Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 27. 15h:04' EZ A 180. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD 181. játékheted kezdete: aug. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5378 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits kitines vázát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 13 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 69 | használod a 69. pszi képességet |
kf 1171 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
kb 105 1527 179 | kiveszel a bankból a 105. tárgyat (1527 darabot) |
a 179 1367 1 | átadod a 179. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot) |
aa 105 1527 1000 | átadod a 105. tárgyat az 1527. tárgyat az 1000. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Rövid karddal végigvágod a smaragdgólem jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 148 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 161, gyógyulás: 13, összesen: -148 ÉP}
(Továbbmész...) [90,90] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány fejét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Rövid karddal felnyitod az uzbány bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 21 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megcsapod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal súrolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
im | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Rövid karddal megvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [92,90] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot.
(Továbbmész...) [93,90] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 23 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgoró nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megcsapod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az orgoró bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az orgoró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 42, gyógyulás: 19, összesen: -23 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc bal lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal végigvagdosod a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 24, gyógyulás: 29, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [94,88] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [94,87] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy fémbontó szójer. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 1, gyógyulás: 7, összesen: +6 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya zselés testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a púpos burástya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a púpos burástya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [92,88] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog ELFelejett Álmok előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Látsz egy phua-kúpot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal lábát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Rövid karddal megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
h 1602 43 20 | használod az 1602. tárgyat |
ek 500 14 | t. energia kisütése: 500 14 |
kt 203 100 | elkészíted a 203. tárgyat (100 darabot) |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
PÁRDUCBŐR PÉNZTÁRCA (1118. TÁRGY) Már sokszor töprengtél rajta, hogyan tárolhatnád optimálisabb módon az aranyérméidet ahelyett, hogy mindig a hátizsákod belsejébe ömleszted? Ahol mindig megtalálhatod (csak te, a tolvajok nem - ha ők aranylopással próbálkoznak, kevesebb pénzt fognak találni), ha szükség van rájuk, és összekuporgatott vagyonod bármikor könnyen megszámolható. Nos, a párducbőr pénztárca lesz a megoldás számodra. Fogj egy párducbőrt, és az ollóval vágd doboz formájúra, majd miután a kinézete már eléggé hasonlít a kincsesládák kicsinyített mására, a doboz egyik oldalát az ollóval szabd felnyithatóra. Már csak egy kis díszítés kellene, hogy szépérzéked is kellően kielégíthesd, így hát egy aranyérme méretű párducszemet még rögzíts a doboz elejére. Az imént leírt folyamat a kalandozók többségénél 25 TVP-nyi időt vesz igénybe. Az elkészült tárgyat elég a hátizsákodban tartani, és a nukleárisan sugárzó szörnyek aranyromboló képessége máris hatástalan marad veled szemben (sebződni azonban továbbra is fogsz tőlük). A tolvajok -10-et kapnak lopásukra, ha aranyat próbálnak lopni tőled. |
VÉRPETTYES GYŰRŰ (1659. TÁRGY) Néhány rászáradt vérfolt árulkodik arról, hogy ennek a varázsgyűrűnek a gazdája nem természetes halállal, ágyban, párnák között vesztette életét. Nyilvánvalóan kalandozó lehetett, aki kincsként találhatott erre az ékszerre, egy csatamezőn vagy egy labirintus mélyén (csakúgy, mint te), aztán pont egy ilyen helyen hagyta ott a fogát. A vérpettyes gyűrűt álló naphosszat törölgetheted, hogy eltüntesd korábbi gazdájának nyomait, de sajnos semmit nem érsz vele. Mágikus, sérthetetlen varázsgyűrű lévén azokat a foltokat már az idők végezetéig magán viseli majd. Ha ezen sikeresen túlteszed magad, a KF paranccsal akár az ujjadra is húzhatod, ekkor +2 sebzést kapsz minden labirintusban folyó harcodban. Hatalmát csak legalább 10. szintű karakterekre fejti ki. |
VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY) Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad. |
CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY) Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül. |
BŰVÉSZPÁLCA (1639. TÁRGY) Ahány varázsló, annyi varázspálca - tartja a mondás, meglehetősen találóan, hisz nincs két olyan mágus, kereke e világon, aki ugyanazzal a varázslattal ruházná fel szeretett pálcáját (már hogyha képes erre a korántsem egyszerű feladatra, ugye). A mágusok többnyire a leghatékonyabb, leghatalmasabb varázslatukat igyekszenek belézárni a pálcájukba, hogy azt bármikor, bárhol megidézhessék, még ha az adott pillanatban önnön erejükből erre nem is lennének képesek. Nos, a bűvészpálca azért egy kicsit másképp működik. A készítője kifejezetten ártalmatlan illúziók megjelenítésére alkotta meg, és emellett igen törékeny is, így harc közben semmiképp sem használhatod. Viszont a segítségével szinte bármit teremthetsz! A megjelenő képbe hatalmas szörnyetegek vagy kalandozók alakját szőheted, esetleg rég látott tájakat idézhetsz fel, netán legendás fegyverekről, eseményekről is alkothatsz látomást. A megidézett látvány jellegének, és kidolgozottságának csak a fantáziád (vagyis az IQ-d) szab határt! Persze az efféle csodás látványhoz közönség is kell, ezért a H 1639 parancsot csak városban van értelme alkalmaznod, fordulónként egyszer. Az előadás minden esetben 20 TVP-t és 50 VP-t emészt majd fel. A nézők biztosan honorálni fogják az előadást, és minél elmésebb, ötletesebb lesz a műsorod, annál bőkezűbben. A trükköket a Thargodan illetve a ryuku városokban is előadhatod, hiszen mutatványaid ezeket az idegeneket is lenyűgözhetik. Egy fordulóban csak egyszer bűvészkedhetsz, hiszen kalandozó vagy, nem holmi városi mutatványos, nem szabad túlzásba vinni. A pálcának még van egy különleges mellékhatása is. Ha nálad van, a szörnyek által, harc közben gerjesztett illúziók hatástalanok lesznek ellened. |
ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY) A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog. |
Erő: | 27 (33) | Szint: | 18 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 20 (24) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 28 (32) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 366/225 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (33) | Varázspont: | 287/1 | Pénz: | 949 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 156/136 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 15/90 (+26%) | szúrófegyverek: | 7/2 | vágófegyverek: | 22/91 (+5%) |
ütőfegyverek: | 7/14 | lőfegyverek: | 22/60 (+10%) | dobófegyverek: | 7/25 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kvazár kard (#297) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 .); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); Kaldor varázspora (#1272) (20 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/97 | 2. nyomkövetés: | 31/85 (+41%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 8/50 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 16/96 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/8 |
7. gyógyítás: | 5/18 | 8. titkosírás: | 2/5 | 9. felderítés: | 4/93 |
10. szörnyidomítás: | 13/46 | 11. teológia: | 18/39 (+25%) | 12. taumaturgia: | 16/65 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 1/57 | 14. versengés: | 7/69 (+9%) | 15. harcművészetek: | 12/90 |
16. zene: | 13/57 | 17. szörnyismeret: | 29/57 (+40%) | 18. pszi: | 22/59 (+7%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 5/87 | 21. bányászat: | 15/69 |
22. főzés: | 6/86 | 23. csapatmunka: | 3/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
Chara-din hívők (#987), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), Tharr hívők (#996), semlegesek (#989), Lady Változás (#5098), Musashi Kenjiró (#1367) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (987) | méregsemlegesítés (#14) | vadítás (#81) (987) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs II (#63) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | kí koncentráció (#69) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gigaököl (#49) | >> | férfiak (#998) | gigaököl (#49) | >> | nők (#999) | |
tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | izomernyesztés (#33) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Mallon (#960) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyféreg (#640) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | varázsvédelem (#34) | >> | udvari mágus (#142) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | szutykos remák (#191) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Jerome (#956) | varázsvédelem (#34) | >> | troll ritualista (#365) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar mágus (#128) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 19174. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 484. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
9 | mérg. ubuk tüske (#137) | 3 | spiritusz (#170) | 16 | tükör (#43) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
134 | arany (#50) | 4 | amniosz (#203) | 2 | aranypikkely (#415) | |||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | kőszem (#304) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 2 | uzbány csőr (#169) | 10 | vasérc (#152) |