Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 22. 12h:02' EZ A 1161. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD 1162. játékheted kezdete: aug. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
bb 2 20 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot) |
kf 1570 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
163 | 164 | 165 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 710 26 | bemész a 710. épületbe |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a magger bal oldalát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a magger bal lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a magger testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a magger bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 21, gyógyulás: 21, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja bal karját. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 87, gyógyulás: 22, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [162,99] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. {max. életpontja: 271-320.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 78 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia szent lovagja bal oldalát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a Raia szent lovagja jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 84, gyógyulás: 24, összesen: -60 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvágod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 7, gyógyulás: 17, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [161,100] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy gumifát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő arató csattanat nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+3.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 5, gyógyulás: 11, összesen: +6 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megcsapod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex farkát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 81, gyógyulás: 42, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [159,98] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar felderítő. {támadása: 40.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar felderítő fejét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 30, gyógyulás: 15, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [158,98] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 1, gyógyulás: 11, összesen: +10 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [156,98] Még mindig bozótos.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bundás csirmáz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal kilukasztod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ryuku rövidkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [155,97] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi eredménye! Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb karját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 18, gyógyulás: 62, összesen: +44 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 arany és egy gyöngymangó. 1 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 5, gyógyulás: 16, összesen: +11 ÉP}
Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 16, gyógyulás: 61, összesen: +45 ÉP}
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
bb 69 312 979 | beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot) |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: bb 248 305 500 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 21 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért |
Erő: | 20 (29) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 17 (28) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (49) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 70/71 év |
Egészség: | 16 (25) | Életpont: | 466/595 | Jellem: | gonosz (95) | Tul. pont: | 31 |
Szerencse: | 21 (47) | Varázspont: | 432/429 | Pénz: | 4675 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 103/11 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 28 |
dobófegyverek: | 24 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
155,97 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16 | 2. nyomkövetés: | 19 | 3. mászás: | 9 |
4. csapdakészítés: | 14 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 30 |
7. titkosírás: | 6 | 8. felderítés: | 26 | 9. szörnyidomítás: | 4 |
10. taumaturgia: | 38 | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 9 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 18 | 15. szörnyismeret: | 10 |
16. pszi: | 15 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 8 |
19. bányászat: | 5 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 70, 71, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
100 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bot (#4) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | halcsont (#390) | 1 | kazmár gyökér (#205) |
154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | |
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|