141. forduló, 143. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 13. 12h:34'
EZ A 292. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
293. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-12,-4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 279.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

ek 503 46 63 t. energia kisütése: 503 46 63
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

-13 -12 -11
-5
-4
-3

[-73,-17] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Nathan előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Felfedeztél egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol az árnymanó férfi letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 27 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)
[-3 TU.] [25 pontot használtál fel, van még 249.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzpenge és egy tolmokov-koktél. Egy varkaudar támad rád.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar behemót támad rád.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 49 életpontot vesztettél. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 86, gyógyulás: 8, összesen: -78 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz. [45 pontot használtál fel, van még 204.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[-12,-4] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)
[15 pontot használtál fel, van még 189.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+48 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 149.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+50 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 109.]

tim 120 titkosírás megfejtése 109 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Kanyargok, tekergek,
Megrázlak, elviszlek,
Kapudig vezetlek.
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Karmok szántják végig jobb lábadat. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Többször megcsíp a massza. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. 33 életpontot vesztettél. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel eltalálod a massza bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A massza néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Belecsipked a massza a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. A massza mancsával végső csapást mér koponyádra. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 30 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 323, gyógyulás: 54, összesen: -269 ÉP}

Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [109 pontot használtál fel, van még 0.]
Különös látványt nyújt hátrahagyott tested, amely már nem képes helyet adni a távozó léleknek. Furcsamód könnyűnek érzed magad. Minden olyan áttetszővé, mégis élesen, ha lehet, még jobban láthatóvá válik, mint az életben. Felkészülsz a nagy utazásra az istenek lakhelye felé. Egyszercsak egy hatalmas, vonások és érzelmek nélküli, fehér arc jelenik meg előtted, és a következőket mondja:
- Leah vagyok, a halál istene. Üdvözölve légy birodalmamban, a holtak világában! Hamarosan örök nyugalomra térhetsz... Először azonban meg kell hallgatnod. Egy megállapodás alapján, amelyet a többi istennel kötöttem, cserébe a holt lelkekért, minden kalandozó lelkének adnom kell egy utolsó esélyt, mielőtt visszavonulhatna az örökkévalóság álmába. E szerint lehetőséget kell adnom, hogy visszanyerd életedet és testedet, ha kiállsz egy próbát. Pihenni akarsz kényelmesen, vagy küzdeni, nyomorogni egy korlátolt test börtönében tovább? Aláveted magad a próbának?
Buzgón bólogatsz (már amennyire ilyesmire egy lélek képes), mire a hatalmas arc rosszallóan végigmér, és folytatja:
- Mind ilyenek vagytok... Nem tudod, hogy mit nyerhetnél! Nos rendben van. Ha kiállod a próbát, visszanyered tested, kissé legyengülve, de újra élni fogsz. Ha viszont nem sikerül időben a feladatod teljesíteni, örök vendégem leszel! Nem árt, ha tudod, hogy amíg szellem vagy, nem vagy képes egyenesen érintkezni a valós világ lényeivel és tárgyaival. Te látni fogsz mindent, de nem foghatod meg. És onnét senki sem lát Téged... No persze a szellemvilág sem olyan elhagyatott, mint hinnéd. Tény, hogy jóval csendesebb, mint a hús-vér lényeké. De ezeket a dolgokat majd magad is tapasztalni fogod.
Mivel ez az első alkalom, úgy illik, hogy jó esélyt kapjál. Nincs más dolgod, mint egy ködmangó cserjét találni, és ködmangót szedni róla. Ez a növény csak az árnyvilágban létezik, halandók nem láthatják. Ölj meg még egy sötét motyogót - ő is a holtak birodalmának lakója. Ezután már nem jelenthet akadályt, hogy visszatérj a halandók világába a ködkapun keresztül - persze ha rátalálsz... Agyő, és sok szerencsét! Viszontlátásra a birodalmamban. - teszi hozzá kacagva, aztán szertefoszlik az arc. Döbbenten körülnézel, még mindig hitetlenkedve. Ugyanúgy látsz mindent magad körül, mint eddig, sőt, újabb dolgok is feltűnnek: mindenütt árnyak mozognak, egyszerűbb életformák halott lelke. Az élők pedig izzó, fényes lüktetéssel sugározzák, pazarolják életenergiájukat. A növények kék, zöld árnyalatokkal, az állatok sárga és vörös színekkel. Azonban minden nagyon hideg, szagokat pedig egyáltalán nem érzel. Megpróbálsz mozogni: egész könnyen megy! Csak gondolsz egyet, és máris odébb szökkensz! A föld felé süvítesz, és megpróbálsz tárgyakat megragadni, persze sikertelenül. Mintha levegőből lennél... Vajon igazat beszélt ez a Leah fickó? Utána kéne járni...
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 90 513 energia fejlesztése 90
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: keresel egy védett árnysíkot, és egybeolvadsz vele. Megkezded rövid másvilági pihenésedet.
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 283 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 142. fordulód.

