143. forduló, 145. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 2. 18h:32'
EZ A 878. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
879. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+8 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

ve 105 3 megveszed a 105. tárgyat 3
Vásároltál 3 evaporőr hájat. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

kt 3 3 elkészíted a 3. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 vizestömlőt. [60 pontot használtál fel, van még 239.]

ee 57 222 eladod az 57. tárgyat a 222. tárgyat
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 láncinget. 50 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[93,52] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 231.]

be 572 4 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 181.]

be 572 5 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 131.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,51] Továbbmész a város utcáján. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összefutsz Bartyos. Tharr hűséges követője. Egy bőrpáncélt, egy boszorkánykendőt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy mind. topázát és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy purifikátor trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [93,50] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal középső lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy phua-kúpot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Leviatannal. Tharr követője. Egy bronzpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy mind. topázát, egy rézsisakot és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy ork bérgyilász trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy bandita trófea díszíti. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [93,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy sünmedve közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a sünmedve jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy változatos morf. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 101 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a változatos morf bal lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A változatos morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy halálos morf. {max. életpontja: 100-111.}

Kitátod a szádat, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A halálos morf állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 1 sámán gyógykenőcsöt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy sullár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sullár farkát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 40 tüskét. [64 pontot használtál fel, van még 67.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! 2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! [30 pontot használtál fel, van még 37.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 35.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 33.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,48] Még mindig bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy harcias morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A harcias morf feléd harap, de sikertelenül. A harcias morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a harcias morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a harcias morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Második ellenfeled egy védelmező morf.

Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf bal szárnyát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf bal lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a védelmező morf. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 6 vas dobónyilat. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy manifesztátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a manifesztátor testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [93,47] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vadász tatu közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a vadász tatu jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy harcias morf.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A harcias morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a harcias morf a farkával, de elhibázta! Vasalt bunkóval megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A harcias morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A harcias morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy mágiamorfáló.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló fejét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 ezüstdarabot. (ld. enc.) Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [28 pontot használtál fel, van még 5.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 60 keresed a 60. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drasmólymot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Egyre szomjasabb vagy. Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 285 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

EZÜSTDARAB (326. TÁRGY)
Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr tanítványa vagy. Ez a 144. fordulód.

Erő: 26 (31) Szint: 19 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 30 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 20 Életpont: 301/302 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 15
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 355/131 Pénz: 145 arany Kép. pont: 24
Pszi pont: 9/1
Eddig összesen 1058 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 242 TP-t kaptál. Jelenleg 352 035 TP-d van. A következő szinthez még 97 965 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, élőholt quwarg, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 24 (+1)
lőfegyverek: 23 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 30
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 9 11. taumaturgia: 2 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 11 14. pszi: 1 15. vadászat: 9
16. bányászat: 19 17. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), kisebb tűzlehelet (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 117, az összesen kapott pontszám: 11700. (összesen ölhető: 372 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 méregfog (#1553) 7 orgyilkos tőr (#225)
1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 40 * tüske (#22) 1 ubuk tüske (#131)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 7 nyu-shuriken (#157) 8 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
8 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 3 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 + hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 + Arsa potrohgyűrűje (#1541)
5 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
25 * angyalok gyűrűje (#529) 5 aranygyűrű (#193) 3 ezüst gyűrű (#180)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 41 csepp tinta (#101), fér még: 19]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 56 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 66]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 59]
3 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 60]
6 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 8 Fairlight szütyője (#2108)
5 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 3 gernim balzsam (#1894)
2 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 117 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 1 kulcskarika (#648) 10 leviatán hólyag (#2182)
3 manakristály (#500) 2 nagy bronzkulcs (#185) 9 ork csodaszer (#1228)
2 pszi kő (#248) 5 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 6 szent jogar (#150)
1 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42) 1 titanitdukát (#1480)
1 tudás gyöngye (#522) 1 tüskecsapda (#242) 5 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 50 álompor (#396) 7 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 14 átlátszó morfplazma (#2451) 33 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 15 bíbor morfplazma (#2450) 4 bordacsont (#16)
6 darázsszárny (#652) 10 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
28 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 1 ezüstdarab (#326)
3 fabontó (#106) 12 fehér morfplazma (#2445) 13 fekete gyöngy (#99)
10 fekete morfplazma (#2446) 1 galachmit (#310) 4 grifftojás (#179)
14 gyöngymangó (#135) 1 hattyútoll (#1222) 4 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 20 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 9 kék morfplazma (#2442) 1 kőszem (#304)
3 lajhár csont (#236) 3 lapkorong (#80) 16 lila morfplazma (#2448)
2 liumbe hajtás (#655) 93 madártoll (#112) 5 magszim bél (#103)
3 mákrózsa virág (#56) 6 mandibulapenge (#125) 8 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148) 2 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 8 narancs morfplazma (#2449) 47 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 26 pirkit (#153) 5 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 4 quwarg tojás (#360)
1 ramit kő (#226) 24 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
43 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 12 sárga morfplazma (#2447)
6 smirglilevél (#29) 68 sünmedve tüske (#14) 13 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 6 szulfagor agyar (#677) 4 trikornis szarv (#198)
2 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 18 varkaudar csont (#1113)
44 vasérc (#152) 15 vörös morfplazma (#2443) 2 xirnox szív (#213)
6 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 175.29 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
232 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 kaja (#2)
1 láncing (#222)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 ezüstdarab (#326) 10 isteni könnycsepp (#260)
2 lila morfplazma (#2448) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 sárga morfplazma (#2447) 1 sullár hólyag (#168) 5 sünmedve tüske (#14)
1 szent kehely (#257) 40 tüske (#22) 1 vadász tatu bőr (#15)
6 vas dobónyíl (#189) 3 vizestömlő (#3) 2 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95
46
47
48
49
50
51
52
53
54
(93,47) vadász tatuk (#10), harcias morf (#7619), mágiamorfáló (#7623), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 39. jellempróba, Raia oltár, barátság szent tüze (#484), tetemember (#123)
(93,48) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 25. jellempróba, Tharr oltár, tetemember (#123), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), manifesztátor (#124)
(93,49) sünmedvék (#33), változatos morf (#7626), halálos morf (#7618), nekrofun (#173), 35. jellempróba, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullár (#101)
(93,50) quwarg harcos (#201), mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), 40. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leviatan (1222. kalandozó)
(93,51) útonálló (#130), Bartyos (5330. kalandozó)
(93,52) útonálló (#130), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)

Üzenet küldése a karakternek