Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 14. 9h:33' EZ A 544. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD 545. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4628 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 1 100 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 7 3 14 | t. energia kisütése: 7 3 14 |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [118,96] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Látsz egy rát-fát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos jobb középső lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges burástya királynő trófeát, és kiszedsz egy quwarg harcos trófeát. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 27, gyógyulás: 26, összesen: -1 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [118,98] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát.
(Továbbmész...) [118,99] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy templomot. Dornodon híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ragyás burástya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 7, gyógyulás: 3, összesen: -4 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
kt 554 4 | elkészíted az 554. tárgyat (4 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bandita bal karját. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megcsapod a bandita jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a bandita bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy. Szereztél 16 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 9, gyógyulás: 7, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [118,101] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trikornis. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis farkát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [118,102] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a khór darázs jobb vállát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a khór darázs bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 7, gyógyulás: 13, összesen: +6 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 8 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis jobb oldalát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 96 109 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,109] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
a 147 5283 | átadod a 147. tárgyat az 5283. kalandozónak |
a 415 5283 | átadod a 415. tárgyat az 5283. kalandozónak |
a 415 3279 | átadod a 415. tárgyat a 3279. kalandozónak |
a 415 2596 | átadod a 415. tárgyat a 2596. kalandozónak |
l 5283 147 2 | lopsz az 5283. kalandozótól a 147. tárgyat |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
h 233 50 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
KVAZÁR (244. TÁRGY) Ezt a mesterséges anyagot kizárólag mágusok képesek előállítani, igen bonyolult eljárással. Ez a kékes színű, két kézben elférő tárgy nagyon könnyű, de döbbenetesen kemény és ellenálló. Bár felhasználására rengeteg ötleted támadhatna, felesleges töprengened [F parancsot kiadnod], mivel halvány fogalmad sincs arról, hogyan lehetne megmunkálni. Azaz, hallottál már valamit arról, hogy bizonyos törpe kovácsok építettek kvazár kohókat, de ezek működéséről, felépítéséről nem lehet tudni semmit. Lehet, hogy az egész csak legenda, és a kvazár a tudományos fejlődés egyik zsákutcája. |
QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY) A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat. |
AMIT TUDNI AKARTÁL A LOPÁSRÓL... Bizonyára már régóta izgatja a fantáziádat, hogyan is működik, mitől függ a lopás sikere. Mivel már elég tapasztalt tolvaj vagy, most megismerheted ezt a titkot... Amennyiben a célpont rendelkezik csapdával, először is ezt kell leküzdened. Az, hogy belelépsz-e a csapdába, avagy sem, a te csapdaészlelésedtől, a célpont csapdakészítésétől, és magától a csapdától függ. Egy bonyolultabb csapdát nehezebb észrevenni, mint egy egyszerűt. Természetesen a siker eldöntésében szerepe van a véletlennek is, egy kockadobás formájában, ami a csapdaészlelésedhez adódik hozzá. Az óvatosságodnak (OV) és a célpont szintjének NINCS jelentősége. Ha a csapdát leküzdötted, jön a második teszt, hogy elég csendes voltál-e. Itt főként a te lopás szakértelmed számít, és a célpont szintje. A lopás szakértelem kb. másfélszer akkora súllyal van figyelembe véve, mint a meglopandó karakter szintje. A sikert befolyásolhatják még varázslatok (éber kakukk, láthatatlanság, stb), az, hogy mit akarsz lopni (aranynál az alapesély feleződik, deus ex machinánál még ennél is kisebb), és hogy hol (városban valamivel kisebb a siker esélye). Ezenkívül csökkentheti a sikeres lopás esélyét a tábort őrző szörny (minél magasabb "ébersége" van, annál jobban), és növelhetik még egyéb, kevésbé ismert faktorok. Végezetül a kezdő (1-2. szintű) játékosokat az etikus szabály védi, tőlük egy picit nehezebb lopni. Ha nem konkrét tárgyra adsz ki lopást, a GYJ parancsod 3. paramétere be van állítva valamilyen értékhatárra, és ilyen értékű tárgy nincs a célpont birtokában, a lopás automatikusan kudarcot vall. Pl. GYJ 0 0 2 hatására csak 1 aranynál értékesebb tárgyak lopásával fogsz foglalkozni. (Ez persze nem vonatkozik magára az ARANYRA (#50)). Függetlenül attól, hogy mennyire jó tolvaj vagy, a sikeres lopás esélye soha nem mehet 85% fölé. A lopás parancs végre sem hajtódik, ha 1.) volt már sikertelen lopásod a célpontra és azóta nem lépett, 2.) BA parancsod van rá kiadva vagy ő is ugyanannak a Közös Tudatnak a tagja. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 32 (33) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/156 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 266/172 | Jellem: | gonosz (144) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 348/3 | Pénz: | 123 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 46/34 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 21/69 | vágófegyverek: | 4/75 (+16%) |
ütőfegyverek: | 13/26 (+10%) | lőfegyverek: | 21/33 (+21%) | dobófegyverek: | 2/50 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (1 -4.); tüske (#22) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/87 | 2. nyomkövetés: | 40/24 (+35%) | 3. lopás: | 15/69 (+1404%) |
4. mászás: | 4/48 | 5. csapdakészítés: | 10/29 | 6. csapdaészlelés: | 3/50 |
7. gyógyítás: | 23/48 (+40%) | 8. titkosírás: | 1/93 | 9. felderítés: | 5/54 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 1/94 | 11. teológia: | 17/52 (+27%) | 12. taumaturgia: | 21/60 (+17%) |
13. zene: | 4/48 (+46%) | 14. szörnyismeret: | 12/44 (+18%) | 15. pszi: | 6/42 (+6%) |
16. zárnyitás: | 1/4 | 17. vadászat: | 11/44 | 18. bányászat: | 4/22 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
gonoszok (#988), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), elf (#2), fémbontó szójer (#150), Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), tükörpajzs (#101) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
207 | arany (#50) | 4 | acéltű (#334) | 2 | aranypikkely (#415) | |||
1 | hebrencs csapda (#147) | 1 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | |||
21 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | trikornis szarv (#198) | 4 | tünde nyíl (#554) | 3 | ugh méreg (#166) |