Erő: 29 Szint: 17 Merészség: 8/1 Magasság: 146 cm
IQ: 16 Támadás: 16 (17) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 4 (7) Menekülés: 40 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 256/256 Jellem: gonosz (45) Tul. pont: 4
Szerencse: 13 Varázspont: 80/7 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 30/0
Eddig összesen 789 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 861 TP-t kaptál. Jelenleg 180 723 TP-d van. A következő szinthez még 79 277 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/64 (+2%) szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48
dobófegyverek: 13/44

Óvatosság (labirintusokban): 0
107,76 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 46,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/59 2. nyomkövetés: 26/12 (+4%) 3. lopás: 1/41
4. mászás: 4/89 5. csapdakészítés: 12/12 6. csapdaészlelés: 11/63 (+6%)
7. gyógyítás: 38/51 (+66%) 8. titkosírás: 11/2 (+51%) 9. felderítés: 17/82 (+24%)
10. teológia: 2/5 (+4%) 11. taumaturgia: 10/4 12. harcművészetek: 14/69
13. szörnyismeret: 3/94 14. zárnyitás: 5/4 15. vadászat: 9/53
16. bányászat: 9/78 17. főzés: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot, csak egyszer)
elfogod óriás patkányt (#42) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
tetemember (#123), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!
3.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 51 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 960 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 1.94 kg Megterheltség: 2%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 148 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
339 arany (#50) 11 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396)
1 arany masszariasztó (#437) 2 ásó (#34) 1 bakkura bőr (#95)
1 bányászcsákány (#434) 6 borkonyó bibe (#312) 2 borostyán függő (#162)
1 bőrsisak (#57) 2 bronzpajzs (#89) 1 bronzpenge (#126)
2 csontkulcs (#74) 1 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
1 dobóháló (#221) 22 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665)
7 evaporőr háj (#105) 2 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüst nyaklánc (#117)
4 ezüstshuriken (#327) 3 fekete bőrcsizma (#247) 1 fekete gyöngy (#99)
6 főnixtoll (#563) 3 fűszertartó (#210) 4 grákóbőr (#41)
3 grifftojás (#179) 19 gyenge méreg (#26) 4 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs csapda (#147) 2 hosszú íj (#111) 1 huhogó bibe (#332)
10 isteni könnycsepp (#260) 2 jégszív (#282) 46 kaja (#2)
1 káosz szimbólum (#361) 1 karbin plazma (#199) 2 kavadu iszák (#25)
1 kavadu lebeny (#24) 2 kerek kő (#19) 1 kígyóbőr öv (#410)
2 kis vaspajzs (#159) 1 kőkalapács (#13) 3 kőkés (#6)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 lapkorong (#80)
1 liumbe hajtás (#655) 43 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
10 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulakasza (#127) 1 mászókarom (#78)
10 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 moa obszidián (#380)
1 moa üveggömb (#383) 2 mocsári penke (#148) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 nodonrod kitűző (#1533) 5 nyílvessző (#108)
3 nyu-shuriken (#157) 1 ónix masszavadító (#438) 8 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 6 ragasztó (#83) 9 rákfatty váladék (#333)
1 rakolits por (#669) 4 remák szív (#264) 1 réz masszariasztó (#436)
2 rézkulcs (#75) 3 rinóbőr (#651) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
4 rókafarok (#124) 2 rövid íj (#107) 15 sáfránypor (#211)
1 sallank nyíl (#129) 2 sámán erszény (#650) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
4 smirglilevél (#29) 2 sötét tekercs (#535) 1 sullár hólyag (#168)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 szent kehely (#257) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151)
6 tankány karom (#237) 13 tigroszlán fog (#63) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 tüskecsapda (#242) 3 ubuk dobónyíl (#138) 5 ubuk tüske (#131)
27 ugh méreg (#166) 10 uzbány csőr (#169) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 varázskő (#305) 1 varkaudar csont (#1113) 3 varkaudar pálinka (#1137)
1 varkaudar páncél (#294) 19 vasérc (#152) 1 vashegyű lándzsa (#182)
1 vaskulcs (#183) 2 vasvért (#164) 2 vizestömlő (#3)
1 zárnyitó készlet (#39) 2 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-13 -12 -11
-5
-4
-3
(-12,-4) vérfürdető magszim (#148), Tharr oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek