Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 21. 9h:04' EZ A 55. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD 56. játékheted kezdete: júl. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5950 SZÁMLA : XXXX |
lm 1 | mozogsz 1 |
fgy 35 40 2 | felt. gyógyítás 35 40 |
d 4 2 | eldobod a 4. tárgyat (2 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges sünmedve trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tintacsiga trófeát. 82 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [29,6] A sík vidéket bozótos váltja fel. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy félelem-járó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a félelem-járó jobb csápját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gonyolék bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A gonyolék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [28,5] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett rőtmanó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rőtmanó bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tazunkaróka testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A tazunkaróka fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 534 | bemész az 534. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 92.]
f 44 44 | kísérletezel a 44. tárggyal a 44. tárggyal |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [29,2] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy lila brekk. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
gyk 7 1 | gyakorolsz a 7. tárggyal 1 pontért |
gyk 6 1 | gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért |
gyk 20 1 | gyakorolsz a 20. tárggyal 1 pontért |
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával megdöföd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 242 | használod a 242. tárgyat |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
RŐTMANÓ (55. SZÖRNY) Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver. |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY) A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted! |
KIS BŐRPAJZS (45. TÁRGY) Kemény munkával ugyan, de hozzájuthatsz a legegyszerűbb (és leghagyományosabb) védőeszközhöz, amelyet már ősapáid ük-nagy-dédatyjai is használtak. Egy kerek falapra két királygyík bőrt erősítesz, és már kész is a kis bőrpajzs. Ha a bal kezedbe veszed, egyet ad a Védekezésedhez. Készítéséhez a KT 45 parancsot kell kiadnod, 25 pontért. Ez a tárgy eggyel javítja a védettségedet. |
HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY) Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz. |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
Erő: | 12 | Szint: | 6 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 94 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 88/41 | Jellem: | semleges (-9) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 (+1) | vágófegyverek: | 3 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 4 |
29,89 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 121 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit, az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az elfektől (2) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
udvarolsz a 4. fajúaknak a 8. fajúaknak |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
vadász tatu (#10) (csak egyszer), kavadu (#19) |
Összsúly: 35.92 kg | Megterheltség: 105% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bot (#4) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
1 | |
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|