143. forduló, 145. forduló, Pszi Ponty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 29. 15h:13'
EZ A 410. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
411. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX

PSZI PONTY KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,62] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+4 tvp ). A vérvörös rózsa bódító illatát belélegezve eltölt a vágy, hogy utódokkal örökítsd tovább véred. Gazdád elégedett lesz veled. Az aranytermő erszény 35 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+151 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 824. hetének nyerőszámai: 8, 15, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy halálmadár nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 294.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 284.]

v 21 30 elmormolod a 21. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 30 kaja. [-90 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

a 242 5317 1 átadod a 242. tárgyat az 5317. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 tüskecsapdát Majtika részére. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

a 74 5852 1 átadod a 74. tárgyat az 5852. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 csontkulcsot Naomi Atlantini részére. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

a 2 5145 10 átadod a 2. tárgyat az 5145. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 10 kaját Jóságos Kodó részére. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

a 2 5145 10 átadod a 2. tárgyat az 5145. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 10 kaját Jóságos Kodó részére. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

a 2 5142 10 átadod a 2. tárgyat az 5142. kalandozónak (10 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 259.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(103,62) halálmadár (#351)

[99,82] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ramma alapítótagjainak tiszteletére. VU.8. KN@ Xantorg, szívem szottya, " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodák kútját.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 71 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a smaragdgólem testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 156 életpontot vesztettél. Támadása közben ellenfeled is sebződik 51 életpontot. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 173, gyógyulás: 0, összesen: -173 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadászcéh (758. épület.).
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Ruházatát egy proteinsólyom trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Otthagyod a másik kalandozót.
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 239.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Pár pillanat múlva a versengés vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 11 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 235.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 1174 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 231.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Jó ha tudod, mi az Urgol lángbuzogánya! Egy ütőfegyver, talán a leghasználhatóbbak közül: alig 78 hüvelyk hosszú és súlya is csak 10 kiló." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 227.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Sziklakezű Dáin boltjában csak úgy tülekednek a vásárlók az utolsó 2 ében talizmán után." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 223.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Keresd a nektoraf nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig nektoraf faggyút találhatsz." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 219.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Kakkvelmukksók boltjának raktáraiban még 2 varkaudar látógömböt találhat az élelmes vásárló." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 215.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél mutánsok az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 1175 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 211.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Egy nyílt titok: az örökkévaló ametiszt értékét nagymértékben növeli a tárgy erőt adó tulajdonsága." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 207.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen megváltozik a környék. Magasan repülsz, a felhők felett, mint egy madár. Nocsak, most veszed észre, hogy szárnyaid is vannak. Letekintesz az alant elsuhanó tájra, a zöld, füves mezőkre, a magasra felnyúló fenyőkre, melyek széles erdőt alkotnak, és az itt-ott feltűnő tavakra, melyeket vékony folyású patakok táplálnak... Hopsz, megint a kút előtt vagy. Az imént átélt élmények hatása egyedülálló. 1166 tapasztalati pontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 203.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 mérg. ubuk dobónyíl lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 199.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Hogy miért ne fuss el az ekharion elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy arany." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 195.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Szeretnéd tudni, mi a gyilkos tetű leggyengébb pontja? Ha a szőrös potrohát ütöd, előbb-utóbb megpusztul." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 191.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A hirtelen hangra ijedten nyúlsz övedhez, és előrántod fegyvered. Először rácsodálkozol a széles, kétkezes vágófegyverre, melyet matnetnek hívnak. Megragadod, hogy mire a szörny vicsorogva nyáladzó pofája előbújik a kútból, már készen várhasd. A méreteidnél hatszor nagyobb sárkány látványa teljesen letaglózz. Hogy fért be egyáltalán a kút belsejébe?! Nincs idő ilyenen gondolkozni! Lecsapsz a matnettel, egyenesen a szörny nyaki ütőerét metszve el ezzel. Váratlanul a jelenet teljesen szertefoszlik, és visszatérsz a kút előtt magányosan álldogáló testedbe. Csak a szörny eldőlése előtti utolsó halálüvöltés cseng még ott füledben. 1207 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 187.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 22 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 183.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 1151 tapasztalati pontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 179.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Gyomrod kavarogni kezd, mintha egy nekrofun trónba ültél volna. A hatás hasonlónak tűnik: varázspontjaid száma a maximális lett. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 175.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 19 életerőpontot. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 171.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Ha újat tanulni támad kedved, az avatár idézését tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a papi varázslatok sorában." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 167.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 mérg. ubuk dobónyíl. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 163.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 6 óndarabot. Biztos, hogy neked szánta a kút. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 159.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Azért szeretik a kalandozók az angyali sisakot, mert viselése erőt növel." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 155.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Csupán egy pillanat telik el, és csoda történik: minden eddig sajgó sebed egy csapásra beforr. (+139 életerő.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 151.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Vadássz éjkornist, hiszen mindig trikornis szarvat találsz nála!" Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 147.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 gyémánt karperecet. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. (ld. enc.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 143.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 1230 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 139.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Érdemes felkeresni a helytartói hivatal lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 25 arannyal jutalmazzák." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 135.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ha új fegyvert szeretnél, ne hagyd ki a krathan pallost! Ez egy igen kecses vágófegyver, melynek paraméterei a következők: hosszúság 62 hüvelyk, súly 8 kg." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 131.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,62] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,62] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették.

