| 2277-143
Karakterszám: |
2277 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
143 |
Játékhét: |
143 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
133 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. feb. 27. 14h:44' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. már. 6. |
|
E-mail!
TÛZHAJÚ SIRDAKK KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Épp hozzád néz be Amorpheus Amorphea, egy nemét változtatni,
alakját, kinézetét végletekig átformálni képes nõ. A Katonák klánjának
szárnysegéd rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Végignézed a
felszerelését: a tökéletesség kerek pajzsa, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca,
az élet malachit karkötõje, ében láncing, fekete nadrág, Rogan karkötõje,
a harcmûvész csillogó fejpántja, ozin fülkarika, a rend köve, a gyõzelem
sárgaréz nyaklánca, a sebezhetetlenség hosszú íja, óriás fülbevaló, a merénylõ
karikaszimbóluma, a ragadozó sárga öve, a gladiátor márványgyûrûje, zöld
mutációs gyûrû, a sebesség malachitgyûrûje, az entek vándorcsizmája, a
kobra malachit karkötõje, a kobra zöld köntöse. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Ezt kiáltod vissza: "Te kékorrú
pocokvadító!" Ezt mondja neked: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint
boszorkája!" Rögtön visszavágsz: "Hogy esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!"
A következõt mondja neked: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat
sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." A fenébe, hirtelenjében
nem tudsz visszavágni! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed
az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
*** 2.21. *** Nemesis, a Bosszú Istene (#5517) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Legator Godart, egy átható tekintetû,
nemes arcvonású, figyelemre méltó mozgású férfi. A Halhatatlanok klánjának
rendfõnök rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: az Örökkévalóság
gyûrûje, a hatalom hosszúkardja, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, harci
nyílpuska, a sólyom csontamulettje, a káosz harmadik fülbevalója, Pszichoklenész
sisakja, a káosz furcsa csizmája, Végzetpenge, a torony ezüst láncinge,
a tökéletesség nagy pajzsa, a káosz ragyogó köntöse, a hatalom rubinja,
a sün keresztszimbóluma, a káosz szikrázó fülbevalója, a káosz nagyhatalmú
kardja, a teknõs ónixgyûrûje, a majom szöges öve, az energia arany nyaklánca,
a káosz döbbenetes gyûrûje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy
kis átokszóráshoz van kedve. Tétnek mindketten 5 aranyat raktok fel. [Látogatód
zsebébõl kipottyant az átokkõ de ezt sajnos csak jóval a távozása után
fogod észrevenni.]
Belépés után üdvözöl: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" Így válaszolsz:
"Egy óriáscsótány szebb nálad." A következõt mondja neked: "Úgy csámcsogsz
evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" Nem késel a válasszal:
"Bár nem ólban születtél, mégis nagy barom vagy!" Így szól hozzád: "Olyan
undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve."
Ezt kiáltod vissza: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet
eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Ezt mondja neked: "Nincs még
egy ilyen szutykos, piszkos, céda, rongyos, golyvás, csámpás, rücskös,
pufók, pirók madárváz, miként te, a rokonaiddal együtt!" Szóhoz sem jutsz
megdöbbenésedben! Micsoda átok! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan
nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
Sajnos, a tétben való párviadal 5 arannyal kurtított meg.
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Gekkó, egy üdezöld alapon kék pettyes
bõrû, ragyogó aranyszín szemû férfi. A Tisztogatók klánjának vadászmester
rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
bronzmedál, szivárvány karkötõ, a tökéletesség bronz mellvértje, Rogan
karkötõje, a túlélés sárga öve, a kobra fekete csizmája, a harcos átlátszó
köntöse, óriás fülbevaló, a regenerálódás nehéz nyílpuskája, ozin fülkarika,
a gyõzelem nagy pajzsa, a háború köve, az egészség háromszögszimbóluma,
a gyõzelem vassisakja, a harcmûvész malachitgyûrûje, az elefánt kõamulettje,
görényfarok, az Örökkévalóság Rubinja, a regenerálódás márványgyûrûje,
a pók smaragdgyûrûje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Megállapodtok,
hogy a tét 2 arany lesz.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Gekkó |
Mentális robbanás |
-27 PE |
(-5)75 |
(+0)110 |
Tûzhajú Sirdakk |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)55 |
(-27)28 |
2. |
Gekkó |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)66 |
(-55)55 |
Tûzhajú Sirdakk |
Mentális robbanás |
-55
PE |
(-5)50 |
(+0)28 |
3. |
Gekkó |
Mentális robbanás |
-14 PE |
(-5)61 |
(+0)55 |
Tûzhajú Sirdakk |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)41 |
(-14)14 |
4. |
Gekkó |
Agyvihar |
-40 PE |
(-9)52 |
(+0)55 |
Tûzhajú Sirdakk |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-15)26 |
(-14)0 |
Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-46 életpont.)
Sajnos, a tétben való párviadal 2 arannyal kurtított meg.
** 4. NAP ** Felkeresi barlangodat Gulf, egy holtsápadt arcú hatalmas szemfogú
vérre éhes kriptaszagú férfi. [aura: nyomkeresés: 8.] A Katonák klánjának
kisdobos rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai:
az erõ átlátszó köntöse, a kobra csatos öve, a hatalom bronz amulettje,
a bölcsesség sárgaréz nyaklánca, a bénaság fülbevalója, a remete malachit
karkötõje, a nyomkeresés fejpántja, az egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló,
szivárvány karkötõ, fekete csizma, a lich márványgyûrûje, kék gömb, Rogan
karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, a titán kõamulettje, a sebesség lovagi
lemezpáncélja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze álcázás szakértelemben való jártasságotokat. Hozzáláttok, hogy a
lehetõ legtökéletesebben elmaszkírozzátok magatokat. Amikor végeztetek,
elvegyültök a palota elõtt nyüzsgõ tömegben. Az a nyertes, aki elõször
képes felismerni a másikat! Gulf esélytelen a versenyben - a te álcád messze
felülmúlta az övét. Te vagy a gyõztes.
Felépült a fûraktár.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 10345.) A te szinteden a legnevesebb
Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû,
átható tekintetû férfi. (hírneve 5356.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*feb. 18.* Mélységben Szuttyogó mellé szegõdött egy morfinder telep. *feb.
18.* Mélységben Szuttyogó teljesítette a 11. küldetést, amit a boltban
kapott. *feb. 18.* Malgias a Rém pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Feri felett. *feb. 20.* ÁlomVándor felköltözött a következõ szintre. *feb.
20.* Örök Lázadó teljesítette a 29. küldetést, amit a pszi iskolában kapott.
*feb. 20.* Locutus, a Masszat majdnem felfalta egy sziklaóriás sámán.
*feb. 21.* Llys Meldryn csatában legyõzte Locutus, a Masszat. *feb. 21.*
Attila, a hun teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*feb. 21.* Legator Godartot rajtakapták, ahogy lopni próbált. *feb. 24.*
Gekkó és Ghalletki Jónás pszi párbajt vívtak. Gekkó került ki gyõztesen.
Egy futár távoli híreket hoz:
*feb. 18.* Asmodeus gyõzelmet aratott Ark'ish felett. *feb. 20.* Köpködõ
Méregzsák és Vadmacska pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki
gyõztesen. *feb. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Mosquito Drow felett. *feb. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Szergej felett. *feb. 21.* 19-es rangja a
Bárdok Klánjában "elbûvölõ barát" lett. *feb. 21.* Lord Khalel szolgálatába
állt egy voharai szellem. *feb. 21.* Lord Khalel szolgálatába állt egy
morfinder telep. *feb. 24.* Nyafogó Nefelejcs és Zuck pszi párbajt vívtak.
Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *feb. 24.* Köpködõ Méregzsák pszionikus
párviadalban legyõzte Tûzvirágot. *feb. 24.* Csendes Don pszionikus párviadalban
legyõzte Lolita de Lagot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek
a legendás szörnyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]
Fáradtságot nem kímélve, ehetõ gyökerek után kutatsz a csatornaszinten.
A gyökereket megtisztítod, és megsütöd. Egész ízletes lakoma! (+40% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]
Elmész dolgozni, hogy ennivalót szerezhess a szolgáidnak. Munkát vállalsz
egy építkezésnél, és robotolsz mint gép. Hej, ha már olyan nagyhatalmú
mágus lehetnél, hogy erre ne legyen szükség! A munka végeztével megkapod
a megfelelõ élelemadagot. Arhomad varangy jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]
az 9129 2034 8994 23394 |
tárgy azonosítása |
Beazonosítással próbálkozol. A káosz földjének pikkelyvértje: értéke 281
arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +14% védekezés, +2
bûz, +10 méret, +2 intelligencia, -2 gyorsaság. A káosz förtelmes csizmája:
értéke 81 arany. Hatása a képességeidre: +3% védekezés, +1 tûzlehelet,
+1 regeneráció, +1 rezisztencia. A káosz szolgájának lándzsája: értéke
152 arany, a sebzése 3D6+3. Hatása a képességeidre: +3% támadás ezzel
a fegyverrel, +1 erõ, -1 gyorsaság. A káosz lüktetõ lándzsája: értéke
184 arany, a sebzése 3D6+3. A következõ képességekkel rendelkezik: +3%
támadás ezzel a fegyverrel, +1 erõ, -1 gyorsaság. [8 TVP-t használtál
fel, maradt még 264.]
be 11 14544 15254 |
meglátogatod a 11. épületet |
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [5 TVP-t használtál fel, maradt még
259.]
le 29593 28753 |
elrakod a 29593. tárgyat |
Leveszed a sólyom ónix karkötõjét. Leveszed az ellenállás vívótõrét. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 259.]
kf 7104 |
bekészíted a 7104. tárgyat |
Felveszed a káosz fehér karkötõjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
259.]
kf 24264 100 |
bekészíted a 24264. tárgyat |
A karmaidba veszed a káosz hercegi tõrét. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 259.]
v 147 22436 132 1062 4 9311 |
147. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy alkímiát.
Átváltozott 1 a tûz könnyû nyílpuskája 86 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott
3 ében tündekard 60 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 nagy pajzs 40 arannyá!
(-4 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-4
vp.) Átváltozott 1 a tolvaj karikaszimbóluma 124 arannyá! (-20 vp.) [6
TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
v 147 23953 14577 6042 15506 26712 |
147. varázslat elmondása |
Ellõsz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 a méreg elit lemezpáncélja
302 arannyá! (-4 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot
kaptál. (-4 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál.
(-4 vp.) Átváltozott 1 a gepárd díszes fejpántja 120 arannyá! (-4 vp.)
Átváltozott 1 a sav nagy pajzsa 133 arannyá! (-20 vp.) [6 TVP-t használtál
fel, maradt még 247.]
ep 16 75 10 |
építed a 16. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a katonai gyakorlópálya
felhúzását. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a
munkádban. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ
hordasz. Az építés 99 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd,
és az épületet használhasd, még 26 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenegiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [75 TVP-t használtál
fel, maradt még 172.]
t 65 44 |
65. szakértelem tanulása 44 TVP-ért |
Az álcázás mûvészetét gyakorlod: elváltoztatod arcodat, külsõdet, aztán
a változást igyekszel minél gyorsabban visszacsinálni. [44 TVP-t használtál
fel, maradt még 128.]
kno 48 1 63 4 47 6 |
48. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 8. szintre nõtt. Elköltesz 4
képességpontot az éberség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, az éberség szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot
a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a zárnyitás szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 128.]
(1. kaland:) Megkeresed a sunyi galetkit, most is a bolt körül õgyeleg.
- Jól van no, beszélj! - azzal odanyújtasz neki 20 aranyat.
[Tárgyhasználat: 20 arany] Elteszi a pénzt, és kiköp, majd várakozóan nyújtja
tovább a markát. Legszívesebben megütnéd a mocskot, dehát õ az egyetlen
lehetõséged...
[Tárgyhasználat: 30 arany] A sunyi galetki fitymálva biccent, majd így szól:
- A kereskedõ gyûjti a szójer csáprágókat, nagy mennyiségben rendeli
tõle valaki a felsõbb szintekrõl. Ha viszel vagy hét darabot, biztos, hogy
megbocsát! - Egy tucat csáprágót? Dehát honnan szedjek annyit? - kerekedik
el a szemed. - Hát, én tudok egy fészket... - mondja õ, és ismét a markát
nyújtja.
[Tárgyhasználat: 50 arany] Bosszankodva számolsz le 50 aranyat, mire a galetki
int, hogy kövesd. Leereszkedtek a csatornaszintre. Hosszasan kanyarogtok,
míg végül elérkeztek egy bûzös odúhoz. A sunyi galetki int, hogy bent,
aztán a következõ pillanatban már sehol sem látod. Ellenfeled egy pusztító
szójer (#154) [aura: gyorsaság: 17.].
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. (-12
vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot.
(-10 vp.) Tündérrózsa varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését.
Tündérrózsa elõhív egy tombolás varázslatot. Koporsószeg elõhív egy óriáserõ
varázslatot. Koporsószeg mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást.
A pusztító szójer Marharépát rohamozza. Marharépa a pusztító szójer felé
mozog. A pusztító szójer és Marharépa egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Koporsószeg elindul a pusztító szójer felé. Megindulsz a
pusztító szójer felé. Már ott is vagy! Tündérrózsa a pusztító szójer felé
mozog. Koporsószeg a pusztító szójert támadja. Támadod a pusztító szójert.
Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(92 ép-t sebeztél). A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 68/0, Marharépa:
0/20, Tündérrózsa: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 24% jut. Elrakod a zsákmányt,
ami egy immunitás itala, egy szójer csáprágó és 5 drágakõ. [ld. enc.]
Marharépa habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Nos, lássuk csak, megvan-e
ezzel a 7 csáprágó... Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a
szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni. [30 TVP-t használtál
fel, maradt még 98.]
lr 231 230 |
ládába rejtesz: |
Kiveszed a ládából az összes szójer csáprágót. Berakod a ládikóba az összes
káoszkígyó pikkelyt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A barlangodban, magadban
muzsikálsz, hiszen tudod, hogy tudásod még nem érte el azt a szintet, amellyel
közönség elé léphetnél. Úgy tûnik, egy kóbor torzszülöttet megzavart a
muzsikád, és most betört a barlangba, csak hogy elhalgattasson. Ellenfeled
egy orgling melák (#157) [aura: 16-os méretû 17-es szintû jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy sárkánylehelet varázslatot. (-12 vp.) Heves
kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Koporsószeg
elmormol egy óriáserõ varázslatot. Koporsószeg varázshatalma segítségével
elmond egy tombolást. Tündérrózsa varázshatalma segítségével elmond egy
féreg érintését. Tündérrózsa mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
tombolást. Marharépa az orgling melák irányába megy. Az orgling melák
Marharépát rohamozza. Marharépa és az orgling melák egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megindulsz az orgling melák felé. Már ott is vagy! Koporsószeg
az orgling melák irányába megy. Tündérrózsa az orgling melák irányába
megy. Támadod az orgling melákot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet
elborítják a lángnyelvek. (70 ép-t sebeztél). Koporsószeg az orgling melákot
támadja. Az orgling melák halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 83/0, Marharépa:
33/25, Tündérrózsa: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 18% jut. Elteszed a
zsákmányt, ami 30 arany és egy szerencsekõ. Használod a csodás tárgyat,
amely a birtokodba került: Felveszed a szerencsekövet. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 88.]
m 6 12 4443 3441 1121 1223 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,12) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 5,12) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egy sárga, rengeteg
csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol.
Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább,
ha leküzdöd az akadályt. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett
a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most
már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e. [Mágia próba 6-os
küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint
a figura.
(M 4,12) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. A terembõl mozgást, surrogást
hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeleid egy zombi herceg (#140)
és 2 káoszkígyó (#146).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy sárkányleheletet. (-12 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10
vp.) Koporsószeg elõhív egy óriáserõ varázslatot. Koporsószeg elmormol
egy tombolás varázslatot. Az 1. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy sötétség. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. káoszkígyó
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elemi védelem. Néhány rövid
kézmozdulat után Tündérrózsa létrehoz egy tombolás varázslatot. Tündérrózsa
ellõ egy féreg érintése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a
2. káoszkígyó elvarázsol egy sötétséget. Gyengülsz (-36% támadás). A zombi
herceg megidézi a zombi mestert. Marharépa elindul a zombi mester felé.
Marharépa és a zombi mester egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. káoszkígyó létrehoz egy
sötétség varázslatot. Koporsószeg megtántorodik. A 2. káoszkígyó elmond
egy elemi védelem varázslatot. Az 1. káoszkígyó ellõ egy sötétség varázslatot.
Marharépa ellenállt a varázslatnak. A zombi mester felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. Koporsószeg a zombi herceg felé mozog. Tündérrózsa az 1.
káoszkígyót rohamozza. A zombi herceg Koporsószeget rohamozza. A zombi
mestert próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet
elborítják a lángnyelvek. (42 ép-t sebeztél). A zombi mester halálhörgés
közepette a földre zuhan. Koporsószeg és a zombi herceg egymással harcolnak.
Tündérrózsa az 1. káoszkígyót támadja. Koporsószeg megtántorodik. Méreg:
A zombi herceg sebzõdik 13 ép-t.
*** 3. KÖR *** Az 1. káoszkígyó ellõ egy sötétség varázslatot. Marharépa
elkerülte a varázslatot. A 2. káoszkígyó elõhív egy sötétség varázslatot.
Marharépa megtántorodik. Koporsószeg és a zombi herceg egymással harcolnak.
A zombi herceg halálos sebet kapva a földre zuhan. Megtámadod a 2. káoszkígyót.
Tüzet lehelsz ellenfeledre. (62 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(13 sebzés). A 2. káoszkígyó kileheli lelkét. Tündérrózsa az 1. káoszkígyót
támadja. az 1. káoszkígyó kontaktmérget kapott. Az 1. káoszkígyó holtan
terül el.
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 115/9,
Marharépa: 29/0, Tündérrózsa: 63/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak
is jut 77%. Elteszed a zsákmányt, ami egy védelem itala, 2 káoszkígyó
pikkely és 85 arany.
(M 3,12) Csendben lépkedsz. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi
fontosat itt.
(M 3,13) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Körbevizsgálódsz a helyen,
ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 3,14) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A földön heverõ mocsok,
a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két
torzszülött. Ellenfeled egy savelementál (#147).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy sárkányleheletet. (-12 vp.) Elõhívsz egy jégpajzs varázslatot. (-3
vp.) Koporsószeg varázshatalma segítségével elmond egy óriáserõt. Heves
kézmozdulatok közepette Koporsószeg elmormol egy tombolást. Néhány rövid
kézmozdulat után Tündérrózsa létrehoz egy féreg érintése varázslatot.
Tündérrózsa rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A savelementál
elindul Marharépa felé. Marharépa a savelementált rohamozza. A savelementál
és Marharépa egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Koporsószeg elindul a savelementál felé. A savelementál
irányába mozogsz. Tündérrózsa a savelementál felé mozog. Koporsószeg
a savelementált támadja. A savelementált próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz
ellenfeledre. (88 ép-t sebeztél). A savelementál halálos sebet kapva a
földre zuhan.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 64/0, Marharépa:
0/17, Tündérrózsa: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 24%. Viszed, ami mozdítható:
42 arany.
(M 2,14) Tovább nyugatra - biztatod magad. A falakat nyálka borítja. Rossz
elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy pusztító
szójer (#154).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a pusztító szójert a teknõs hosszú íjával, és
lõsz. (3 lövéstõl 63 ép-t sebzõdött.) Koporsószeg a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy óriáserõ! Koporsószeg elmond egy tombolás varázslatot.
Néhány rövid kézmozdulat után Tündérrózsa létrehoz egy féreg érintése
varázslatot. Tündérrózsa rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
tombolás. A pusztító szójer megközelíti Marharépát. Marharépa a pusztító
szójer irányába megy. A pusztító szójer és Marharépa egymással harcolnak.
Marharépa halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A pusztító szójert célzod, amikor a teknõs hosszú íjával
lõsz. (2 találattal 35 sebzést okoztál.) Koporsószeg a pusztító szójert
rohamozza. Tündérrózsa a pusztító szójert rohamozza. A pusztító szójer
és Koporsószeg egymással harcolnak. A pusztító szójer halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 98 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 66/39,
Marharépa: 0/21, Tündérrózsa: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak is jut 24%. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami a tolvaj aranyozott fülbevalója, egy szójer csáprágó
és 30 arany. Koporsószeg eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 1,14) Tovább nyugatra - biztatod magad. Szerencsés vagy: ebben a szobában
nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 1,13) Óvatosan lépkedsz tovább. A terembõl mozgást, surrogást hallasz.
Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy orgling melák (#157).
*** 1. KÖR *** A teknõs hosszú íjával meglövöd az orgling melákot. (3 lövéstõl
68 ép-t sebzõdött.) Koporsószeg a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy óriáserõ! Koporsószeg rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
tombolás. Tündérrózsa a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg
érintése! Tündérrózsa rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás.
Az orgling melák feléd rohan. Az orgling melák rád veti magát. Lecsap rád
jobb mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling melákot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (55 ép-t sebeztél). Tündérrózsa
az orgling melákot támadja. Az orgling melák halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 0/0, Tündérrózsa:
42/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 24%.
(M 1,12) Észak felé mozogsz. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû,
hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni?
- Biccentesz. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát
kell megemelned. Nosza rajta! [Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres] A galetki
gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 1,11) Mindenre felkészülve, északra mész. Egy sárga, rengeteg csáppal
és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve
közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd
az akadályt. Különbözõ ügyességi feladatokat kell elvégezned a csarnokban
felállított akadálypályán. [Ügyesség próba 5-ös küszöbre: sikeres] Egy
macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 2,11) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A fal mellett
megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó
szerszámot. [Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Sikerült! Most
pedig lássuk, mi van a ládában: 71 arany.
(M 2,10) Merre tovább? Északra! Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy
alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeleid egy halál
sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura: mágia: 16.].
*** 1. KÖR *** A halál sekrestyését célzod, amikor a teknõs hosszú íjával
lõsz. (2 találattal 46 sebzést okoztál.) Tündérrózsa rúnákat rajzol a
levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Tündérrózsa varázshatalma segítségével
elmond egy féreg érintését. Koporsószeg mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy óriáserõt. Heves kézmozdulatok közepette Koporsószeg elmormol
egy tombolást. Magában motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz egy gránitbõrt.
Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf nekromanta elvarázsol egy titánok
szelét. A halál sekrestyése odajön hozzád. A halál sekrestyése téged támad.
Acsarogva harapni próbál. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf nekromanta létrehoz
egy gyógyító szellõ varázslatot. A halál sekrestyése visszanyer 20 életpontot.
A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sötétséget.
Gyengülsz (-30% támadás). Koporsószeg elindul a sötét elf nekromanta felé.
Tündérrózsa elindul a sötét elf nekromanta felé. A halál sekrestyése rád
támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
szúrja. Lecsap rád jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Támadod
a halál sekrestyését. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel. (63 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(22 sebzés). A halál sekrestyése halálos sebet kapva a földre zuhan. Koporsószeg
a sötét elf nekromantát támadja. Tündérrózsa a sötét elf nekromantát támadja.
a sötét elf nekromanta testébe kontaktméreg hatol. A sötét elf nekromanta
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 199 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 12/0, Tündérrózsa:
63/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak is jut 41%. Viszed, ami mozdítható:
a gladiátor könnyû íja, a gyorsaság vassisakja, 4 drágakõ és 46 arany.
Koporsószeg habzsolja az ételt. (+21% jóllakottság.) Tündérrózsa eszik.
(+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+23 életpont.)
(M 2,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egy áttetszõ
testû, vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható,
ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz
egy próbát kell kiállnod. Nem kapsz túl nehéz feladatot: meg kell jegyezned
és el kell ismételned egy sor számot, amit a galetki mond. [IQ próba
10-es küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki
meghajol tudásod elõtt.
(M 3,9) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A csarnok egy üres
keresztfolyosójára értél.
(M 4,9) Keleti irányba folyatod utadat. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû
galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! -
mennydörgi. Egy apró, szõrös kék lény repül elõ. Micsoda mágikus erõt érzel
belõle! A lény biztatására szõni kezded a mágia fonalát. [Mágia próba
11-es küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat
a galetki.
(M 4,10) A négy égtáj közül délt választod. Egy aprólékosan díszített oltárt
látsz, melette üres áldozati kehely. Az oltár oldalát cirkalmas rúnák százai
borítják. Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig
a termen. (sebzõdsz 19 ép-t.) (Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz
a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa
szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, warnök újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat. [82 TVP-t használtál
fel, maradt még 6.]
m 1114 5 3 14 2222 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,9) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Hmm, emlékszel még,
itt volt az egyik próbatétel!
(M 4,8) Északra mész tovább. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ
pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy fekete
özvegy (#144).
*** 1. KÖR *** Koporsószeg mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy óriáserõt.
Koporsószeg ellõ egy tombolás varázslatot. A fekete özvegyet célzod, amikor
a teknõs hosszú íjával lõsz. (2 lövéstõl 45 ép-t sebzõdött.) Tündérrózsa
mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Heves kézmozdulatok
közepette Tündérrózsa elmormol egy féreg érintését. A fekete özvegy Marharépa
felé mozog. Marharépa a fekete özvegyet rohamozza. A fekete özvegy és
Marharépa egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Koporsószeg a fekete özvegyet rohamozza. A fekete özvegy
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Tündérrózsa a fekete özvegy irányába
megy. Koporsószeg a fekete özvegyet támadja. A fekete özvegy kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 71/0, Marharépa:
0/3, Tündérrózsa: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 24% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami egy hõsiesség itala és 37 arany. Koporsószeg zabál. (+25% jóllakottság.)
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Elhagyod a Csarnokot.
(M 3,14) Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 2222,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában
mozogni. [6 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
k 449 486 433 |
kaland elvállalása |
(449. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz
számot adtál meg.)
(486. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(433. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 0.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Különösebb cél
nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy másfél méter
átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem
használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége
miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen
torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl? (493.
kaland, összköltsége 35 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 hónakkupókot. Hamarosan
kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy
mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy
csapdába lépj. Semmit sem találsz. Továbbnyomulsz.
A barlang lakója Elder Worm, the Beast, egy szikrázó bõrû, foltos tarajú,
zöldes agyarú, hernyómozgású, hájas féreg férfi. [aura: 8-as láth. észlelése.]
A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Viselt tárgyai: Õsmágus köpenye,
a regenerálódás barbár lándzsája, a hatalom lovagi lemezpáncélja, az egyensúly
gyûrûje, a gepárd gyûrûje, a mágus kerek pajzsa, óriás fülbevaló, a Kõ
Kardja, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv, Rogan karkötõje, szent templomi
maszk, a villám malachit karkötõje, a tökéletesség kõamulettje, ozin fülkarika,
kék gömb, a mágia smaragdja. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 1 arany!
Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!
*** 1. KÖR *** Elder Worm, the Beastet célzod, amikor a teknõs hosszú íjával
lõsz. (29 ép-t sebzõdött.) Koporsószeg elmormol egy óriáserõ varázslatot.
Koporsószeg elmond egy tombolás varázslatot. Tündérrózsa a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Tündérrózsa rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy féreg érintése. Összegyûjtve mágikus energiáit, a nekropoid
elvarázsol egy sorvasztást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Elder
Worm, the Beast Koporsószeget rohamozza. Büdösdög, a johhtukul odajön
hozzád. A quwarg katona elindul Marharépa felé. Marharépa a quwarg katona
felé mozog. Elder Worm, the Beast Koporsószeget támadja. Koporsószeg
holtan terül el. Büdösdög, a johhtukul téged támad. Acsarogva harapni
próbál. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Teljesen megbénulsz. (-99
ügyesség.) A quwarg katona és Marharépa egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. Ellenállsz
a varázslatnak. Elder Worm, the Beast és Tündérrózsa egymással harcolnak.
A quwarg katona és Marharépa egymással harcolnak. A quwarg katona holtan
terül el. Büdösdög, a johhtukul téged támad. Elõrehajolva harapni próbál.
(13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.)
*** 3. KÖR *** A nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást.
Tündérrózsa sebzõdik 15 ép-t. Marharépa a nekropoid irányába megy. Elder
Worm, the Beast és Tündérrózsa egymással harcolnak. Tündérrózsa halálhörgés
közepette a földre zuhan. Büdösdög, a johhtukul téged támad. Megpróbál
megmarni. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Büdösdög, a johhtukul
halálos sebet kapva a földre zuhan. Marharépa a nekropoidot támadja.
*** 4. KÖR *** A nekropoid varázshatalma segítségével elmond egy életszívást.
15 ép-t sebzõdtél. A nekropoid gyógyul 15 ép-t. Elder Worm, the Beast rád
veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni
feléd. (38 ép-t sebzõdtél). Támadod Elder Worm, the Beastet. Kitátod a
szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (56 ép-t
sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés). Marharépa a nekropoidot
támadja. A nekropoid halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 5. KÖR *** Marharépa Elder Worm, the Beast irányába megy. Elder Worm,
the Beast rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából.
(37 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel. Marharépa és Elder
Worm, the Beast egymással harcolnak.
[A csatában összesen 142 sebzést okoztál, és 130 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Koporsószeg: 0/28, Marharépa:
128/3, Tündérrózsa: 50/95.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5
TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már
csak 16 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges
tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak
hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat
is).
Ebben a körben +3 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen
991 sebzést okoztál, és 222 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -5 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
296 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Tûzhajú Sirdakk, egy izzó testû, lángoló aurával övezett
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod:
vegetáriánus. Ez a 143. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 (16) / 5.61 |
[2] IQ: |
12 (17) / 7.11 |
[3] ügyesség: |
8 (11) / 0.85 |
[4] egészség: |
7 (10) / 3.87 |
[5] mágia: |
8 (9) / 4.61 |
[6] gyorsaság: |
20 / 1.46 |
[9] Méret/ép: |
142 (151) / 1 |
Min. méret: |
113 |
Barlangméret: |
142 |
|
|
Varázspont: |
121 / 0 |
Képességpont: |
10 / 86% |
Hõsi pont: |
7 (1) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
35% |
Galetki erõ: |
658 / 243 |
Hírnév : |
1686 |
Jóllakottság: |
149% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
130 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
62 (0) |
Torzsz. csaták: |
681 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
622 (8) |
Leölt torzszülött: |
982 (12) |
Pszi csaták: |
105 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
43
(0) |
Ájulások száma: |
32 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (36)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +36% varázstárgy találására; 95%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban
fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 10 káoszkígyó pikkelyt!
2.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 3.) Pusztíts
el öt szárazföldi uborkát! [számláló: 4] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
22 (41) / 14.43 |
[16] tüskés bõr: |
8 (17) / 0 |
[17] vastag bõr: |
9 (23) / 0.36 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (4) / 1.20 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0 |
[20] savimmunitás: |
3 (4) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (4) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 (5) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
4 / 0 |
[24] rezisztencia: |
6 / 0.20 |
[25] bûz: |
11 (14) / 0.19 |
[26] lõfegyver: |
18 (19) / 6.58 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.82 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 0.60 |
[47] zárnyitás: |
8 / 0.94 |
[48] mászás: |
8 / 0.74 |
[49] rugalmasság: |
8 / 3.90 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 2.22 |
[51] transzformáció: |
10 / 4.04 |
[52] auraészlelés: |
5 / 1.91 |
[53] ékszerészet: |
2 / 1.31 |
[54] kereskedelem: |
6 / 4 |
[55] szívósság: |
10 / 0.88 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 (10) / 0.80 |
[57] gyógynövények: |
9 (15) / 8.59 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.58 |
[59] vezetõkészség: |
7 / 0.32 |
[60] pszi támadás: |
12 / 9.79 |
[61] pszi energia: |
11 / 6.89 |
[62] lopás: |
5 / 0.10 |
[63] éberség: |
6 / 0.50 |
[64] átokszórás: |
9 (10) / 5.44 |
[65] álcázás: |
20 / 3.24 |
[66] lopakodás: |
3 / 1 |
[67] régészet: |
20 (21) / 14.67 |
[68] zene: |
7 / 2.86 |
[69] tanulás: |
11 / 7.74 |
[70] idézés: |
1 / 0.54 |
[71] javítás: |
10 / 3.75 |
[72] építés: |
11 / 5.44 |
[73] felderítés: |
8 / 2.62 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 0.80 |
|
|
a káosz
hercegi tõre |
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.46 |
|
|
a teknõs
csonttõre |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 0.14 |
|
|
a teknõs
gyalogos lándzsája |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
12 / 0.84 |
[147] alkímia: |
3 / 0.68 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[42] csendvarázs: |
4 / 1 |
[149] dimenziókapu: |
8 / 0 |
[29] életszívás: |
8 / 5.53 |
[152] felejtés: |
2 / 1 |
[172] gázpajzs: |
1 / 0.16 |
[17] gránitbõr: |
10 / 9.79 |
[15] jégpajzs: |
3 / 2.17 |
[163] kineport: |
7 / 1.64 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 / 4.47 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 2.04 |
[129] mentális robbanás: |
5 / 0.51 |
[128] pszi csáp: |
6 / 0.22 |
[151] sárkánylehelet: |
14 / 7.97 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.33 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[132] tudati méreg: |
6 / 0.42 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0.24 |
[170] villámpajzs: |
2 / 1 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (60%): |
15 jégpaj |
172 gázpaj |
17 gránit |
170
villá |
16 tûzpaj |
151 sárkán |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Koporsószeg, a zöld ekinda |
70/0 |
177% |
200% |
9 / 1.50 |
ájult |
[2] Marharépa, a warnök |
72/66 |
191% |
110% |
8 / 1.44 |
harcol |
[3] Tündérrózsa, az arhomad varangy |
73/0 |
177% |
200% |
8 / 3.12 |
ájult |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
150% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
x 10 |
ism 3 |
p |
ism 3 |
vd |
|
2. Makró |
pv 1 |
ism 3 |
p |
pv 1 7 2 4 3 5 |
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 97. |
2: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 200. |
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 190. |
4: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 10 v. kevesebb. Prioritás:
100. |
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #10. Prioritás: 200. |
6: tûzpajzs v.var. ha ellf. 10. képessége 25 v. több. Prioritás: 99. |
7: villámpajzs v.var. ha ellf. 13. képessége 25 v. több. Prioritás: 99.
|
8: gránitbõr v.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 99. |
9: tûzlehelet használata ha ellenfeled #101. Prioritás: 98. |
10: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #163. Prioritás: 210. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 85 0 20 9 50 27; VI erõ:120% ép:35%; PV 7
1 3 4 5; PSZ 65 63 49 57 67 46; BA 4244; TT 5; HE 1; PT 4; PTA 4
4 4 4 4; PTB 3 3 4 4 4;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3958 25093 1; VG 3958 22377 1; VG 3958 29141 1; A
3958 28722 1; A 3958 4826 1; A 5244 7798 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #3 (7. épület),
#13 (4. épület), #16 (9. épület), #30 (8. épület), #368 (136. forduló),
#470 (136. forduló), #379 (131. forduló), #477 (136. forduló), #456
(138. forduló), #364 (138. forduló), #254 (137. forduló), #433 (137.
forduló), #499 (142. forduló), #493 (143. forduló), #486 (140. forduló).
SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 2277. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén dolgozol,
eddig 174 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Õsöreg Dorka. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod
van. Aktuális licited: 1 LP a bûz koponya amulettje tárgyra. A licit erre
a tárgyra végetér: 2003.3.13.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 az ügyesség fekete csizmája (#2472) |
* |
1 a teknõs fekete csizmája
(#25422) |
|
1 a tökéletesség díszes köntöse (#21853) |
|
1 a ragadozó vassisakja (#19976) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 az
ellenállás utazóköpenye (#28586) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 a merénylõ vas mellvértje (#10948) |
|
1 a
szellemek szürke maszkja (#15043) |
|
1 a szalamandra szárnyas sisakja (#25827) |
|
1 a teknõs utazóköpenye
(#25436) |
|
1 a merénylõ zangrozi csizmája (#11023) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 az angyalok
könnyû pikkelyvértje (#28016) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174) |
* |
1 a tûz zöld köntöse (#22301) |
|
1 a káosz
második fejpántja (#21369) |
|
1 a bérmágus vassisakja (#17276) |
* |
1 a tûz nagy pajzsa (#22212) |
|
1 a káosz földjének pikkelyvértje (#9129) |
|
1 a villám ezüst fejpántja (#23607) |
|
1 a szalamandra szöges öve (#25918)
|
* |
1 a bûz pikkelyvértje (#28915) |
|
1 a yeti nagy pajzsa (#26262) |
|
1 a gyõzelem pajzsa (#20860) |
|
1 az
enyészet díszes fejpántja (#23156) |
|
1 a harcos vas mellvértje (#7798) |
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 az
entek nagy pajzsa (#9612) |
|
1 a gyorsaság vassisakja (#3776) |
* |
1 a tûz szárnyas sisakja (#22227)
|
|
1 a tûz csontmaszkja (#22242) |
|
1 a yeti szárnyas sisakja (#26277) |
|
1 a szellemek utazóköpenye (#15086)
|
|
1 a torony köntöse (#18250) |
|
1 a szalamandra nagy pajzsa (#25812) |
|
1 a bölcsesség csillogó fejpántja
(#17758) |
|
1 a küzdelem szárnyas sisakja (#20427) |
|
1 a káosz papjának köntöse (#19164) |
|
1 a káosz döbbenetes láncinge
(#14544) |
|
1 a sav ezüstcsizmája (#26774) |
|
1 a káosz förtelmes csizmája (#2034) |
|
1 a bûz ezüst fejpántja (#29007)
|
|
1 a sav kék köpenye (#26787) |
|
1 az ügyesség átlátszó köntöse (#2502) |
|
1 az elektromosság díszes köntöse
(#27253) |
|
1 a sebesség szárnyas sisakja (#13227) |
Ékszerek, kincsek |
|
16093 arany (#1) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 a torony fülbevalója (#18355)
|
|
1 a titán díszes karkötõje (#5742) |
|
1 a tûz csepp fülbevalója (#22406)
|
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 a sün ónix karkötõje (#25093) |
|
1 a légzés csepp fülbevalója (#27806)
|
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 a káosz borzalmas nyaklánca (#26394) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139)
|
|
1 a mágus malachitgyûrûje (#10227) |
* |
1 a tûz malachitgyûrûje (#22377) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 az
egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 a titán karikaszimbóluma (#5711) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a sas karikaszimbóluma (#16061) |
* |
1 szerencsekõ (#197) |
|
1 a tökéletesség aranyozott fülbevalója (#21958)
|
|
1 a teknõs csepp fülbevalója (#25556) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
56 drágakõ
(#2) |
|
1 az enyészet ónix karkötõje (#23293) |
|
1 az entek sárgaréz nyaklánca
(#9731) |
|
1 a tolvaj aranyozott fülbevalója (#9358) |
|
1 a sólyom ónix karkötõje (#29593) |
* |
1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407)
|
* |
2 a sün aranyozott fülbevalója (#25108) |
* |
1 a tökéletesség sárgaréz nyaklánca (#21881) |
* |
1 a káosz fehér karkötõje
(#7104) |
|
1 a méreg amulettje (#24145) |
|
1 a természet csontamulettje (#16947) |
* |
1 a tûz márványgyûrûje (#22376)
|
|
1 a légzés keresztszimbóluma (#27763) |
|
1 a védekezés márványgyûrûje (#4826) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
*
|
1 a káosz nagyhatalmú amulettje (#15159) |
|
1 a sólyom ezüst nyaklánca (#29532) |
|
1 a jég csepp fülbevalója (#22856)
|
|
1 a sólyom karkötõje (#29590) |
|
1 a káosz mesés gyûrûje (#30489) |
|
1 a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381)
|
|
1 a szalamandra ónix karkötõje (#25993) |
|
1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707) |
|
1 a ragadozó nyaklánca
(#20080) |
|
3 üvegszimbólum (#138) |
|
1 a mágia háromszögszimbóluma (#3462) |
Felszerelés |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 díszes
rézkulcs (#129) |
|
4 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 átokkõ (#203) |
|
1 elsõ kulcsdarab
(#226) |
Fegyverek |
|
1 a káosz szolgájának lándzsája (#8994) |
|
1 a teknõs nehéz nyílpuskája
(#25587) |
|
1 a káosz lüktetõ lándzsája (#23394) |
* |
1 a káosz hercegi tõre (#24264) |
|
1 a mágus csonttõre (#10301) |
* |
1 a teknõs gyalogos lándzsája (#25632) |
|
1 a hatalom kõrisfa íja (#7123) |
|
1 a pontosság csonttõre (#4451) |
|
1 az elfek nehéz nyílpuskája (#10737) |
|
1 a gladiátor könnyû íja (#6221) |
|
1 a szellemek csonttõre (#15251)
|
|
1 a természet kõrisfa íja (#17023) |
|
1 a regenerálódás hosszú íja (#24672) |
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
8
ében tündekard (#132) |
|
1 az energia csonttõre (#18851) |
|
1 a káosz döbbenetes kardja (#14829)
|
* |
1 a teknõs csonttõre (#25601) |
* |
1 a teknõs hosszú íja (#25572) |
|
1 a kígyó könnyû nyílpuskája (#19286)
|
|
1 a tudós barbár lándzsája (#11681) |
|
1 az ellenállás vívótõre (#28753) |
Varázsitalok és füvek |
|
27 winropu moha (#22) |
|
12 csótányláb (#25) |
|
2 hatalom kék itala (#58)
|
|
26 ragálygomba (#26) |
|
13 mátekel gomba (#21) |
|
18 gyilkos boróka (#27)
|
|
22 tejfonál (#28) |
|
7 védelem itala (#59) |
|
1 immunitás itala (#71)
|
|
1 kihívás itala (#68) |
|
18 sárkányvirág (#32) |
|
10 hónakkupók (#30)
|
|
26 mézfû (#29) |
|
27 elonotichlan (#31) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
5 óriásnövés itala (#60) |
|
13 mitulen fû (#20) |
|
10 méregellenállás
itala (#51) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
4 sárga gyógyital (#61) |
|
10 elfu moha (#33)
|
|
3 üvegcse (#14) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
8 rémcserje (#34) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
5 kincskeresés itala (#64) |
|
4 bajnokok itala (#62)
|
|
7 velparaj (#35) |
|
8 szemani gomba (#36) |
Egyéb kacatok |
|
42 ekinda haj (#147) |
|
7 nordkristály (#146) |
|
1 lemúr hártya (#161)
|
|
7 húsevõ bibe (#151) |
|
22 pirgamit (#152) |
|
3 bolhedor szárny (#15)
|
|
3 yeti csont (#160) |
|
15 mandibula (#157) |
|
8 elektronit (#141) |
|
6 szójer csáprágó (#231) |
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
4 smaragd esszencia
(#229) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
7 barna manakõ (#149) |
|
2 xenópete (#278) |
|
76 õsi relikvia (#17) |
|
9 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a szellemek
fogazott tõre #15254 (18).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
IMMUNITÁS ITALA (71. TÁRGY) Ha ezt a fõzetet behörpinted, a teljes körre,
sõt a táborozásodra is megnõnek elemi immunitásaid néggyel! Ha persze többet
iszol belõle, az immunitás tovább növekszik. Az ital elfogasztásához a
H 71 parancsot add ki, 3 TVP-ért.
|
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|