Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 26. 15h:03' EZ A 145. JÁTÉKHETED, 140. FORDULÓD 146. játékheted kezdete: aug. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: | energia fejlesztése 1 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
v 21 4 | elmormolod a 21. varázslatot |
ek 40 4 | t. energia kisütése: 40 4 |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
f 326 | kísérletezel a 326. tárggyal |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadtroll testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a vadtroll testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-11 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [71,70] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy vadász quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 244.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Nyekk! A csapás szele kettérepesztette a sisakodat. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 8 smirglilevél úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg szabotőr bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [73,70] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sziklafészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy gonyolék előtt.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy fekete griff!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fekete griff jobb szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete griff testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a fekete griff a bal válladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fekete griff néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A fekete griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [74,70] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő kőszáli disznó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kőszáli disznó jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a púpos burástya fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [75,72] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [75,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [77,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 68.]
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 10. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 37 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért |
EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY) Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6. |
Erő: | 23 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 246/153 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (24) | Varázspont: | 109/15 | Pénz: | 472 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 45/3 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/97 | szúrófegyverek: | 14/60 (+13%) | vágófegyverek: | 13/0 (+16%) |
ütőfegyverek: | 18/8 (+6%) | lőfegyverek: | 8/51 | dobófegyverek: | 11/78 (+28%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 100 időszaki: 24 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/41 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 21/70 (+52%) | 3. mászás: | 7/94 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 9/12 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/16 | 6. gyógyítás: | 48/46 (+50%) |
7. titkosírás: | 4/83 | 8. felderítés: | 3/92 | 9. szörnyidomítás: | 6/40 |
10. teológia: | 10/98 (+11%) | 11. taumaturgia: | 6/45 | 12. versengés: | 2/20 |
13. harcművészetek: | 1/57 | 14. zene: | 9/49 | 15. szörnyismeret: | 8/8 |
16. pszi: | 8/33 (+9%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 17/47 |
19. bányászat: | 16/24 (+17%) | 20. főzés: | 1/81 (+27%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), álomport (#396) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kis mágneses bigyót (#1266) (max. 1 darabot, csak egyszer), megbűvölt utazóládát (#1218) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, küldetés, labirintus (22) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85), sóhajtó dorony (#112), szőrlajhár (#141) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2) |
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. |
Összsúly: 77.62 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | smirglilevél (#29) | 1 | vassisak (#160) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
44 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 2 | főnixtoll (#563) | 25 | kaja (#2) | |||
20 | madártoll (#112) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | vasérc (#152) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | gazda (#24) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) |
mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) |
nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) |
törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) |
homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | fémbontó szójer (#150) |
quwarg királynő (#153) | nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | quwarg harcos (#201) |
élőholt quwarg (#202) | massza (#217) | pszi elementál (#221) | woorgard (#231) | vadász quwarg (#241) |
quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) |
liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) |
troll ritualista (#365) | sarki róka (#636) | yeti poronty (#638) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) |
reinkarnált motyogó (#752) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | Jerome (#956) |
gigaféreg lárva (#7037) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | ||||
csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) | ||||
$bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | $kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ||||
ormánygőte csont (#21) | $tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | ||||
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | $varányszem (#30) | ||||
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | ||||
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | ||||
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | $királygyík bőr (#44) | $kis bőrpajzs (#45) | ||||
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | $antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | ||||
bőrpáncél (#51) | patak (#52) | tavacska (#53) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) | ||||
mákrózsa virág (#56) | $bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | ||||
árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | ||||
$szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | ||||
rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | ||||
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | ||||
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | ||||
olvasztókemence (#86) | $bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) | $bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | ||||
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | $bakkura bőr (#95) | ||||
$bakkura csizma (#96) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | ||||
vízionár szem (#102) | $magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | $evaporőr háj (#105) | $fabontó (#106) | ||||
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | madártoll (#112) | ||||
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | ||||
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) | jellempróba (#121) | dözmöng szív (#122) | ||||
$göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | ||||
sallank karom (#128) | $hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | ||||
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | ||||
koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | ||||
két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | ||||
grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | ||||
mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) | ||||
kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | ||||
vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | ||||
uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | ||||
harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ||||
ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | ||||
vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) | trófea nyaklánc (#196) | ||||
$trikornis szarv (#198) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ||||
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | dorony tüdő (#212) | ||||
manifeszt.nyúlvány (#214) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | dobóháló (#221) | láncing (#222) | ||||
orgyilkos tőr (#225) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) | lajhár csont (#236) | ||||
lant (#238) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | márványkulcs (#245) | fekete bőrcsizma (#247) | ||||
pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | nehezék (#258) | ||||
kristálygömb (#265) | fülemüle agyar (#267) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | sárga erőöv (#276) | ||||
ezüst papi karkötő (#308) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstdarab (#326) | ||||
ezüstshuriken (#327) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | olló (#335) | ||||
pukkanó tűcsapda (#336) | piranha zsákvédő (#337) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) | ||||
fény szentélye (#376) | moa rubin (#379) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | ||||
városépítkezés (#398) | főutca (#399) | ház (#400) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) | ||||
vas fejpánt (#408) | aranypikkely (#415) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | ||||
barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | Luthius karkötője (#527) | ||||
Chara-din monolitja (#534) | főnixtoll (#563) | sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) | ||||
darázsfarok (#654) | liumbe hajtás (#655) | aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) | rakolits por (#669) | ||||
lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | szulfagor agyar (#677) | hibátlan gyémánt (#680) | elf kósza háza (#681) | ||||
orvosságos zacskó (#682) | elf tekercs (#683) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | tűzfény (#686) | ||||
Ezüstmágus kürt (#697) | smaragd karkötő (#707) | csontamulett (#711) | $rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | ||||
teremtés zsákja (#818) | yetiszív (#1070) | $varkaudar csont (#1113) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | ||||
malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | fejsze (#1240) | vaspánt (#1241) | ||||
csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | vadászkés (#1264) | kis mágneses bigyó (#1266) | Jerome köpenye (#1527) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |