Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 25. 9h:13' EZ A 306. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD 307. játékheted kezdete: okt. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
kf 310 3 | kézbeveszed/felveszed a 310. tárgyat (őrzöd) |
ftv 61 221 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 221. szörnyet |
ek 320 14 15 | t. energia kisütése: 320 14 15 |
cir | vándorcirkusz látogatása |
ff 123 695 182 | felt. fegyverváltás: 123 695 182 |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
fl 7 | lopsz a 7. fajúaktól |
d 56 12 | eldobod az 56. tárgyat (12 darabot) |
fku 95 | felt. kutatás 95 |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Göcsörtös bunkóval megütöd a tetemember nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a tetemember bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,4] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit.
(Továbbmész...) [134,5] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a kőkorszaki szaki jobb vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 2 4 | mozogsz északkeletre, keletre, délre |
(Továbbmész...) [136,4] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy dögkeselyű támad rád.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a dögkeselyű jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (17 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a nómenklatúra bal vállát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a nómenklatúra bal vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [136,5] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű farkát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával felnyitod a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mágus testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt mágus testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg bal vállát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az élőholt quwarg bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg harcos bal középső lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
p 74 326 2 | használod a 74. pszi képességet |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [138,6] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Föl és le megy, mégse mozdul. Mi az?
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot!
m 4 | mozogsz délre |
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
ek 227 116 29 | t. energia kisütése: 227 116 29 |
[116,29] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lanten Kiedlen irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Találsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
szk 354 | keresed a 354. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 14 | Merészség: | 9/3 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 13 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 287/215 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 26 (30) | Varázspont: | 269/2 | Pénz: | 663 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/5 | Pszi pont: | 83/1 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | *20/100 | vágófegyverek: | 12/60 (+12%) |
ütőfegyverek: | 10/19 (+21%) | lőfegyverek: | 8/18 | dobófegyverek: | *21/100 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << ryuku szablya (#695) (110%) << vashegyű lándzsa (#182) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/55 | 2. nyomkövetés: | 18/13 (+9%) | 3. lopás: | 2/35 |
4. mászás: | 8/93 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 12/98 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/92 (+6%) |
7. gyógyítás: | 22/98 | 8. titkosírás: | 4/61 | 9. felderítés: | 12/8 (+28%) |
10. szörnyidomítás: | 8/4 | 11. teológia: | 15/7 (+11%) | 12. taumaturgia: | 17/49 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 7/79 | 15. zene: | 4/11 |
16. szörnyismeret: | 11/95 | 17. pszi: | 14/65 (+30%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 6/94 | 20. bányászat: | 16/61 (+17%) | 21. főzés: | 9/90 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a trolloktól (5) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 58 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), Zinthurg (#180), ryuku ostromteknős (#362) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | villámcsapás (#50) | >> | nektoraf (#355) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | vérfürdető magszim (#148) | tűzeső (#61) | >> | orgoró (#170) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | 14. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg királynő (#153) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tűzeső (#61) | >> | óriás csontváz (#176) | tűzeső (#61) | >> | 16. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | tűzeső (#61) | >> | epokitféreg (#147) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
tűzeső (#61) | >> | vörös rakolits (#356) | tűzeső (#61) | >> | hadroszaurusz (#162) | |
tűzeső (#61) | >> | degradátor (#210) | tűzeső (#61) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka II (#162) | >> | 14. szintű lényekre | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0) |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
Összsúly: 87.38 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 2 | ilkin érc (#232) | 4 | kaja (#2) | |||
12 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | kőszem (#304) | |||
15 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) |