139. forduló, 141. forduló, Tar-Palantir JR. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 28. 9h:22'
EZ A 157. JÁTÉKHETED, 140. FORDULÓD
158. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,53] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, copfos hajú, félszemű, kecskeszakállas mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Chara-din eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy ekharion bébi trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Omar Ibn Al-Fáridh. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon összeakadsz Reywinddel. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített dorony duda. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.
A 2. napon összeakadsz Reywinddel. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves dorony duda van nála. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
Az 5. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Ayagira Tanaka trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Odébbállsz.
A 7. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Raia felszentelt papja. Egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot és egy szürke bőrkesztyűt visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Hátasa egy idomított trikornis. Auráját érzékelve máris tudod, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Itt az alkalom egy kis csatározásra! Megtámadod őt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből nyu-shurikent dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozza a bal oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ember bal lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az ember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Varkaudar szablyával az ember kegyetlenül összevagdalja a testedet. (3 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). Rövid karddal az ember néhányszor meglegyinti a testedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Istened ennek örülni fog. Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 163, gyógyulás: 53, összesen: -110 ÉP}


A 8. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Azt veszed észre, hogy egy szép fülemüle síp van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy jégtroll trófea és egy ryuku csapásvezető trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+35 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 673. hetének nyerőszámai: 29, 27, 13. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 242.]
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+65 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 202.]

jlk 1549 jelszó kimondása 1549
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 156 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

30
31 32 9 10
7 12
27 28
8
29
11
26
24 23 25
6
21 20 22 5
18 17 19
3 2 4
15 14 16
13 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
6: 1. térkép 7. pont
7: 1. térkép 6. pont
12: 1. térkép 13. pont
13: 1. térkép 12. pont
31: kijárat
32: kijárat

Ez a 64. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 197.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 194.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 154.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 114.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 15 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 73, gyógyulás: 33, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+62 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 2, 13.
Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 281 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK
A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást!

QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.

KARAKTERLAP

Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 53. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 140. fordulód.

Erő: 28 (29) Szint: 16 Merészség: 7/3 Magasság: 122 cm
IQ: 25 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 100/100 év
Egészség: 16 Életpont: 263/134 Jellem: gonosz (111) Tul. pont: 4
Szerencse: 24 Varázspont: 256/221 Pénz: 154 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/2 EFejl: 33
Eddig összesen 589 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1177 TP-t kaptál. Jelenleg 145804 TP-d van. A következő szinthez még 34196 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, ryuku futárbérenc, élőholt quwarg. A 104. fordulódban 3710 arany került a bankszámládra. 5045 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12/19 (+1%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: *21/100
lőfegyverek: 14/91

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/23 2. nyomkövetés: 17/6 3. lopás: 1/0
4. mászás: 10/90 5. csapdakészítés: 10/16 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/97
7. gyógyítás: 31/83 (+60%) 8. titkosírás: 3/18 (+20%) 9. felderítés: 10/65
10. teológia: 17/52 (+6%) 11. taumaturgia: 13/50 (+6%) 12. zene: 18/7
13. szörnyismeret: 1/18 14. zárnyitás: 9/67 15. vadászat: 3/61
16. bányászat: 10/62

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(134,53) quwarg harcos (#201)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Tar-Palantir JR. 140. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36)
sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61)
kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148)
fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) pszi elementál (#221) pordémon (#253) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299)
quwarg szabotőr (#301) óriáspók (#303) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347)
khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) sarki róka (#636)
yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) rozmárember (#643)
csontlepke (#746) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) ryuku futárbérenc (#765) köpködő bruhatag (#773)
mocsári ácsorgó (#774) ork bérgyilász (#781) Mallon (#960) Pszinapszis (#974) Quirov (#975)
Métely (#7000)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88)
bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkő (#119) tábla (#120) jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143)
két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158)
kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) borostyán függő (#162) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) nekrofun (#173) márványtorony (#175)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vaskulcs (#183)
ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranygyűrű (#193)
arany karperec (#194) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198)
gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) dobóháló (#221)
láncing (#222) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225) helytartói jogar (#228) lánckesztyű (#230)
acélpengőke (#231) furulya (#233) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) pular kristály (#239)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) fekete bőrcsizma (#247) templom (#256) szopókő (#259)
ősi csatamező (#263) kristálygömb (#265) fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269)
sárga erőöv (#276) Tharr Keresztje (#287) varkaudar páncél (#294) kőszem (#304) mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) rézgolyó (#343) szockó hólyag (#355) quwarg boly (#359)
phua-kúp (#372) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) kígyóbőr öv (#410)
aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
gnóm nyílpuska (#546) nyílpuska lövedék (#547) mérg. nyílp.lövedék (#548) főnixtoll (#563) rinóbőr (#651)
darázsszárny (#652) aurach fog (#657) aurach bőr (#658) alligátorbőr (#661) elf csont (#664)
elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) tímárkunyhó (#684)
rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) rőtmanó kacagány (#714)
művészi porolit (#720) jegygyűrű (#736) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) rozmárfog (#1069)
csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113) örökkéval.smaragdja (#1115) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
ork csodaszer (#1228) bruhatagnyelv (#1230) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404)
esélynövelő (#1409) nodonrod kitűző (#1533) méregfog (#1553) Métely páncélja (#1562) tündöklő szobor (#1587)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek