13. forduló, 15. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 6. 9h:14'
EZ A 15. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD
16. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,62] koordinátán. Fantasztikus volt a pihenés a kényelmes fogadószobában. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: Toborzásgátló Vlagyimir már majdnem teljesen felépítette Libertan melletti Zan-indukátorát.
Most, hogy tökéletesen kipihented magad, ideje továbbkalandoznod. Elbúcsúzol a fogadóstól, és elhagyod a kocsmát.
A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+50 életerő.)

kf 900 kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. [60 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 15 arany.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 148.]

f 47 kísérletezel a 47. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz kígyóbőr kesztyűt. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 138.]

ea 47 eladod a 47. tárgyat
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ea 33 eladod a 33. tárgyat
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 2 mozogsz keletre
[46,62] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. "

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fegyverbolt (546. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [9 pontot használtál fel, van még 129.]

ea 64 4 eladod a 64. tárgyat 4
Eladtál 4 csontszablyát. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

ea 51 1 eladod az 51. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

ea 57 1 eladod az 57. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[46,63] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Nathan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba).

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [46,64] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sakál került az utadba. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sakál testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sakál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 111.]

go 1 gonoszkodsz: 1
Rettenetesen irritál a törpe jajgatása: néhány nagyobb, élesebb követ fogsz, és teli erőből a lukba hajigálod. A jajgatás felerősödik, majd egy idő után teljesen megszűnik. Elégedetten továbbállsz. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 101.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[47,65] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gátvakond. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gátvakond jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a gátvakond száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaszabolósáska közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kaszabolósáska összetett szemét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [48,66] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,66] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy púpos burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször eltalálod a púpos burástya bal karját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a púpos burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Szöges bunkóval többször eltalálod a púpos burástya jobb karját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált kaffogó hebrencs trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő púpos burástya trófeát. 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy húsevő magszim. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 74.]

go 14 gonoszkodsz: 14
Egy kendőt kötsz a szájad elé, és egyenletesen adagolod tovább a bogyókat. Van bőven, úgyhogy még két máglyát raksz valamivel távolabb. Elégedetten szemléled a mészárlást, ami a faunában bekövetkezik. (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [10 pontot használtál fel, van még 64.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[48,65] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Látsz egy kék orchideacserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy karmazsin huhogó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy sérült pókvadász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a pókvadász fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Leah követője. Egy bakkura csizmát, egy bőrpáncélt, egy koponya szimbólumot és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy tigroszlán trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész.

(Továbbmész...) [47,64] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 46.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 36.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 26.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[46,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Nathan lábát masszírozza. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba).

(Továbbmész...) [45,62] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynője! <Szivárvány Hívei> " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon itt e tábla, dicsőségemet hirdetvén az idők végezetéig! Tsochy. "

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [18 pontot használtál fel, van még 8.]

be 608 30 6 bemész a 608. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Kiperkálod a fizetséget, 10 aranyat. Ezután a tulaj megmutatja a szállásodat. A szoba valóban mindent igényt kielégítő, puha ágyikóval, mosdótállal. Megkapod a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkőzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel kockázni és dartozni. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 153 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÍGYÓBŐR KESZTYŰ (49. TÁRGY)
A kígyóbőr kesztyű készítéséhez két surranó kígyó bőrére van szükséged. Nemcsak kényelmes és divatos viselet, hanem valamennyire védi is a kezedet. Ha a KF paranccsal viseled, akkor egyet ad a Védelmedhez. Készítése 20 pontba kerül.

SAKÁL (28. SZÖRNY)
A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését.

MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

PÁRDUCLÁBAK (7. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Drasztikus, jól látható átalakításokat is képes vagy már alakodon létrehozni: már nem sok kell ahhoz, hogy teljes alakodat meg tudd változtatni. A puha, abszolút gyorsaságra tervezett párduclábak felöltésének képessége lehetővé teszi, hogy mostantól a szabadban való mozgásod még 1 ponttal kevesebbe kerüljön. Használata automatikus.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 14. fordulód.

Erő: 13 Szint: 8 Merészség: 7/7 Magasság: 163 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 11 (12) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 11 Életpont: 111/100 Jellem: semleges (-16) Tul. pont: 8
Szerencse: 10 (14) Varázspont: 0/0 Pénz: 228 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 70 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 634 TP-t kaptál. Jelenleg 4028 TP-d van. A következő szinthez még 2972 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, téfea magoflux.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 8 dobófegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 2
4. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71)

Összsúly: 31.59 kg Megterheltség: 61%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 4 csontszablya (#64)
1 lapockacsont (#33) 1 surranó kígyó bőr (#47)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 arany (#50) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(45,62) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486)
(46,62) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488)
(46,63) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 4. jellempróba
(46,64) Raia oltár, 1. jellempróba, sakál (#28)
(47,64) Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár
(47,65) Leah oltár, gátvakondok (#57), kaszabolósáska (#83)
(48,65) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), karmazsin huhogó (#185), pókvadász (#59), egy alakváltó nő
(49,66) Dornodon rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, 14. jellempróba, púpos burástya (#92), húsevő magszim (#67)

Üzenet küldése a karakternek