Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. márc. 4. 9h:18' EZ A 171. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD 172. játékheted kezdete: márc. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 7 15 2 | t. energia kisütése: 7 15 2 |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
115 | 116 | 117 | |
81 | |
|
|
82 | |
|
|
83 | |
|
|
[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
ve 101 10 | megveszed a 101. tárgyat 10 |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
ve 99 10 | megveszed a 99. tárgyat 10 |
ve 348 1 | megveszed a 348. tárgyat 1 |
v 6 9999 21 | elmormolod a 6. varázslatot |
ve 152 7 | megveszed a 152. tárgyat 7 |
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a halálhozó testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 23 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [93,54] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,55] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
be 760 | bemész a 760. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 228.]
m 4 | mozogsz délre |
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
be 520 2 | bemész az 520. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriásféreg testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Az óriásféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd az óriásféreg testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az óriásféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 2106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+4 gonoszság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [117,84] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Északnyugatra tart. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót nyakát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
115 | 116 | 117 | 118 | |
81 | |
|
|
|
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|
84 | |
|
|
|
85 | |
|
|
|
[102,69] A sík vidéket bozótos váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal vállát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1697 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Nagyot húz a varkaudar hírnök farka a lábadra! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [100,68] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta jobb karját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
h 233 100 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
Erő: | 22 (27) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/4 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 27 (31) | Támadás: | 34 (35) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 18 (22) | Védekezés: | 53 (56) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 272/206 | Jellem: | jó (198) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 24 (32) | Varázspont: | 292/122 | Pénz: | 952 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 18/3 | Pszi pont: | 99/70 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 22/68 (+18%) | szúrófegyverek: | 2/15 | vágófegyverek: | 19/4 (+35%) |
lőfegyverek: | 7/67 | dobófegyverek: | 23/71 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << ezüstkard (#325) (200%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
100,68 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/57 (+332%) | 2. nyomkövetés: | 20/62 (+27%) | 3. mászás: | 14/9 |
4. csapdakészítés: | 12/9 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/64 (+300%) | 6. gyógyítás: | 26/74 |
7. titkosírás: | 3/19 | 8. felderítés: | 7/19 | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
10. teológia: | 21/93 (+17%) | 11. taumaturgia: | 15/54 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 1/53 |
13. versengés: | 8/95 (+9%) | 14. harcművészetek: | 24/14 | 15. zene: | 7/96 (+316%) |
16. szörnyismeret: | 3/20 | 17. pszi: | 14/32 (+11%) | 18. zárnyitás: | 4/53 (+300%) |
19. vadászat: | 4/7 | 20. bányászat: | 17/24 (+6%) | 21. főzés: | 9/97 |
22. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 9 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), ezüstkardot (#325) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), nyuhaj karbin (#110), Rodrig (#7126), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), Orkhan Thai (#238), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | mentális pajzs (#72) | tolvajvér (#364) |
áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), agykorbács (#97), tisztítótűz (#44), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
vakító fény (#43) | >> | fekete griff (#107) | tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
vakító fény (#43) | >> | láncravert quwarg (#744) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tűzeső (#61) | >> | Rodrig (#7126) | vakító fény (#43) | >> | vörös rakolits (#356) | |
vakító fény (#43) | >> | Thargodan csontváz (#297) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
vakító fény (#43) | >> | 18. szintű lényekre | vakító fény (#43) | >> | 17. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
tüskepajzs (#30) | >> | Rodrig (#7126) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 72 (limit: 215), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 7 545. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 58 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 852 TU szükséges.) |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
105 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kerek kő (#19) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 9 | fekete gyöngy (#99) | 3 | madártoll (#112) | |||
5 | manakristály (#500) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 7 | tinta (#101) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|