak, hogy kikovácsoljanak neked 1 kvazár páncélt. Hosszasan várakozol, mire végre elkészül a rendelt tárgy. Gyönyörűen néz ki, csak úgy csillog villog! Boldogan fizetsz, és megköszönöd a precíz, gondos munkát. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [120 pontot használtál fel, van még 174.]

f 251 kísérletezel a 251. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz dentor vértet. (ld. enc.) 675 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 164.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[71,59] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy halálmadár közeledik. {támadása: 13.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a halálmadár bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a halálmadár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Karmaival a halálmadár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 10 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [70,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy termikfészket. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy gyilkos sallank nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 33-38.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank izmos hátát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [106 pontot használtál fel, van még 158.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. A néma csendet egy apró zaj töri meg, így időben észleled, hogy valami nyálkával borított lény támad rád. Ellenfeled egy alig felismerhető velociraptor! {támadása: 35.}

Tüzet köpsz. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a velociraptor jobb karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a velociraptor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 raptor karmot. 3 841 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 6 nyu-shurikent találtál. A teljesen bebábozódott lényeket, amikből még nem kelt ki termik, könnyedén el tudod pusztítani, hiszen magatehetetlenek. Az előtted mozduló alakot azonban csak félig borítja a termiknyálka, így ki tudod venni, hogy ez egy ryuku futárbérenc!

Tüzet köpsz. 44 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc jobb lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc bal lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku futárbérenc jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű. 2 738 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 5 vas dobónyilat. Egy félig bebábozódott alak mozdul meg melletted. Teste nyálkával borított, nem tudod, hogy saját tudata vagy a spórák irányítják. Ellenfeled egy fertőzött halálosztó kain! {max. életpontja: 141-150.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 107 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain nyakát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain fekete testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 3 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 166, gyógyulás: 0, összesen: -166 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 1 pszi követ találtál.
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+102 életerő.) Nocsak, egy mészárlásra kiszemelt áldozat! Hiszen ez egy félig-termik halálosztó kain! {támadása: 40.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Tüzet köpsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 101 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain jobb lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a halálosztó kain jobb vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 169, gyógyulás: 0, összesen: -169 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Erre te sem voltál felkészülve, menekülsz a borzalmak fészkéből.
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+102 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [96 pontot használtál fel, van még 62.]

m 6 mozogsz nyugatra
[69,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy termikfészket. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a proteinfecske bal oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 54.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Belépsz a termikfészekbe. Odabent félhomály uralkodik. Ahogy hozzászoksz az áporodott levegőhöz, körülnézel. Egy gubót látsz magad előtt. Áldod az óvatosságodat, amikor megböködöd, és egy félig bebábozódott alak emelkedik ki belőle. Valaha dermesztő lidérc lehetett. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+5.}

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc bal vállát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dermesztő lidérc egyik csápját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-6 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 manakristályt. (ld. enc.) A sarokban valami mozdul, és rád támad. Hiszen ez egy termiknyálkás fagyelementál!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fagyelementál fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fagyelementál jéghideg testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a fagyelementál jéghideg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 821 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 galachmitot. Egyelőre csak néma csend és hullaszag. Aztán hirtelen rád szakad, na nem az ég, csak egy félig bebábozódott alak. Ez egy fertőzött bazaltelementál! {egyik sebzési módja: 2x 4d12+12.}

Tüzet köpsz. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bazaltelementál testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a bazaltelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. A mindenit, itt te életveszélyben vagy! Nem is habozol, gyorsan olajra lépsz.
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+104 életerő.) Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [52 pontot használtál fel, van még 2.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 102.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[69,61] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+1.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,62] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mutáns pók közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 28 tüskét. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [71,62] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Natal Tyr-sog. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy púpos burástya került az utadba. {támadása: 8.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [102 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 365 keresed a 365. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy troll ritualistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (73,63) (72,64) (70,60) (70,65) (74,63) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 282 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DENTOR VÉRT (573. TÁRGY)
"Egy kvazárpáncélban szinte sebezhetetlen vagy." - tartja a mondás. Azonban a kvazárpáncélnak is megvannak a gyenge pontjai: az illesztések. Ha egy kvazárpáncélon ezeket a helyeket egy kvazárkováccsal egy újabb arx minta segítségével bevonatod öt dentor bőrrel, akkor máris megvan a tökéletes vértezet. Amellett, hogy megnöveli 16-tal a védettségedet, még 30-at ad a maximális életpontodhoz és 10%-kal csökkenti minden téged ért varázslat sebzését is. A kvazárkovács méretre formálja a dentor vértet, tehát más nem tudja használni (nem lehet átadni). A dentor vért viseléséhez legalább 18. szintűnek kell lenned. A készíttetés költsége 60 TVP és 500 arany, és neked kell a kovács számára a fentieken kívül a rögzítéshez szükséges 20 csepp ragasztót, 4 kvazárt és 12 acéltűt is eljuttatnod.

MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 144. fordulód.

Erő: 26 (35) Szint: 22 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 36 (40) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 25 (30) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 36 (40) Életpont: 399/353 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (32) Varázspont: 449/212 Pénz: 289 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 159/25
Eddig összesen 1424 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 760 TP-t kaptál. Jelenleg 944 412 TP-d van. A következő szinthez még 55 588 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, renegát törpe, Whurphöl.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19 vágófegyverek: * 21 ütőfegyverek: 22
lőfegyverek: 16 dobófegyverek: 24

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bumeráng (#249) (13 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 20 3. mászás: 11
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 46 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 4
10. taumaturgia: 21 11. zene: 3 12. szörnyismeret: 16 (+1)
13. pszi: 14 14. vadászat: 5 15. bányászat: 17
16. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> 15. szintű lényekre
kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123) kisebb tűzlehelet (#110) >> nyuhaj karbin (#110)
jégcsóva (#41) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) izomernyesztés (#33) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 172. Szerzett pont: 23611. Beállított erő: 50 Összpont: 23611
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4.

Összsúly: 158.75 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
246 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
14 kvazár (#244) 15 madártoll (#112) 2 sáfránykő (#979)
10 sünmedve tüske (#14) 2 szögletes kő (#17) 10 ubuk tüske (#131)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 csontszablya (#64) 1 galachmit (#310)
4 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 1 kvazár páncél (#251)
1 manakristály (#500) 5 nyílvessző (#108) 6 nyu-shuriken (#157)
1 pszi kő (#248) 1 raptor karom (#281) 11 sallank karom (#128)
14 tüske (#22) 1 ubuk dobónyíl (#138) 5 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73
58
59
60
61
62
63
(69,60) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, termikfészek (#2685), proteinfecske (#139), dermesztő lidérc (#645), fagyelementál (#644), bazaltelementál (#204)
(69,61) gyilkos sallankok (#85), 27. jellempróba
(70,60) oltár, Chara-din monolitja (#534), termikfészek (#2685), 43. jellempróba, gyilkos sallank (#85), velociraptor (#161), ryuku futárbérenc (#765), halálosztó kain (#168)
(70,62) mutáns pók (#117), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(71,59) Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), halálmadár (#351)
(71,62) művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 50. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), púpos burástya (#92)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), ork bérgyilász (#781)

Üzenet küldése a karakternek