140. forduló, 142. forduló, Pszi Ponty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 25. 15h:04'
EZ A 388. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
389. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX

PSZI PONTY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,64] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+4 tvp ). Álmod furcsa, lüktető gondolatokat szült: A vér a minden... a vér a minden... a vér a minden... a vér a minden!... a vér a minden!!! A VÉR A MINDEN!!!... Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 liumbe hajtást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+88 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tesh alligátor nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 318.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 308.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

a 27 5317 80 átadod a 27. tárgyat az 5317. kalandozónak (80 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 80 vizet Majtika részére. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

a 27 5317 40 átadod a 27. tárgyat az 5317. kalandozónak (40 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 40 vizet Majtika részére. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 283.]

m 2 mozogsz keletre
[94,64] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy epokitféreg került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 271.]

kt 4 6 elkészíted a 4. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 botot. [48 pontot használtál fel, van még 223.]

bb 4 6 beraksz a bankba a 4. tárgyat (6 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 botot. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 183.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
[94,63] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy.

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Messze, a nádas mélyén valami mélyen, fenyegetően felmordul. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy téfea magoflux. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a téfea magoflux jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a téfea magoflux testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a téfea magoflux fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Elrakod a távcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Egy-egy magányos, korhadt fa mered ki a rothadó léből. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy lápi hajlékot.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 67 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a vortexmágus testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a varkaudar testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 137.]

m 8 2 3 mozogsz északra, keletre, délkeletre
[92,61] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,61] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy lápi hajlék van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [94,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Vigyáznod kell minden lépésedre: nem Te lennél az első névtelen utazó, aki nem jut át... Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a varkaudar testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyíkfű csomót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 101.]

m 8 3 8 mozogsz északra, délkeletre, északra
[94,61] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyíkfű csomót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyíkember. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyíkember karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
22 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy agglomerátor közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az agglomerátor testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor puha masszáját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az agglomerátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [95,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [95,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Látsz egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a varkaudar testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 65.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tesh alligátort. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

kb 4 3 kiveszel a bankból a 4. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 botot. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

in 5125 275 472 leírod az 5125. kalandozónak a 275. szörnyet a 472. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy triklem drakolder. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

in 5125 276 478 leírod az 5125. kalandozónak a 276. szörnyet a 478. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tűzelementál. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

in 5125 283 481 leírod az 5125. kalandozónak a 283. szörnyet a 481. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy aranyfecske. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) obszidián tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

in 5125 284 485 leírod az 5125. kalandozónak a 284. szörnyet a 485. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy molgan. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

in 5125 297 505 leírod az 5125. kalandozónak a 297. szörnyet az 505. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan csontváz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) totemoszlopot. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

in 5125 315 472 leírod az 5125. kalandozónak a 315. szörnyet a 472. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyről. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 62.]

* 2. BP: energia fejlesztése 10
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] A befejezéshez még 156 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 19, 7.
Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 284 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 23 (31) Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 129 cm
IQ: 25 (33) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 16 (23) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 16 (24) Életpont: 315/136 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (33) Varázspont: 443/134 Pénz: 338 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 24/0 Pszi pont: 167/266 EFejl: 85
Eddig összesen 610 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3432 TP-t kaptál. Jelenleg 255605 TP-d van. A következő szinthez még 4395 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, velociraptor, áeratikus hasnyák. A 137. fordulódban 10326 arany került a bankszámládra. 10532 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 21 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 12 (+1) dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 20 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 10 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 30 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 10
10. teológia: 9 (+1) 11. taumaturgia: 29 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 8 14. szörnyismeret: 23 15. pszi: * 19
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 5 (+1) 18. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 4 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4996) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> rücskös gigaféreg (#7039)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 3 bot (#4) 1 liumbe hajtás (#655)
4 ragasztó (#83) 3 varkaudar csont (#1113) 40 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,62) lápi hajlék (#670), vortexmágus (#418), szintszívó (#96), varkaudar (#64)
(93,62) téfea magofluxok (#98), egy ismeretlen isten rúnaköve
(94,61) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), gyíkemberek (#51), agglomerátor (#138)
(94,62) varkaudar (#64), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148)
(94,64) Leah oltár, epokitféreg (#147)
(95,61) nekrofun (#173), varkaudarok (#64)
(95,62) phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek