143. forduló, 145. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 14. 9h:11'
EZ A 292. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
293. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-4,-4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.)

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Tovább suhansz a hegyek között. Itt érzed magad legközelebb az örök nyugalomhoz vezető kapuhoz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A szellemvilág nem teljesen elhagyatott: szembejön egy sötét motyogó. Jól lát Téged, és úgy tűnik, meg is akar támadni.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét motyogó anyagtalan testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sötét motyogó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sötét motyogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 árnyéksarat. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) Még mindig hegyvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Ahogy süvítesz, megpillantasz egy móleont. Bár nem láthat Téged, látszik rajta az idegesség: valahogy érzékeli a túlvilági jelenlétet. Gyorsan odébbállsz.

(Továbbmész...) Tovább suhansz a hegyek között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 457.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Tovább suhansz a hegyek között. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) A terep enyhe buckákkal borítottra vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ködkaput. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Összefutsz egy lénnyel, amely az árnyékvilág lakója. Ez egy árnyékrája. A harc elkerülhetetlen.
Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd az árnyékrája lebegő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az árnyékrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 437.]

f 59 61 kísérletezel az 59. tárggyal a 61. tárggyal
Sajnos nincs nálad ködmangó. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

kt 62 elkészíted a 62. tárgyat
Sajnos nincs nálad ködmangó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ködcsillagot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 437.]

h 62 használod a 62. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

ef 90 513 energia fejlesztése 90
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 437.]
Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: keresel egy védett árnysíkot, és egybeolvadsz vele. Megkezded rövid másvilági pihenésedet.
Ebben a körben 437 pontod maradt, ebből a következő körre 437 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 722 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 29 Szint: 17 Merészség: 8/1 Magasság: 146 cm
IQ: 16 Támadás: 16 (17) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 2 (5) Menekülés: 40 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 256/249 Jellem: gonosz (45) Tul. pont: 4
Szerencse: 13 Varázspont: 80/7 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 30/0
Eddig összesen 794 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 TP-t kaptál. Jelenleg 180 759 TP-d van. A következő szinthez még 79 241 TP szükséges. Trófeáid: sötét motyogó, árnyékrája.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/64 szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48
dobófegyverek: 13/44

Óvatosság (labirintusokban): 0
120,76 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 46,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/59 2. nyomkövetés: 26/53 (+19%) 3. lopás: 1/41
4. mászás: 4/89 5. csapdakészítés: 12/12 6. csapdaészlelés: 11/63
7. gyógyítás: 38/51 8. titkosírás: 11/2 9. felderítés: 17/82
10. teológia: 2/5 11. taumaturgia: 10/4 12. harcművészetek: 14/69
13. szörnyismeret: 3/94 14. zárnyitás: 5/4 15. vadászat: 9/53
16. bányászat: 10/56 (+61%) 17. főzés: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot, csak egyszer), ködmangót (#59) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod óriás patkányt (#42) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
tetemember (#123), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!
3.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 51 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 960 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 1.94 kg Megterheltség: 2%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 árnyéksár (#61)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-5 -4 -3 -2 -1 0 1 2
-5
-4
-3
(-4,-4) ködkapu (#60)
(-3,-4) Chara-din rúnaköve, Sheran oltár, érclelőhely, sötét motyogó (#37)
(-2,-4) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Sheran oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(-1,-4) világítótorony (#156), érclelőhely
(0,-4) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(1,-4) ködkapu (#60), Raia oltár, érclelőhely, árnyékrája (#87)

Üzenet küldése a karakternek