Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 29. 9h:32' EZ A 247. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD 248. játékheted kezdete: jún. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4670 SZÁMLA : XXXX |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pókvadász fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
fl 1 94 | lopsz az 1. fajúaktól a 94. tárgyat |
fl 2 94 | lopsz a 2. fajúaktól a 94. tárgyat |
fl 3 94 | lopsz a 3. fajúaktól a 94. tárgyat |
fl 4 94 | lopsz a 4. fajúaktól a 94. tárgyat |
fl 5 94 | lopsz az 5. fajúaktól a 94. tárgyat |
fl 6 94 | lopsz a 6. fajúaktól a 94. tárgyat |
fl 7 94 | lopsz a 7. fajúaktól a 94. tárgyat |
fl 8 94 | lopsz a 8. fajúaktól a 94. tárgyat |
fl 9 94 | lopsz a 9. fajúaktól a 94. tárgyat |
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a trollfa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-13 életpont). A trollfa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 13, gyógyulás: 12, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [91,7] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Látsz egy oltárt. Raia híveié.
(Továbbmész...) [90,7] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [88,8] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy törpemammut. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a törpemammut jobb első lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 11, gyógyulás: 13, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [87,9] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy garokk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a garokk testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a garokk bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya farkát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a púpos burástya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 16 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért |
Erő: | 23 (24) | Szint: | 16 | Merészség: | 4/2 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 262/390 | Jellem: | gonosz (189) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 226/83 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 10/0 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 22/11 (+5%) | ütőfegyverek: | 3/0 |
lőfegyverek: | 18/13 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/99 | 2. nyomkövetés: | 36/30 (+12%) | 3. lopás: | 23/55 (+4%) |
4. mászás: | 1/46 | 5. csapdakészítés: | 10/86 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 14/84 (+5%) |
7. gyógyítás: | 32/67 | 8. titkosírás: | 2/90 | 9. felderítés: | 3/72 |
10. szörnyidomítás: | 1/94 | 11. teológia: | 17/85 (+21%) | 12. taumaturgia: | 5/17 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 3/9 | 14. szörnyismeret: | 5/64 (+22%) | 15. zárnyitás: | 5/45 |
16. vadászat: | 12/15 | 17. bányászat: | 5/24 (+26%) | 18. főzés: | 2/86 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) bronzhegyű nyilat (#94), a törpéktől (3) bronzhegyű nyilat (#94), az árnymanóktól (4) bronzhegyű nyilat (#94), a trolloktól (5) bronzhegyű nyilat (#94), a gnómoktól (6) bronzhegyű nyilat (#94), a kobuderáktól (8) bronzhegyű nyilat (#94), a mutánsoktól (9) bronzhegyű nyilat (#94) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
9366. szövetség (#9366) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | férfiak (#998) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0) |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 5 | kaja (#2) | 2 | rézdarab (#70) | |||
6 | tüske (#22) |