(Továbbmész...) [101,62] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a púpos burástya fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[36 pontot használtál fel, van még 95.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[100,62] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 52 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,62] Továbbra is dombság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [98,62] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik.

Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. [36 pontot használtál fel, van még 59.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[97,62] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szeppent rákfatty közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült gyilkos tetű került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [96,62] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [95,61] A sík vidék mocsarassá válik. Távolabb varjak köröznek valami vagy valaki felett. Mi készülhet ott? Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy phua-kúp van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy xirnox. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. A xirnox még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 23.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tesh alligátort. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 20.]

* 2. BP: energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 193 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 13, 23.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 285 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÉMÁNT KARPEREC (728. TÁRGY)
Csodaszép ékszer ezek az apró gyémántokkal berakott ezüst karperec! Bár mágikus képességgel nem bír, egy magára valamit is adó dáma vagy lovag öltözékének nélkülözhetetlen kelléke.

KARAKTERLAP

Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 24 (32) Szint: 18 Merészség: 5/1 Magasság: 129 cm
IQ: 25 (33) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 16 (23) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 16 (24) Életpont: 320/320 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (33) Varázspont: 465/399 Pénz: 422 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 24/5 Pszi pont: 167/279 EFejl: 11
Eddig összesen 629 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10920 TP-t kaptál. Jelenleg 275453 TP-d van. A következő szinthez még 64547 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, velociraptor, áeratikus hasnyák. A 137. fordulódban 10326 arany került a bankszámládra. 10687 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 21 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 12 dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 20 3. lopás: 1
4. mászás: 6 5. csapdakészítés: 10 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 30 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 10
10. teológia: 9 11. taumaturgia: 30 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 8 14. szörnyismeret: 24 15. pszi: * 19
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 5 18. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 4 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4996) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> rücskös gigaféreg (#7039)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 arany (#50) 1 csontkulcs (#74) 2 spiritusz (#170)
1 tüskecsapda (#242) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyémánt karperec (#728) 13 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205)
2 madártoll (#112) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 óndarab (#85)
3 rákfatty váladék (#333) 1 varkaudar csont (#1113) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,61) varkaudarok (#64), nekrofun (#173), xirnox (#122)
(96,62) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, alpesi tehén (#91)
(97,62) szeppent rákfatty (#186), Sheran oltár, vaskohó (#155), gyilkos tetű (#116)
(98,62) vaskohó (#155), Tharr oltár
(99,62) vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(100,62) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve
(101,62) púpos burástyák (#92), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tetemember (#123)
(102,62) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár
(103,62) halálmadár (#351), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek