141. forduló, 143. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 6. 12h:10'
EZ A 211. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
212. játékheted kezdete: máj. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,60] koordinátán.
Kova, amikor összefutottatok, adott neked 2 nyu-shurikent.
Hosszúkarom Kriton, amikor találkoztál vele, adott neked 5 óndarabot. Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 305.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. KP: v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

a 131 2563 7 átadod a 131. tárgyat a 2563. kalandozónak (7 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 7 ubuk tüskét Hosszúkarom Kriton részére. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

ef 3 512 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 269.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[69,59] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy rőtmanó berzerker közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 33 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 39 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy rambó bogár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [68,59] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Néznek vele, de ő maga nem lát,
Fül kell hozzá, pedig hangja nincsen
Orr kell hozzá, pedig szaga sincsen.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a karmos tankány testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a karmos tankány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a karmos tankány jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 248.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a massza testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a massza testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a massza a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 624 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Egy fantasztikus moa burát! (ld. enc.) Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [100 pontot használtál fel, van még 148.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[69,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a korinthai amőba testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 15 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gorombilla közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gorombilla nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gorombilla bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szőrlajhár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a szőrlajhár szőrös testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,59] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,59] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy pókvadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a pókvadász fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pókvadász jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 114.]

m 2 mozogsz keletre
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az útonálló testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 álomport 2 aranyért, 6 sallank karmot 12 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [8 pontot használtál fel, van még 106.]

ee 129 187 195 eladod a 129. tárgyat a 187. tárgyat a 195. tárgyat
Eladtál 1 sallank nyilat. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mérgezett vasnyilat. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 2 obszidián függőt. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 106.]

ee 275 158 26 eladod a 275. tárgyat a 158. tárgyat a 26. tárgyat
Eladtál 1 ametiszt medált. 28 aranyat kaptál.
Eladtál 3 ezüst karkötőt. 42 aranyat kaptál.
Eladtál 6 gyenge mérget. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 106.]

ee 658 652 331 eladod a 658. tárgyat a 652. tárgyat a 331. tárgyat
Eladtál 1 aurach bőrt. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 4 darázsszárnyat. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mutáns csontot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 106.]

ee 102 199 572 eladod a 102. tárgyat a 199. tárgyat az 572. tárgyat
Eladtál 9 vízionár szemet. 27 aranyat kaptál.
Eladtál 1 karbin plazmát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranytollat. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 106.]

m 2 mozogsz keletre
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Látsz egy fény szentélyét. Látsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [8 pontot használtál fel, van még 98.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Röviden mesélsz kalandjaidról. - Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. Elrakja a kért tárgyat. [400 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 pszi kő. (ld. enc.)] - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 93.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-56 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Aztán rádöbbensz, hogy megismerted testednek egy új erőforrását. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (pszi: 1. szint). (ld. enc.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 88.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[74,59] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [75,59] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Találsz egy sziklafészket. Találsz egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz!

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a griffőniksz bal szárnyát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a griffőniksz csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a griffőniksz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy fekete griff!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 45 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a fekete griff farkát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a fekete griff ébenfekete testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A fekete griff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 deus ex machinát. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Könnyűkéz Ssiqua. Leah hittérítője. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kőkés szimbólumot, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erőövet, egy sötét kámzsát, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy renegát törpe trófea és egy quwarg királynő trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy garokk a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Összefutsz Ygan So K#val. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku köpenyt, egy szürke bőrkesztyűt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy varkaudar felderítő trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 48.]

szk 68 110 120 keresed a 68. szörnyet a 110. szörnyet a 120. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy móleont. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 15.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját nyel le a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 283 pontot. A következő körben tehát 298 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA BURÁT (384. TÁRGY)
Igazándiból fogalmad sincs, mi az a burát: a jelenkor törpéi sosem bukkantak még erre a mélybarna, átlátszó, kristályszerű anyagra. Ez a Moa burát a többi Moa ékszerrel ellentétben megmunkálatlan, felülete tompa, nem csillogóra csiszolt. Csak azért valószínűsíthető, hogy Moa maradvány, mert leggyakrabban a phua-kúpokban lehet rábukkanni.

PSZI KŐ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

PSZI
A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak.

PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.]

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 142. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 18 Merészség: 6/3 Magasság: 143 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 17 (18) Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 27 (30) Menekülés: 40 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 263/181 Jellem: jó (295) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 208/20 Pénz: 43 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 23/4 Pszi pont: 8/8
Eddig összesen 869 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 157 TP-t kaptál. Jelenleg 273 468 TP-d van. A következő szinthez még 66 532 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, varkaudar behemót, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 21/47 (+4%) vágófegyverek: 17/49 (+29%)
ütőfegyverek: 14/76 lőfegyverek: 18/37 (+9%) dobófegyverek: 6/23

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 30 százalék;
75,59 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/66 2. nyomkövetés: 39/44 (+35%) 3. mászás: 10/39 (+5%)
4. csapdakészítés: 11/63 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 13/42
7. titkosírás: 8/77 (+49%) 8. felderítés: 6/6 (+6%) 9. szörnyidomítás: 7/41
10. teológia: 9/80 (+14%) 11. taumaturgia: 15/96 (+39%) 12. versengés: 4/14 (+9%)
13. zene: 6/4 (+33%) 14. szörnyismeret: 21/73 (+33%) 15. pszi: 1/24 (+124%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 22/48

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sóhajtó dorony (#112)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (104) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 33 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 235 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 63.21 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
759 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275)
2 aranypikkely (#415) 1 aranytoll (#572) 1 aurach bőr (#658)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 darázsszárny (#652) 3 ezüst karkötő (#158)
6 gyenge méreg (#26) 1 karbin plazma (#199) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
1 mutáns csont (#331) 2 obszidián függő (#195) 6 sallank karom (#128)
1 sallank nyíl (#129) 7 ubuk tüske (#131) 9 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 deus ex machina (#1) 2 drótszőr (#37) 1 lajhár csont (#236)
1 moa burát (#384) 3 pirkit (#153) 36 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

67 68 69 70 71 72 73 74 75 76
57
58
59
60
61
(68,59) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Fairlight oltár, manaelementál (#290), karmos tankány (#137), massza (#217)
(69,58) korinthai amőba (#420), gorombillák (#38), szőrlajhár (#141)
(69,59) rőtmanó berzerker (#369), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Dornodon oltár
(70,59) manaelementál (#290)
(70,60) drótszőrű pincsi (#22)
(71,59) pókvadász (#59)
(72,59) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(75,59) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), Könnyűkéz Ssiqua (3411. kalandozó), Ygan So Ka (3807. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek