Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 24. 15h:06' EZ A 111. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD 112. játékheted kezdete: júl. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1046 SZÁMLA : XXXX |
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
kt 78 1 | elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot) |
flh 3 19 | felt. lőfegyver haszn. 3 a 19. tárggyal |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével kilukasztod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével végigvágod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 86 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
be 534 | bemész az 534. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 116.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Nem találtad el. Meglengetve az obszidián pengét a másikra rohansz. Obszidián pengével megvágod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Obszidián pengével megvágod az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [29,0] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy félelem-járó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a félelem-járó fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [30,-1] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bíborgörény került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével kilukasztod a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bíborgörény fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bíborgörény szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 22 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a sünmedve testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sakál lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megmarkolva az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a sakál bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a sakál testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sakál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kt 69 3 | elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
be 4 | bemész a 4. titkos labirintusba |
lm 4 4 1 | mozogsz 4 4 1 |
Marokra fogva az obszidián pengét a másikra rontasz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a manó jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a manó bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a manó vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A manó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével alaposan megvágod a manó jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a manó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a manó vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A manó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével kilukasztod a Baar-ork jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a Baar-ork testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Baar-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
tf 2 30 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért |
FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY) Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel. |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
BAAR-ORK (44. SZÖRNY) Az orkok a legocsmányabb, legsötétebb humanoid teremtmények. Ki ne ismerné malacpofájukat, hegyes agyaraikat, büdös, zöld bőrüket? A sok-sok ork törzs, alfaj közül pedig a legalávalóbb, legférgebb mihaszna a Baar-ork. Törpének számítanak saját fajuk között is: alig magasabbak 120 centinél. Hacsak nincs elsöprő fölényük harcban, elszaladnak. Könnyedén felapríthatod e gonosz teremtményeket. |
CSONTSZABLYA (64. TÁRGY) A csontszablya a mély tárnákat lakó orkok fegyvere. Hogy milyen lényből készítik az aránylag ellenálló fegyvert, senki sem tudja. Pengéje nem egyenes, hanem görbe, és recésen be van vágva, hogy nagyobb sebzést tudjon okozni. Természetesen egy ilyen csontfegyvert nem lehet összehasonlítani egy igazi acélpengével. Ez egy d8 sebzésű vágófegyver. Használható balkezes fegyverként is. |
KIS VASKULCS (40. TÁRGY) A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni. |
KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY) A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kőkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bőréből. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nők számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvető komponense a szeksztánsnak. |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
Erő: | 16 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 8 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 8 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 111/81 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 2 (+1) | ütőfegyverek: | 7 (+1) | lőfegyverek: | 5 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -); |
32,88 mezőn táborozol, a 4. labirintusban, 1. szinten, 3. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 33 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 747 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 (+1) | 3. mászás: | 1 (+1) |
4. gyógyítás: | 8 | 5. vadászat: | 1 | 6. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 170, 171. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
3 | bot (#4) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontszablya (#64) | |||
2 | kerek kő (#19) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 4 | kőkés (#6) | ||
1 | * | obszidián penge (#2082) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | szöges bunkó (#8) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | 4 | kaja (#2) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 17 | krónika (#1725) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | + | kavadu iszák (#25) | [bennük 12 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8] | |||||
3 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | 12 | drótszőr (#37) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 4 | mandibulapenge (#125) | 2 | móri gyümölcs (#116) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 13 | smirglilevél (#29) | 29 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
10 | varányszem (#30) |
Összsúly: 40.67 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) | |||
6 | kerek kő (#19) | 6 | tigroszlán fog (#63) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kőkés (#6) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | mászókarom (#78) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | 2 | varányszem (#30) | |||
1 | vizestömlő (#3) |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | |
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|