13. forduló, 15. forduló, Sun Ah Cy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 27. 9h:03'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: aug. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2293
SZÁMLA : XXXX

SUN AH CY KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [35,7] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.)

m 3 6 mozogsz délkeletre, nyugatra
[36,8] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy rájanyék. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tigroszlán. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [35,8] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy homokvarány. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 134.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 126.]

m 8 mozogsz északra
[35,7] Továbbra is dombság. Észreveszel egy hóhérbimbót. Találsz egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mélységi grittang volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy északi aurach ijesztett meg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Borzalmasan éhes vagy. (-6 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 116.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 108.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy spagulár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 68.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy gitonga ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 28.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 28 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) [28 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

ext visszadátumozás kérelem
Ez a 64. játékheted és a 14. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Picit változott a T és BA parancs. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 155 pontot. A következő körben tehát 155 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG
Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et.
Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.)
Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.]
Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények.
Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik.

KARAKTERLAP

Sun Ah Cy, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 14. fordulód.

Erő: 18 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 133 cm
IQ: 13 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 14 Életpont: 96/2 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 63 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 2 505 TP-d van. A következő szinthez még 1 495 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8

35,83 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 134 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 (+1) 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 6 5. harcművészetek: 5 6. vadászat: 1
7. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
manifesztátor (#124)

Összsúly: 21.15 kg Megterheltség: 45%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

34 35 36 37
6
7
8
9
(35,7) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), 28. jellempróba, mélységi grittang (#103), északi aurach (#350), spagulár (#82), gitonga (#76)
(35,8) homokvarány (#16), 25. jellempróba
(36,8) rájanyékek (#58), tavacska, 21. jellempróba, tigroszlán (#43)

Üzenet küldése a karakternek