Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 7. 9h:07' EZ A 160. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD 161. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3479 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
kf 689 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
t 73 | támadod a 73. szörnyet |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
d 56 50 | eldobod az 56. tárgyat (50 darabot) |
fog 102 220 | elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal |
m 5 3 6 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [95,78] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [94,78] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
kt 69 3 | elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot) |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [93,80] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Továbbmész...) [92,81] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal megérinted az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [90,80] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [89,80] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
im | imádkozol |
m 4 | mozogsz délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával felnyitod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
id 102 60 | idomítod a 102. szörnyet 60 pontért |
szm 102 | megölöd a 102. szörnyet |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 22 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért |
MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT) Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni). A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni. |
Erő: | 23 (30) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 274/119 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (22) | Varázspont: | 134/18 | Pénz: | 1006 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 12/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 22/20 (+4%) | szúrófegyverek: | 11/63 (+8%) | vágófegyverek: | 9/95 (+10%) |
ütőfegyverek: | 2/49 | lőfegyverek: | 15/75 | dobófegyverek: | 18/31 (+27%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/43 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 24/21 (+40%) | 3. mászás: | 7/58 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 12/44 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 1/19 | 6. gyógyítás: | 54/36 |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 5/26 | 9. szörnyidomítás: | 5/49 |
10. teológia: | 7/82 (+22%) | 11. taumaturgia: | 8/75 (+60%) | 12. harcművészetek: | 25/0 |
13. zene: | 4/90 | 14. szörnyismeret: | 17/18 (+30%) | 15. zárnyitás: | 1/5 |
16. vadászat: | 14/15 | 17. bányászat: | 6/68 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
goblin (#21) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
Összsúly: 82.29 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dobóháló (#221) | 37 | mákrózsa virág (#56) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
7 | ubuk tüske (#131) |