Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 22. 9h:12' EZ A 305. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD 306. játékheted kezdete: szept. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
kf 74 3 | kézbeveszed/felveszed a 74. tárgyat (őrzöd) |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az agyagelementál fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az agyagelementál bal vállát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 fiatalság itala (ld. enc.). 873 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
ftv 61 209 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 209. szörnyet |
ftv 98 221 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 221. szörnyet |
kt 189 3 | elkészíted a 189. tárgyat (3 darabot) |
m 8 3 3 | mozogsz északra, délkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a purifikátor testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a purifikátor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [126,3] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Myotis Canis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista bal karját. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [127,4] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós bal karját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku légiós bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű fejét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a dögkeselyű farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a dögkeselyű fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember jobb karját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós jobb vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nektoraf testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 42 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [129,3] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Továbbmész...) [130,3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku légiós fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ryuku légiós bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával végigvagdosod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 1.]
p 74 326 2 | használod a 74. pszi képességet |
f 1170 | kísérletezel az 1170. tárggyal |
f 148 | kísérletezel a 148. tárggyal |
v 22 137 | elmormolod a 22. varázslatot |
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
ek 227 116 29 | t. energia kisütése: 227 116 29 |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz néhány évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY) A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem... |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 14 | Merészség: | 9/3 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 13 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 289/103 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 269/13 | Pénz: | 585 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 83/51 | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | *20/100 (+7%) | vágófegyverek: | 12/48 (+12%) |
ütőfegyverek: | 9/98 (+5%) | lőfegyverek: | 8/18 | dobófegyverek: | *21/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << vashegyű lándzsa (#182) (110%) << ryuku szablya (#695) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/55 | 2. nyomkövetés: | 18/4 (+30%) | 3. lopás: | 2/35 |
4. mászás: | 8/84 | 5. csapdakészítés: | 12/92 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/86 (+6%) |
7. gyógyítás: | 22/98 (+46%) | 8. titkosírás: | 4/61 | 9. felderítés: | 11/80 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 8/4 | 11. teológia: | 14/96 (+11%) | 12. taumaturgia: | 17/42 (+36%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 7/79 (+27%) | 15. zene: | 4/11 |
16. szörnyismeret: | 11/95 (+20%) | 17. pszi: | 14/35 (+13%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 6/94 (+11%) | 20. bányászat: | 16/44 | 21. főzés: | 9/90 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a trolloktól (5) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 58 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), Zinthurg (#180), ryuku ostromteknős (#362) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | villámcsapás (#50) | >> | nektoraf (#355) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | vérfürdető magszim (#148) | tűzeső (#61) | >> | orgoró (#170) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | 14. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg királynő (#153) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tűzeső (#61) | >> | óriás csontváz (#176) | tűzeső (#61) | >> | 16. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | tűzeső (#61) | >> | epokitféreg (#147) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
tűzeső (#61) | >> | vörös rakolits (#356) | tűzeső (#61) | >> | hadroszaurusz (#162) | |
tűzeső (#61) | >> | degradátor (#210) | tűzeső (#61) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka II (#162) | >> | 14. szintű lényekre | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0) |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
Összsúly: 90.10 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | arany (#50) | 1 | csontkulcs (#74) | 2 | kaja (#2) | |||
8 | kaktusztüske (#114) | 12 | pirkit (#153) | 6 | vasérc (#152) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | álompor (#396) | 1 | fiatalság itala (#473) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 8 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vas dobónyíl (#189) |