143. forduló, 145. forduló, Debbie O'Connor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 29. 9h:32'
EZ A 247. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
248. játékheted kezdete: jún. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4670
SZÁMLA : XXXX

DEBBIE O'CONNOR KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,7] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 660. hetének nyerőszámai: 7, 15, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy pókvadász nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pókvadász fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 306.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [+1 sebzés.] [10 pontot használtál fel, van még 291.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 288.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 1 94 lopsz az 1. fajúaktól a 94. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 2 94 lopsz a 2. fajúaktól a 94. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 3 94 lopsz a 3. fajúaktól a 94. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 4 94 lopsz a 4. fajúaktól a 94. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 5 94 lopsz az 5. fajúaktól a 94. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 6 94 lopsz a 6. fajúaktól a 94. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 7 94 lopsz a 7. fajúaktól a 94. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 8 94 lopsz a 8. fajúaktól a 94. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

fl 9 94 lopsz a 9. fajúaktól a 94. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[92,8] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trollfa nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a trollfa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-13 életpont). A trollfa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 13, gyógyulás: 12, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [91,7] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Látsz egy oltárt. Raia híveié.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [90,7] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

[36 pontot használtál fel, van még 247.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[89,7] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes lopás:) Felkutatod az alakváltó férfi táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.

(Továbbmész...) [88,8] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy törpemammut. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a törpemammut jobb első lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 11, gyógyulás: 13, összesen: +2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [87,9] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy garokk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a garokk testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a garokk bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. [42 pontot használtál fel, van még 205.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[86,10] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.

Látsz egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] [10 pontot használtál fel, van még 195.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 187.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[85,9] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Észreveszel egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya farkát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a púpos burástya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod Myotis Canis táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 5 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy kardszárnyú pocok trófea, egy purifikátor trófea és egy epokitféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összeismerkedtek. Az ő neve Jennifer Lopez. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [18 pontot használtál fel, van még 169.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy uzbányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 166.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 35 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 126.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.)

[40 pontot használtál fel, van még 86.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 46.]

tf 2 16 fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[16 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 12, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Debbie O'Connor, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű ember nő vagy. Dornodon kisebb papja vagy. Papi hited: 118. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 23 (24) Szint: 16 Merészség: 4/2 Magasság: 175 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 262/390 Jellem: gonosz (189) Tul. pont: 3
Szerencse: 18 Varázspont: 226/83 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 10/0 EFejl: 5
Eddig összesen 591 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1991 TP-t kaptál. Jelenleg 167569 TP-d van. A következő szinthez még 12431 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, velociraptor, quwarg harcos. A 143. fordulódban 1423 arany került a bankszámládra. 1437 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 22/11 (+5%) ütőfegyverek: 3/0
lőfegyverek: 18/13 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/99 2. nyomkövetés: 36/30 (+12%) 3. lopás: 23/55 (+4%)
4. mászás: 1/46 5. csapdakészítés: 10/86 (+5%) 6. csapdaészlelés: 14/84 (+5%)
7. gyógyítás: 32/67 8. titkosírás: 2/90 9. felderítés: 3/72
10. szörnyidomítás: 1/94 11. teológia: 17/85 (+21%) 12. taumaturgia: 5/17 (+4%)
13. szerencsejáték: 3/9 14. szörnyismeret: 5/64 (+22%) 15. zárnyitás: 5/45
16. vadászat: 12/15 17. bányászat: 5/24 (+26%) 18. főzés: 2/86 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az emberektől (1) bronzhegyű nyilat (#94), a törpéktől (3) bronzhegyű nyilat (#94), az árnymanóktól (4) bronzhegyű nyilat (#94), a trolloktól (5) bronzhegyű nyilat (#94), a gnómoktól (6) bronzhegyű nyilat (#94), a kobuderáktól (8) bronzhegyű nyilat (#94), a mutánsoktól (9) bronzhegyű nyilat (#94)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
9366. szövetség (#9366)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> férfiak (#998) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 göcsörtös bunkó (#123) 5 kaja (#2) 2 rézdarab (#70)
6 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(85,9) szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, púpos burástya (#92), Myotis Canis (3247. kalandozó), Jennifer Lopez (1620. kalandozó)
(86,10) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(87,9) garokk (#73), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(88,8) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), törpemammut (#115)
(89,7) szürke rinocérosz (#346), phua-kúp (#372), egy alakváltó férfi
(90,7) Sheran oltár
(91,7) Raia oltár
(92,8) trollfa (#80)
(93,7) pókvadászok (#59)

Üzenet küldése a karakternek