Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jan. 8. 9h:06' EZ A 214. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD 215. játékheted kezdete: jan. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4647 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat az 1546. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
kf 2195 | kézbeveszed/felveszed a 2195. tárgyat |
ek 7 3 3 | t. energia kisütése: 7 3 3 |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-6 támadás, -6 védekezés.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [106,60] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Földrengető került az utadba. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Földrengető jobb oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Földrengető jobb oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a Földrengető jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Földrengető megcsapja a fejedet. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A Földrengető kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-37 életerő). A Földrengető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). 1411 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [107,59] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy khór darázs. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a khór darázs testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a khór darázs fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a khór darázs bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! Vashegyű lándzsával megdöföd a khór darázs jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a khór darázs fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Pásztorbottal párszor megpöccinted a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Méregfoggal megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 6 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus bal lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vortexmágus jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1258 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [109,61] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1319 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [110,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az uzbány bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz bal oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 616 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [112,64] Dombos terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Találsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
im | imádkozol |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [114,64] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
id 101 50 | idomítod a 101. szörnyet 50 pontért |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 3 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY) Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás. |
MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY) Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT) Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens. |
Erő: | 29 (36) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 27 (31) | Támadás: | 29 (30) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 38 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 22 (24) | Életpont: | 329/326 | Jellem: | gonosz (135) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (28) | Varázspont: | 377/95 | Pénz: | 1381 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 18/15 | Pszi pont: | 96/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 15/10 (+25%) | vágófegyverek: | 4/25 | ütőfegyverek: | 18/22 (+4%) |
lőfegyverek: | 6/22 (+6%) | dobófegyverek: | 22/48 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); bumeráng (#249) (12 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
114,64 mezőn táborozol |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 65, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 198 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/6 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 17/53 | 3. lopás: | 7/93 (+600%) |
4. mászás: | 9/51 | 5. csapdakészítés: | 11/42 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/2 (+300%) |
7. gyógyítás: | 31/43 | 8. titkosírás: | 3/55 | 9. felderítés: | 6/56 (+300%) |
10. szörnyidomítás: | 7/66 (+57%) | 11. teológia: | 19/73 (+18%) | 12. taumaturgia: | 17/78 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 3/25 (+11%) | 14. versengés: | 8/73 (+18%) | 15. zene: | 4/59 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 5/7 | 17. pszi: | 12/63 (+23%) | 18. zárnyitás: | 9/96 (+300%) |
19. vadászat: | 4/77 | 20. bányászat: | 16/105 (+11%) | 21. testépítés: | 5/12 (+86%) |
22. főzés: | 10/17 (+10%) | 23. csapatmunka: | 2/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
lopsz a törpéktől (3) varányszemet (#30), az elfektől (2) varányszemet (#30), a trolloktól (5) varányszemet (#30), az alakváltóktól (7) varányszemet (#30), a kobuderáktól (8) varányszemet (#30) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) |
hadiszerencse II (#24) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), kisebb tűzlehelet (#110), káoszcsapás (#200) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mosolygó rettenet (#97) | lángcsóva (#31) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | sírlidérc (#172) | |
káosz szava (#207) | >> | 20. szintű lényekre | lángcsóva (#31) | >> | tormikus egér (#218) | |
lángcsóva (#31) | >> | tetemember (#123) | agykorbács (#97) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt mágus (#175) | |
tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | hhaar burka (#32) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | szeppent rákfatty (#186) | varázsvédelem (#34) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | |
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra. |
2.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenő vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! (számláló: 0) |
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 270 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 50, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 125. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
isteni áldás (318) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 82 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 614 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 2 | kaja (#2) | 2 | Kaldor varázspora (#1272) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
64 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | monstrum vállvédő (#1577) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
5 | ugh méreg (#166) |
104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | |
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|