Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 22. 9h:04' EZ A 14. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD 15. játékheted kezdete: máj. 29. A következő fordulódat legkorábban a 15. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4453 SZÁMLA : XXXX |
kf 18 343 | kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 343. tárggyal |
kf 72 | kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat |
f 21 29 | kísérletezel a 21. tárggyal a 29. tárggyal |
f 41 272 | kísérletezel a 41. tárggyal a 272. tárggyal |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe trafálod az ormánygőte nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod az ormánygőte testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ormánygőte harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. Diadalmasan beszerzel egy ormánygőte trófeát. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 20 3 | elkészíted a 20. tárgyat (3 darabot) |
ba 83 | nem támadod a 83. szörnyet |
ba 57 | nem támadod az 57. szörnyet |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe kaptad a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [30,-8] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rambó bogár lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe kaptad a rambó bogár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-7] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy manifesztátor. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe kaptad a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe trafálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csontszuronnyal megdöföd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner ormánygőte trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes evaporőr trófeát. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
be 533 | bemész az 533. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz a kobudera tanya lakóinak, aztán továbbindulsz. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe trafálod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 rézgolyó. Meglövöd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kaszabolósáska jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe kaptad a lila brekk jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
FÚVÓCSŐ (20. TÁRGY) Ha az ormánygőte csontját megtisztítod és lecsiszolod kívülről-belülről egy smirglilevéllel, profi lőfegyvert kapsz, a fúvócsövet. Ehhez a KT 20 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Lövedékként bozótos terepen kell tüskéket gyűjtened, a KT 22 paranccsal, 1 pontért. Ezek d3 sebzésű lövedékek. Ki tudja, talán van jobb is... A fúvócső egy nagy előnye, hogy sokkal pontosabban lehet vele célozni, mint a parittyával (+2 támadás). |
HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY) Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet. |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
EVAPORŐR (69. SZÖRNY) Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják. |
EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY) Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra). |
MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY) A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket. |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
Erő: | 13 | Szint: | 6 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 162/162 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 94/94 | Jellem: | semleges (-14) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 5 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 3 (+1) | dobófegyverek: | 3 |
25,74 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 33 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1454 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 7 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 6 | 5. zene: | 1 | 6. zárnyitás: | 2 |
7. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sünmedve (#33) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
csontlepke (#746) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 17. labirintus (26,72). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 10 királynő, 24 élőholt, 15 vadász, 23 nagymester, 17 parafenomén, 25 rohamosztagos, 6 ősmágus. |
Összsúly: 31.10 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ormánygőte csont (#21) | 5 | rézgolyó (#343) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | 2 | mandibulapenge (#125) |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | |
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|