Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. aug. 7. 9h:13' EZ A 526. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD 527. játékheted kezdete: aug. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1919 SZÁMLA : XXXX |
kf 20 22 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal |
v 1 99 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 6, gyógyulás: 14, összesen: +8 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc jobb karját. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontváz testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az orgoró bal oldalát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgoró sziklatestét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal megkarcolod az orgoró testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 26, gyógyulás: 24, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a vortexmágus jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 49, gyógyulás: 35, összesen: -14 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány jobb hátsó lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [139,71] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy epokitféreg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal többször eltalálod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1149 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 84, gyógyulás: 38, összesen: -46 ÉP}
be 57 | bemész az 57. titkos labirintusba |
ft 110 1 | támadod a 110. szörnyet |
ek 7 16 5 | t. energia kisütése: 7 16 5 |
lm 17 18 | mozogsz 17 18 |
lm 30 30 30 | mozogsz 30 30 30 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}
lm 29 19 20 | mozogsz 29 19 20 |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kétfejű troll testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a kétfejű troll testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-18 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 44, gyógyulás: 31, összesen: -13 ÉP}
lm 20 20 1 | mozogsz 20 20 1 |
ft 110 | támadod a 110. szörnyet |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku ostromteknős bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 33, gyógyulás: 32, összesen: -1 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal megkarcolod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 53, gyógyulás: 43, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar hírnök farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2501 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 47, gyógyulás: 41, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [140,69] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sakamoto Takumi előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű jobb vállát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 302 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan csontváz bal oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 14 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Thargodan csontváz jobb vállát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal megbököd a Thargodan csontváz jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 69, gyógyulás: 46, összesen: -23 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb vállát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
e 19 | élelemszerzés 19 pontért |
ef 15 513 | energia fejlesztése 15 |
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
KRAGORU ISZÁKJA (2058. TÁRGY) Sutor Kragorut, a mestermágust sokan ismerik a Csatornán innen, és túl, a hatalom csúcsán lévők, a varázslók, a kalandozók és még a köznapi polgárok közül is. Leginkább arról híresült el, hogy felhúzta két mágustornyát Erdauin vadonjában, és némi segítségért cserébe bárkit hajlandó a varázslás tudományára oktatni. Azt azonban már sokkal kevesebben tudják róla, hogy önfejűsége, és nyakassága miatt gyakorlatilag az összes varázslórendből kizárták, és évekig vándorolt szerte a kontinensen, hontalan csavargóként, miközben a puszta megélhetéséért cserébe bárkinek áruba bocsátotta a varázshatalmát. Persze ez még jóval a Világégés előtt történt, és csakis azért hoztam szóba, mert ebből az időből való ez a csodálatos varázstárgy is. Kragoru ugyanis sosem cipelt magával sok csomagot, mégis mindig, minden szükséges holmit elő tudott kapni megbűvölt iszákjából. A bűbáj mibenlétét sokan próbálták megfejteni, de a rúna, amit a csalafinta gnóm alkalmazott ezen az egyszerű, vállra vethető szövetzsákon, kifürkészhetetlennek bizonyult. Ha valamilyen módon szert tettél rá, becsüld meg nagyon az iszákot, mert igen ritka jószág! Csakis Kragoru képes elkészíteni. Ha nálad van, 20 tárggyal lehet több a zsákodban (feltesszük, hogy menten telepakolod, ezért használata sem KF, sem H parancsot nem igényel), és a beléje tett holmid súlya mintha egyszerűen semmivé lenne! (Megterheltségedet 20 kg-mal csökkenti, de több iszák hatása nem adódik össze.) Az iszák mágiája megakadályozza ugyan azt, hogy ellopják tőled, de ha szabad akaratodból válsz meg tőle, akkor nem teleportál vissza hozzád. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
Erő: | 29 (41) | Szint: | 22 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 23 (32) | Támadás: | 38 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 129 kg |
Ügyesség: | 19 (28) | Védekezés: | 45 (49) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 342/328 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 20 (31) | Varázspont: | 460/59 | Pénz: | 715 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 47/13 | Pszi pont: | 164/131 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 27/39 (+13%) |
vágófegyverek: | 6/11 | ütőfegyverek: | 10/33 | lőfegyverek: | 23/92 (+10%) |
dobófegyverek: | 6/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,69 mezőn táborozol |
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0 |
JLKzott minoszokúpok: 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 120 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/24 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 12/56 (+16%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 8/72 | 5. csapdakészítés: | 25/94 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/93 (+45%) |
7. gyógyítás: | 36/46 | 8. titkosírás: | 2/75 | 9. felderítés: | 7/68 (+35%) |
10. szörnyidomítás: | 6/78 | 11. teológia: | 22/54 (+31%) | 12. taumaturgia: | 13/78 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 1/54 | 14. versengés: | 10/6 (+16%) | 15. harcművészetek: | 3/85 |
16. zene: | 6/33 (+500%) | 17. szörnyismeret: | 18/1 | 18. pszi: | *21/100 |
19. zárnyitás: | 1/11 | 20. vadászat: | 21/34 (+19%) | 21. bányászat: | 17/50 |
22. testépítés: | 8/32 | 23. főzés: | 1/0 | 24. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
kék rothasztó (#421), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: éhes |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 481 (limit: 995), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 55 635. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
azért a támadás... (221) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
magiometer (314) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 83 TU. szükséges még: 7 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 213 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | varázskő (#305) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
129 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | ametiszt medál (#275) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | galachmit (#310) | |||
3 | gernim balzsam (#1894) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | ketrec (#216) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézsisak (#72) | |||
2 | szöges páncél (#65) | 1 | téfea-agy (#172) | 32 | tigroszlán fog (#63) | |||
17 | tüske (#22) | 1 | vasvért (#164) |
138 | 139 | 140 | 141 | |
68 | |
|
|
|
69 | |
|
|
|
70 | |
|
|
|
71 | |
|
|
|
72 | |
|
|
|