140. forduló, 142. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 7. 9h:18'
EZ A 147. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
148. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,50] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 vadászkés (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 2 téfea-agy (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-1 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+160 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 671. hetének nyerőszámai: 3, 18, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megcsapod a ryuku légiós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 284.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+54 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 254.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 244.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[102,49] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy dombi yeti közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti otromba fejét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Szen Dergővel. Tharr tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy elit palotaőr trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [101,48] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [100,47] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy emberevő közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 28 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő bal karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (556. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 214.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,46] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Leah hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [98,46] Még mindig hegyvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Észreveszel egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 170 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [97,46] Még mindig hegyvidéken vagy. Találsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy világítótornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 184.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[96,45] Továbbra is alacsonyhegység.

Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 rézdarab. Elteszed őket. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [95,46] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bíbor szulfagor közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor jobb első lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a bíbor szulfagor jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,47] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Œrtsátok csak a szörnyeket bamba népség, ezzel is Leah hatahlmát növelitek. Tour-Mix. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron.

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 154.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 104.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] A befejezéshez még 627 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 44.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 24.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 14.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 17, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. 2 kaját töm magába a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 286 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight hittérítője vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. A harci mágusok rendjének tanonc rangú tagja vagy. Ez a 141. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 23 (24) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 21 Életpont: 289/240 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 223/101 Pénz: 472 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 15/9 EFejl: 40
Eddig összesen 577 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2750 TP-t kaptál. Jelenleg 175349 TP-d van. A következő szinthez még 4651 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, varkaudar bajnok, quwarg harcos. A 134. fordulódban 951 arany került a bankszámládra. 993 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11/67 (+12%) vágófegyverek: 1/92 ütőfegyverek: 22/38 (+4%)
lőfegyverek: 22/24 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/48 (+10%) 2. nyomkövetés: 25/62 (+32%) 3. mászás: 5/75 (+3%)
4. csapdakészítés: 10/85 5. csapdaészlelés: 1/19 6. gyógyítás: 57/17 (+15%)
7. titkosírás: 1/40 8. felderítés: 5/37 9. szörnyidomítás: 5/21
10. teológia: 6/33 (+12%) 11. taumaturgia: 21/63 (+18%) 12. zene: 1/76
13. szörnyismeret: 16/90 (+30%) 14. vadászat: 12/23 15. bányászat: 6/60 (+32%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 12. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

Összsúly: 62.99 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 5 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
2 vashegyű nyíl (#176) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170)
5 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,47) a 46. labirintus bejárata, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), 40. jellempróba
(95,46) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Leah oltár, bíbor szulfagor (#358)
(96,45) Tharr oltár, vaskohó (#155)
(97,46) vaskohó (#155), phua-kúp (#372), világítótorony (#156), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(98,46) Elenios oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), világítótorony (#156)
(99,46) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Fairlight oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely
(100,47) nyuhaj karbin (#110), kolostor (#556), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), emberevő (#119)
(101,48) világítótorony (#156), Dornodon oltár, vaskohó (#155)
(102,49) Raia oltár, vaskohó (#155), 21. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), dombi yeti (#366), Szen Dergő (4858. kalandozó)
(102,50) ryuku légiós (#361)

Üzenet küldése a karakternek