Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 8. 9h:42' EZ A 147. JÁTÉKHETED, 140. FORDULÓD 148. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
dd 4 33 | eldobod a 4. tárgyat a 33. tárgyat |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
m 8 | mozogsz északra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm bal karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal csak érinted a smaragdgólem testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 940 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
be 574 4 | bemész az 574. épületbe |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [127,103] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Továbbmész...) [127,102] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy tűzbokrot. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Vándorol, de lába nincs,
Öntöz, pedig keze sincs.
Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
fkt 700 2 | felt. készítesz a 700. tárgyat (2 darabot) |
m 8 3 3 | mozogsz északra, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [128,102] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 3 fabontót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 27, gyógyulás: 34, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [129,103] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
be 65 | bemész a 65. titkos labirintusba |
ff | felt. fegyverváltás: |
kf 182 1 | kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 905 2 2 | mozogsz 905 2 2 |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a démontetű csáprágóját. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a démontetű jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a királygyík testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kőevő kőtestét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a kőevő kőtestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elhajolsz a kőevő ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
kf 516 1 | kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 3 3 3 | mozogsz 3 3 3 |
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a zombi nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember nyakát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 13, gyógyulás: 21, összesen: +8 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szintszívó fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a szintszívó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával felnyitod az óriás csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 53207 TP, -8 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -15 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 18, gyógyulás: 26, összesen: +8 ÉP}
kf 181 1 | kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe |
h 348 | használod a 348. tárgyat |
lm 4 4 | mozogsz 4 4 |
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goblin testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a goblin bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A goblin csapása csak a levegőt találja. A goblin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a Baar-ork testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a Baar-ork testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Duer-ork nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Duer-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
40 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tugt-ork jobb lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a Tugt-ork testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Tugt-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
65 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 7, gyógyulás: 19, összesen: +12 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 27, gyógyulás: 29, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. Eldobod az értéktelenné vált áeratikus hasnyák trófeát, és kinyersz egy alkalmas borzalmas varkaudar trófeát. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 85, gyógyulás: 17, összesen: -68 ÉP}
ff 182 516 329 | felt. fegyverváltás: 182 516 329 |
lm 5 1 900 | mozogsz 5 1 900 |
Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nómenklatúra fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 31, gyógyulás: 3, összesen: -28 ÉP}
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
QUWARG NAGYMESTER (214. SZÖRNY) Minden tízezredik quwarg harcos képes olyan sokáig életben maradni, hogy tapasztalata, harci jártassága messze felülmúlja rovartársaiét. Ha egy ilyen "quwarg-szamuráj", vagy csúfnevén, quwarg nagymester őriz egy quwarg bolyt, akkor abba még az ongóliantok sem nagyon szoktak beleturkálni, mert a quwarg nagymester csípését még ők is megérzik. Sokak szerint a quwarg nagymestert még a Vasalt Bunkók sem tudják engedelmességre kényszeríteni. |
NANDA (224. SZÖRNY) A nandának gyönyörű női arca van: de sajnos a teste további része egy ocsmány kígyótest. A nandák nagyhatalmú, palotákban székelő úrnők, csak kevés, még nagyobb hatalmú entitás tud nekik parancsolni. A nanda pillantása igéző: az elbűvölt áldozat örülhet, ha a nanda csak valami értékesebb tárgyát veszi el, és nem az életét. |
NORPADOLÓTIKA (226. SZÖRNY) Mondd gyorsan húszszor egymás után, hogy norpadolótika! Igen, a dolog szóviccnek indult, de a norpadolótika olyan mérges lett, hogy szórakoznak a nevével, hogy bosszúból az egész falut felfalta. Azóta senki sem viccelődik a norpadolótikával. Pedig alapjában véve elég tréfásan néz ki, egy nagy, imbolygó, barna gömb, hat hihetetlenül vékony (és hosszú) pipaszárlábbal. Étkezéskor a norpadolótika gigantikus állkapcsa kiemelkedik alul, a hasából, és hatalmas fogaival szétrág mindent. Ezenkívül a norpadolótikának jókora csápjai is vannak, amelyekkel az ongóliantokat szokta magától elhessegetni. Vigyázat! A norpadolótikát zsíros szőrzete miatt igen nehéz vágófegyverrel megsebezni. Ezenkívül nem nagyon érdeklik a varázslatok, a pszi, meg hasonló marhaságok, ezért ilyesmivel elég nehéz neki ártani. |
ÉJKORNIS (228. SZÖRNY) Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják. |
ORBITÁLIS MACKÓSAJT (229. SZÖRNY) Sokak szerint mindössze perverz Moa gépi illúzió, de akik találkoztak vele, egybehangzóan állítják: ez a szélsőségesen bizarr kreáció szemtől szemben igencsak szilárdnak és veszélyesnek tűnik. Az orbitális mackósajt háromszög alakú, sok-sok apró vékony lábon járó teremtmény. Testét gyurmaszerűen változtatja, és bár alapban nincs rajta elkülöníthető szem, száj vagy egyéb szerv, ezeket tetszése szerint képes növeszteni pillanatok alatt. Az orbitális mackósajt a csata kezdetén végtelenül bizarr dolgokkal próbálja ellenfelét kiakasztani, ha ez nem sikerül, akkor egyszerűen megragadja a másikat, és kihajítja a világűrbe. Ez egy elég halálos támadásnak tűnik, de általában nem képes a mackósajt ellenfelét orbitális pályára állítani. Ha a földre való visszahuppanás után életben maradsz, nekiláthatsz, hogy péppé verd ezt a hatalmasra nőtt mackósajtot! A sajtos testet legkönnyebben vágófegyverrel lehet felaprítani, bár még így is hosszadalmas munka. |
ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY) A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi. |
WOORGARD (231. SZÖRNY) A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény: lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent). |
EKHARION (232. SZÖRNY) Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy. |
ALANORI CSATAMÉN (233. LÉNY) Az alanori csatamén a világ egyik legkitűnőbb hátasállata, csak az igazán kiváltságosak tudhatják magukénak egy-egy példányát. Az alanori ménes tenyészállatait egy másik valóság különös világából szerezték be emberöltőkkel ezelőtt, majd különféle mágikus manipulációkkal és célirányos tenyésztéssel hozták létre mai formáját. Súlya elérheti az ötszáz kilogrammot, alkata robosztus, erőteljes. Színe általában fekete vagy acélszürke, de előfordulnak tarka és fehér példányai is. Az eredetileg növényevő ősöktől származó állat az alanori mestertenyésztők keze alatt mára mindenevővé vált, ami igen hasznos lehet egyes vidékeken. Betanítása igencsak nagy türelmet követel, de az eredmény megéri a fáradtságot: az összeszokott ló és lovas harcban veszélyes ellenfél. |
ADÓSZEDŐ (234. ELLENFÉL) A királyi adószedők tudják, hogy az adó behajtása nem könnyű feladat, sőt, még az is előfordulhat, hogy az adóalany ellenállást tanúsít. Ezért egy speciális adószedő iskolát építettek. Egy élőholt ősmágus tízszintes piramisának aljából indulnak a vizsgázni kívánó fiatal adószedők. Lidércurak, csontváz lordok, zombi mesterek tömegén kell átverekedniük magukat, nem is szólva néhány ügyvédről. Aki élve eljut a felső szintig, az elnyeri diplomáját. Nos, most már tudod, miért jársz jobban, ha kifizeted inkább az adót. |
DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni. |
ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY) Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.] |
RAIA PAPI PALÁSTJA (371. TÁRGY) Ha tudattársaidtól megkapod a palástot, ez biztos jele annak, hogy valami olyan dolgot tettél, ami istenednek tetsző vagy a KT céljait szolgálja. A palást maga égkék színű, alanori bársonyból készült. Hátuljára egy hatalmas nap van hímezve, melyet fehér rúnák vesznek körül - ezeknek köszönheti varázserejét. A palást varázsereje csak Raia papon érvényesül. A palástot KF 371 paranccsal viselheted (köpenyként). Ha a palást rajtad van, jobban fogsz varázsolni és istened bizalmát is élvezheted. Vagyis amíg hordod a palástot, papi hited magasabb lesz, és teológia szakértelmed is hárommal megnövekszik. A papi palástot lehetetlen ellopni. |
ROXATI ÜVEGSZEM (443. TÁRGY) Roxatot nem véletlenül nevezték a tolvajok városának, rengeteg olyan apró "segédeszköz" is e városnak köszönheti eredetét, mint például a roxati üvegszem. Az üvegszem tolvajok számára igen hasznos kiegészítő: aki viseli, az mindig látja, hogy akivel találkozik, annak mi lapul hátizsákjában, pontosan úgy, mint a tolvajszem varázslat esetében. Az üvegszemet a KF 443 paranccsal akaszthatod a füledre (fülbevalóként kell KF-elni), és ha találkozol valakivel, automatikusan a szemedhez emeled. |
GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni. |
SZENT PÖRÖLY (485. TÁRGY) A Szent Pöröly a Pöröly Rend szent tárgya, amelyet egy másik létsíkról sikerült visszaszerezni, a Gonosz ellen vívott harc során. A pörölyben egy nagyhatalmú szellem van bezárva, aki valaha maga is harcot vívott az elnyomásra törekvő gonosz ellen. A pöröly megvédi hordozóját a kasztroplanáris térben terjedő káros csapásoktól. Ehhez a pörölyt nem kell KF-elni. A Szent Pörölyt természetesen lehetetlen ellopni, és védő hatását kizárólag a KT tagjaira fejti ki. |
KRUGROG MAMA TERÍTŐJE (507. TÁRGY) Krugrog mama legendás ork bandavezér volt, még a Namír háborúk előtti időkben. Az általa vezetett csapat több mint 29 évig működött sikeresen, köszönhette ezt elsősorban annak, hogy képesek voltak a leglehetetlenebb helyeken is elrejtőzni: sivatagokban, hegyek tetején, bűzös mocsarakban. Persze rögtön felvetődik a kérdés, hogyan tudtak ilyen helyeken az orkok megélni? A válasz alighanem Krugrog mama terítőjében keresendő. Ha megterítenek vele egy asztalt, az azonnal tele lesz étellel, itallal. Asztal híján te legfeljebb a földre terítheted le a H 507 paranccsal, melynek eredményeképp azonnal kapsz három kaját és öt korty vizet. A terítőt egy körben egyszer használhatod. |
OSTROMLÉTRA (510. TÁRGY) Bárki, aki közepesen képzett a várharcászatban, tudja, hogy ostromhoz nemigen lehet hozzálátni ostromlétra nélkül. A helyi erődöcskékhez szükséges rövid ostromlétra elkészítése ugyan kevés hozzáértést igényel, de annál több türelmet. Az ostromlétrát ritka vagy sűrű erdőben tudod elkészíteni, 60 TVP árán, további alkotóelemekre nincs szükség (minden hozzávaló kitermelése benne van a 60 TVP költségben). Sajnos az ostrom során még akkor is hátrányban vagy, ha létrán próbálsz fölmászni: nem használhatsz lő ill. dobófegyvert, és -6 támadásod van. |
SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY) Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet). Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). |
AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TVF listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.] |
BÉRMÁGUS (263. ELLENFÉL) A modern harcászatban egy katonai egység nem lehet sikeres, ha nem áll rendelkezésére néhány varázsló. A bérmágusok gyakorlatilag jól fizetett zsoldosok, akik nem kardjukkal, hanem varázstudásukkal szolgálják munkaadójukat. A bérmágusok általában nem túl képzettek, épphogy néhány évet töltöttek tanulással, és máris kamatoztatni akarják tudásukat. Ezért aztán sokan közülük még azt sem tudják, hogy hiába a varázstudás, ha az ellenfél "kardnyújtásnyira" kerül, akkor vége a dalnak. |
Erő: | 20 (30) | Szint: | 19 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 25 (28) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 367/289 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 22 (27) | Varázspont: | 262/29 | Pénz: | 999 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 15/2 | Pszi pont: | 67/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/11 | szúrófegyverek: | 11/24 (+34%) | vágófegyverek: | 18/82 (+18%) |
ütőfegyverek: | 23/6 (+6%) | lőfegyverek: | 18/67 (+15%) | dobófegyverek: | 14/91 (+32%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (150%) << varkaudar szablya (#516) (190%) << csontpálca (#329) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/74 | 2. nyomkövetés: | 30/90 (+4%) | 3. mászás: | 10/56 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 11/40 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/71 (+19%) | 6. gyógyítás: | 17/0 |
7. titkosírás: | 5/7 | 8. felderítés: | 12/74 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 4/34 |
10. teológia: | 21/77 (+30%) | 11. taumaturgia: | 15/65 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/64 (+11%) |
13. versengés: | 7/25 (+27%) | 14. harcművészetek: | 5/0 | 15. zene: | 7/0 |
16. szörnyismeret: | 11/22 (+18%) | 17. pszi: | 11/0 (+15%) | 18. vadászat: | 4/67 (+11%) |
19. bányászat: | 9/16 (+18%) | 20. főzés: | 10/20 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), varkaudar íjász (#687), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), jégtroll (#164), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Etorlán (#5033), A Földelem Urai (#9154), 9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 2 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
179 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | alligátorbőr cipő (#662) | 2 | liumbe bimbó (#656) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | bunkósbot (#9) | 2 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 3 | fabontó (#106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | regeneráló gyűrű (#254) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | rézpajzs (#73) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | szöges bőrpajzs (#66) | 2 | szöges páncél (#65) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | tubarkő (#700) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | varkaudar páncél (#294) | 1 | zöld üveg (#82) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | gazda (#24) | grákó denevér (#25) |
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) |
manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) |
Tugt-ork (#46) | harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) |
gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) |
gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) |
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | törpe kovács (#90) |
alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) |
szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) |
sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | óriás griff (#105) |
griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) |
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) |
homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) |
miksziszi húsgólem (#126) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | Lord Kovács József (#129) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) |
sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) |
szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) |
kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) |
dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) |
tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | tyrannoszaurusz rex (#160) |
velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) | kétfejű troll (#163) | jégtroll (#164) | bávatag golombár (#165) |
borzalmas varkaudar (#166) | kvazár kovács (#167) | halálosztó kain (#168) | orgoró (#170) | óriásféreg (#171) |
sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) |
csontváz lord (#177) | ongóliant hadúr (#178) | élőholt ősmágus (#179) | Zinthurg (#180) | gnóm szolgáló (#181) |
pöfögő kregon (#182) | elf mesterharcos (#183) | ezoterikus mardel (#184) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
részeg kalandozó (#187) | kocsmai verekedő (#188) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) |
trosnyogó szakóca (#192) | vércápa (#193) | hínárevő piranha (#194) | opati polip (#195) | elektromos angolna (#196) |
étkezési homár (#197) | moszatrája (#198) | mélység fattya (#199) | magnetikus praglonc (#200) | quwarg harcos (#201) |
élőholt quwarg (#202) | agyagelementál (#203) | bazaltelementál (#204) | gránitelementál (#205) | kacagó szépia (#206) |
diuretikus kráken (#207) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) | joviális m.szockó (#211) |
Tguarkhan (#212) | kisebb quwarg isten (#213) | quwarg nagymester (#214) | tűzfőnix (#215) | élőholt sullár (#216) |
massza (#217) | tormikus egér (#218) | északi tűzsárkány (#219) | királyi palotaőr (#220) | pszi elementál (#221) |
aurapollátor (#222) | szubreális vámpír (#223) | nanda (#224) | átokmurgattyú (#225) | norpadolótika (#226) |
kultúrmasztodon (#227) | éjkornis (#228) | orbitális mackósajt (#229) | zoloboo sámán (#230) | woorgard (#231) |
ekharion (#232) | alanori csatamén (#233) | adószedő (#234) | vadász quwarg (#241) | áeratikus hasnyák (#243) |
lidércúr (#252) | pordémon (#253) | hordóagyú mameluk (#254) | bérmágus (#263) | manaelementál (#290) |
quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) | óriáspók (#303) | aranygriff (#304) | ében sárkány (#327) |
ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | liumbe (#349) |
északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | láplidérc (#352) | tesh alligátor (#353) | erszényes elkarog (#354) |
nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) |
ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | fekete amőba (#364) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) |
kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) |
korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | mutáns kopó (#582) | sarki róka (#636) | yeti poronty (#638) |
veszett rozmár (#639) | varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) | csontlepke (#746) | érző szívű dromedár (#753) |
csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | bandita (#758) | ryuku futárbérenc (#765) |
vérvágyó sólyom (#772) | köpködő bruhatag (#773) | hattyúkirály (#776) | ork bérgyilász (#781) | Jerome (#956) |
Poomr Ko (#957) | Ayagira Tanaka (#965) | Droma Shelagoru (#973) | Pszinapszis (#974) | Quirov (#975) |
Ciang Csí (#978) | Métely (#7000) | Pikoló (#7010) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | $bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | $kőhegyű lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | $dárda (#10) | ||||
csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | ||||
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ||||
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | ||||
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | ||||
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | ||||
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | $kis vaskulcs (#40) | ||||
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | $királygyík bőr (#44) | $kis bőrpajzs (#45) | ||||
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | $antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | ||||
$bőrpáncél (#51) | patak (#52) | tavacska (#53) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) | ||||
mákrózsa virág (#56) | $bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | ||||
árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | ||||
$szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | ||||
$rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | $rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | $rézkulcs (#75) | ||||
$bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | ||||
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | $díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | ||||
olvasztókemence (#86) | $bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) | $bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) | ||||
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | $bakkura bőr (#95) | ||||
$bakkura csizma (#96) | $rákpáncél (#97) | $rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | ||||
tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | $evaporőr háj (#105) | ||||
fabontó (#106) | $rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | $vapár ág (#110) | ||||
hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | ||||
móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) | ||||
jellempróba (#121) | dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | $mandibulapenge (#125) | ||||
$bronzpenge (#126) | $mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | $sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) | ||||
ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | ||||
rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) | ||||
nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) | ||||
oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | $szent jogar (#150) | ||||
szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | ||||
világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) | $kis vaspajzs (#159) | $vassisak (#160) | ||||
$nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | $karócsapda (#163) | $vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ||||
ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | ||||
$rövid kard (#171) | $téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | ||||
vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | ||||
vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | $vaskulcs (#183) | $ezüst kulcs (#184) | $nagy bronzkulcs (#185) | ||||
$nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | ||||
$aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) | $aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) | $obszidián függő (#195) | ||||
$trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | $trikornis szarv (#198) | $karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) | ||||
gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ||||
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | ||||
sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) | ||||
ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | ||||
dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | $varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) | ||||
ramit kő (#226) | $helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | ||||
ilkin érc (#232) | furulya (#233) | tatu dob (#234) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) | ||||
$tankány karom (#237) | lant (#238) | $pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | ||||
tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | ||||
fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | kvazár páncél (#251) | smaragd koszorú (#252) | ||||
nekrofun medál (#253) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | szent kehely (#257) | ||||
$nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) | friss csatamező (#262) | ||||
ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | kristálygömb (#265) | kvazár sisak (#266) | $fülemüle agyar (#267) | ||||
$gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) | ||||
szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | $ametiszt medál (#275) | $sárga erőöv (#276) | $rejtőköpeny (#277) | ||||
umbatari karkötő (#278) | Mágikus Koponya (#279) | tyrex csont (#280) | raptor karom (#281) | $jégszív (#282) | ||||
Fekete Kehely (#283) | sötét ital (#284) | Szent Kulacs (#285) | Sheran főzete (#286) | Tharr Keresztje (#287) | ||||
zan indukátor (#288) | sárkányölő kard (#289) | energiapajzs (#290) | bíbor erőöv (#291) | sárkánypikkely (#292) | ||||
drako pikkelyvért (#293) | $varkaudar páncél (#294) | elit csatavért (#295) | kvazár pajzs (#296) | kvazár kard (#297) | ||||
arx formázó minta (#298) | bev formázó minta (#299) | cru formázó minta (#300) | din formázó minta (#301) | Fairlight köpenye (#303) | ||||
kőszem (#304) | varázskő (#305) | réz papi karkötő (#307) | ezüst papi karkötő (#308) | arany papi karkötő (#309) | ||||
galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) | roxati zárfaló (#314) | ||||
optiri agysisak (#315) | Pusztítás Botja (#316) | varkaudar csizma (#317) | taposó tappancs (#318) | ködkard (#319) | ||||
ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | ||||
ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) | csontpálca (#329) | mirtuszkoszorú (#330) | mutáns csont (#331) | ||||
huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | olló (#335) | pukkanó tűcsapda (#336) | ||||
piranha zsákvédő (#337) | királyi korona (#338) | hadilobogó (#340) | rézgolyó (#343) | viharfelhő (#345) | ||||
rózsaszín bugyogó (#346) | súlyzó (#347) | shinai gömb (#348) | lovagi tabard (#349) | esszenciakristály (#350) | ||||
tolmokov-koktél (#351) | molluszk ház (#353) | degradátor váladék (#354) | szockó hólyag (#355) | quwarg boly (#359) | ||||
quwarg tojás (#360) | ezüsttollú nyíl (#363) | tyrkiai mászógép (#365) | gránit őrszobor (#369) | Raia papi palástja (#371) | ||||
phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fekete csuha (#375) | fény szentélye (#376) | moa smaragd (#377) | ||||
moa gyöngy (#378) | moa obszidián (#380) | moa zafír (#381) | moa jádekő (#382) | moa üveggömb (#383) | ||||
moa burát (#384) | moa katalizátor (#386) | halcsont (#390) | mászó-karperec (#392) | szent tölgyfa (#393) | ||||
álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | városépítkezés (#398) | főutca (#399) | ||||
ház (#400) | rájabőr úszógatya (#405) | $réz fejpánt (#406) | $bronz fejpánt (#407) | $vas fejpánt (#408) | ||||
$kígyóbőr öv (#410) | vérvörös köpeny (#412) | aranypikkely (#415) | teknőcpajzs (#417) | era formázó minta (#418) | ||||
fpi formázó minta (#419) | agyartőr (#420) | Raia pallosa (#426) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | ||||
törpe bánya (#435) | $réz masszariasztó (#436) | arany masszariasztó (#437) | szent liget (#439) | Muezli aranykeze (#442) | ||||
roxati üvegszem (#443) | gór formázó minta (#444) | kvazár kesztyű (#445) | raptor szablya (#482) | barátság szent tüze (#484) | ||||
Szent Pöröly (#485) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | kihívás tornya (#502) | ||||
Krugrog terítője (#507) | ostromlétra (#510) | varkaudar szablya (#516) | tudás gyöngye (#522) | Chara-din monolitja (#534) | ||||
sötét tekercs (#535) | csatabárd (#555) | főnixtoll (#563) | aranytoll (#572) | kulcskarika (#648) | ||||
sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) | $darázsszárny (#652) | varkaudar tekercs (#653) | darázsfarok (#654) | ||||
liumbe hajtás (#655) | liumbe bimbó (#656) | aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) | Morgan kristálya (#659) | ||||
alligátorbőr (#661) | alligátorbőr cipő (#662) | elf csont (#664) | elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | ||||
rakolits por (#669) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | szulfin (#676) | $szulfagor agyar (#677) | ||||
hibátlan gyémánt (#680) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | elf tekercs (#683) | tímárkunyhó (#684) | ||||
rinóbőr öv (#685) | tűzfény (#686) | ryuku karvédő (#687) | ryuku köpeny (#693) | ryuku szablya (#695) | ||||
Ezüstmágus kürt (#697) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | Rahn ékkő (#701) | ||||
medúzacsáp (#703) | troll csont (#704) | kobudera csont (#705) | gnóm csont (#706) | smaragd karkötő (#707) | ||||
ritualista amulett (#708) | etra hályog (#712) | $rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | rubin fejék (#729) | ||||
gyöngyberakásos öv (#732) | bunthar bőr (#733) | gólem talizmán (#811) | halálhozó talizmán (#813) | korinthai talizmán (#814) | ||||
rothasztó talizmán (#815) | hatalom fülbevalója (#817) | teremtés zsákja (#818) | varázsfiola (#828) | örökkéval. rubinja (#900) | ||||
jegesmedve bunda (#1067) | rozmárfog (#1069) | cetuszony (#1075) | királyi borosüveg (#1092) | csodák kútja (#1096) | ||||
varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar falu (#1109) | $varkaudar csont (#1113) | párducbőr pénztárca (#1118) | $varkaudar pálinka (#1137) | ||||
Khór maszkja (#1138) | sámán gyógykenőcs (#1139) | királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) | ryuku védőkenőcs (#1154) | ||||
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | fűszerkeverék (#1170) | malom (#1204) | malomkő (#1205) | ||||
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) | bruhatagnyelv (#1230) | fejsze (#1240) | ||||
vaspánt (#1241) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Ramirez feszítővasa (#1261) | Halatir kalapja (#1262) | ||||
vadászkés (#1264) | emberiség ékköve (#1267) | Sheran cserepe (#1271) | Kaldor varázspora (#1272) | csodabazár (#1404) | ||||
esélynövelő (#1409) | varkaudar szimbólum (#1528) | megsemmisítő (#1540) | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | Métely páncélja (#1562) | ||||
monstrum vállvédő (#1577) | tündöklő szobor (#1587) | manóétek (#1588) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | illatos rózsaszál (#1595) |
főtt étel (#1) | ropogós rókafarok (#16) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LIC sorszám összeg - licitálás az árverésen LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstől TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |