Karakterszám: |
8613 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
14 |
Játékhét: |
283 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
485 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2011. szept. 9. 10h:43' |
A következõ
fordulód táplálható: 2011. szept. 10. |
|
E-mail!
II. ZSÓFI KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32679.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1464.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 17.* Edil Ves Ybesel Tal Ulart legyõzte harcban egy Astacuidius Maximus.
*feb. 24.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy sötét elf papnõ.
*már. 17.* Akadil Tel Kator elsõként ért el 40-es lopakodás tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
*már. 31.* Csillag rangja a Bárdok Klánjában "Troy
Archid leszármazottja" lett.
*ápr. 6.* Csillagot kis híján megölte egy
lomha nukratoid.
*ápr. 26.* Piromaca hõsies küzdelmével a lidércek ellen
kiérdemelte a császári lidércvadász címet!
*máj. 11.* Aranyszemû Reglinde
rangja a Bárdok Klánjában "Troy Archid leszármazottja" lett.
*máj. 20.*
Piromacát legyõzte harcban egy kronogólem.
*jún. 16.* Akadil Tel Kator
pszionikus párviadalban legyõzte Szarkaagyú Sirakát.
*szept. 15.* Csillagot
kis híján megölte egy lebegõ drón.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
az 1091 |
tárgy azonosítása |
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat.
Halotti maszk: értéke 12 arany. A tárgy
érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +4% védekezés.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
kno 2 4 |
2. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 7!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
be 3 36 |
meglátogatod a 3. épületet |
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg.
Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a
36. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 30 aranyat, és hosszas
oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges
rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
a csábmosoly
varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
tv 2 36 |
varázslat berakása 2. varázslatlistára |
2. TV listába került: csábmosoly.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
tvsz 30 100 |
varázslatlisták szintjének beállítása |
1. varázslatlistádat akkor használod, ha ellenfeleid összerõssége a tiéd
30%-a alatt van. A 2. listára ez 100%, a 3.-ra 0%, a 4.-re 0%, az 5.-re
0%.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
kno 4 4 64 2 |
4. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 5! Elköltesz 2
képességpontot az átokszórás szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
(460. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek.
Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen
a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Egy primitív
vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Bízva ügyességedben,
nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikertelen]
Hosszasan vacakolsz, míg végül ráébredsz, hogy te ezt az ajtót nem fogod
tudni kinyitni.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy fémlétrán, egy
függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni
járnak. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél
felé. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted.
Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig
odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen
érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz.
(416.
kaland, összköltsége 10 TVP.) Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A
folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy hájas worpel
(#31).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a hájas worpel elmormol egy
sebezhetetlenséget. A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy
gránitbõrt. Megrohamozod a hájas worpelt. A hájas worpelt próbálod megsebezni.
Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(9 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a hájas worpel létrehoz egy éhínséget.
Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Megtámadod a hájas worpelt. A levegõ
megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(7 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a hájas worpel létrehoz egy energiatüskét.
Sebzõdsz 9 ép-t. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(5 ép-t sebeztél). A hájas worpel kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ. Szívesen bekapnál valamit. A kajára
veted magad. (+22% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Az egyik kevésbé ismert, de
ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik.
A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Szellõ söpör végig a néma folyosókon,
nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy
oldaljáratból. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött,
és megpördülsz. Ellenfeled egy púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** A púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted
a púpos moladot. A púpos molad rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Megtámadod
a púpos moladot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(3 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A púpos molad téged támad. Odacsap neked jobb karmával.
Félrehajoltál. Lecsap rád bal karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
Megtámadod a púpos moladot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(5 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A púpos molad téged támad. Feléd üt jobb karmával.
(7 ép-t
sebzõdtél). Vámpirizál. Lesújt rád bal karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
Megtámadod a púpos moladot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(4 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a púpos moladot. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(4 ép-t sebeztél). A púpos molad rád támad. Rád vág
jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Gyorsan feléd lendít bal
karmával. Elkerülted. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+25 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Az egyik kevésbé ismert, de ezért
vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A
sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Aha, torzszülött szagot érzel!
A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Útközben észreveszel egy
sötét
mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1
darabot. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted
magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a protolisk lárvát. A protolisk lárva közelebb
jön, hogy támadhasson. Megtámadod a protolisk lárvát. A teknõs görbekardjával
támadsz.
(8 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal csápoddal.
(3 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre
(-3 ép) A protolisk lárva rád veti magát. A protolisk lárva
mérgezõ gázt fúj rád.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. A teknõs görbekardját forgatva
támadsz.
(8 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(3 ép-t
sebeztél). Tüskés a bõre
(-3 ép) A protolisk lárva téged támad. A protolisk
lárva mérgezõ gázt fúj rád.
(4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a protolisk lárvát. A teknõs görbekardjával lesújtasz.
(10 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal csápoddal.
(2 ép-t sebeztél). A bõrén
levõ tüskék felsértenek
(-3 ép) A protolisk lárva holtan terül el. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+13 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Módszeresen kutatsz
más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet...
Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl
Maliachi, egy jó megjelenésû, hosszú, fekete, göndör
hajú, kék szemû férfi. A Tisztogatók klánjának torzszülött ivadék rangú
tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, csontmaszk, rövid tõr, a mentát
könnyû pikkelyvértje, az egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze kereskedelem szakértelemben való
jártasságotokat. Lesprinteltek a boltba. Mindketten felszerelési tárgyakat
vásároltok, majd összehasonlítjátok, ki tudta az árukat jobban lealkudni
(ezután persze a tárgyakat visszaadjátok a boltosnak, hogy mégsem kellenek,
selejtesek). Haha! Te vagy a jobb kereskedõ! Gyõztél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Különösebb cél nélkül
kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Találomra kiválasztasz
egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Wakond, a hegyi hörcsög, egy szürke bõrû, fekete
hajú, izmos testû férfi. Tárgyai: díszes fejék, bronzmedál. Üdvözlõ mondatod:
"A szagod után is megtalálni a barlangodat." Dühösen kiabálja vissza: "Süket
vagy, mint egy agglomerátor!" Jól odamondasz neki: "Úgy hallottam, hogy
tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." Dühösen kiabálja vissza:
"Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Ez nem
igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Wakond, a hegyi hörcsög a gyõztes!
A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A kolónia egy
olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz
választani. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni.
A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Szertartásosan üdvözöl
Halálkarom, egy feketepárducnak látszó, izzó vörös
szemû, vadállatias mozgású, veszélyes férfi. A Mutánsok klánjának kocsány
rangú tagja. A következõket látod nála: könnyû pikkelyvért, ezüst nyaklánc,
khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, halotti maszk, szivárvány karkötõ.
Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Megindulsz Halálkarom felé. Már ott is vagy! Halálkarom máris
elõtted terem! Halálkarmot próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(8 ép-t
sebeztél). Halálkarom téged támad. Lesújt rád bal karmával.
(21 ép-t sebzõdtél).
Beléd próbál marni fogával. Elhibázta. Bûze zavar.
(-3 ép.) Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod Halálkarmot. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél). Halálkarom rád támad.
Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(22 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját,
harapni próbál fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-6
ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+49 életpont.)
[47 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
m 8 9 1122 333 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,9) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8,8) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A következõ helyszínen
nincs semmi érdekes.
(M 8,7) Északra mész tovább. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted
támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemót téged támad. Odaken neked bal mancsával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Lekever egyet jobb mancsával.
(9 ép-t sebzõdtél).
A tehemótot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A tehemót rád veti magát. Lecsap rád bal mancsával.
(13
ép-t sebzõdtél). Bever egyet jobb mancsával. Nem talált. Támadod a tehemótot.
Villámokat köpsz.
(10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(6 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát.
Odaken neked bal mancsával.
(10 ép-t sebzõdtél). Odaken neked jobb mancsával.
(12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál.] Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Újra a 8,8-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+28 életpont.)
(M 9,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,9) Irány dél! Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az
újabb próbázókra vár.
(M 8,10) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A barlangszobában, ahová
az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 8,11) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A csarnok egy újabb, kongóan
üres termébe lépsz be.
Elhagyod a Csarnokot.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]
m 8 7 444 333 1234 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,7) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
(M 444,333) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában
mozogni.
(M 1234,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában
mozogni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
[ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 109 sebzést
okoztál, és 176 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 34 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
232 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
II. Zsófi, egy alacsony, rövid hajú, elképesztõen gyönyörû
és okos nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod:
mágiafaló. Ez a 14. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.55 |
[2] IQ: |
7 / 0.35 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.10 |
[4] egészség: |
5 / 3.83 |
[5] mágia: |
5 / 1.74 |
[6] gyorsaság: |
5 / 0.62 |
[9] Méret/ép: |
52 / 40 |
Min. méret: |
39 |
Barlangméret: |
52 |
|
|
Varázspont: |
41 / 41 |
Képességpont: |
9 / 48% |
Hõsi pont: |
7 (3) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
6% |
Galetki erõ: |
121 / 93 |
Hírnév : |
132 |
Jóllakottság: |
69% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
8 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
64 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
52 (2) |
Leölt torzszülött: |
60 (2) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (1) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
5 / 4.11 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.70 |
[48] mászás: |
5 / 1.42 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.60 |
[54] kereskedelem: |
2 / 1.47 |
[57] gyógynövények: |
1 / 0.30 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 2.65 |
[66] lopakodás: |
1 / 0.20 |
[67] régészet: |
2 / 0.65 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 0.29 |
|
|
a teknõs
görbekardja |
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.40 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (100%): |
36 csábm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75;
VI erõ:200% ép:30%;
PV 3 5 2 4;
PSZ 54
45 66 57 67;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 10 szint: 1 sebzés: 2-10
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #8 (7. épület), #15 (4. épület),
#17 (1. épület), #20 (9. épület), #460 (13. forduló), #416 (14. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
Ékszerek, kincsek |
|
172 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 hamis arany (#809) |
* |
1 kristályamulett (#130) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a teknõs görbekardja (#25616) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 sötét mák (#23), 1 õskõ (#8).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 30 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÉHEZEM! A jóllakottságod minden táborozásod alatt csökken kb. 25-30%-kot.
Ezenkívül elõfordulhat, hogy egy torzszülött vagy egy másik galetki megkínál
egy éhínség varázslattal, ami drasztikusan csökkenti a jóllakottságodat.
Ha a jóllakottság 50% alá csökken, akkor kezdesz egy kicsit éhes lenni.
Ez azt jelenti, hogy a forduló elején nem nyered vissza az összes életpontodat,
és közelharc támadásod sikerére mínusz százalékokat kapsz, ill. leheleted
kevesebbet fog sebezni. Érdemes tehát odafigyelni, hogy jóllakottságod
mindig 50% fölött legyen.
Hogyan növelheted a jóllakottságodat? Legegyszerûbben
úgy, hogy vadászol. Ha minden körben kiadsz legalább négy VD parancsot,
akkor valószínûleg ritkán fogsz éhezni. Ha ez nem segít, használd az E
parancsot, vegetáriánusoknak E 10 (+40%) vagy E 20 (+80%), a többieknek
E 30 (+50%). Ha barátságosan beszélgetsz más galetkikkel, akkor õk is megkínálhatnak
a félrerakott, számukra emészthetetlen kajafajtákkal. A barátságos beszélgetéshez
a PV 5 (ha biztosra akarsz menni, akkor a PV 5 8) parancsot, majd a P parancsot
kell kiadnod. Ezenkívül a tolvajok sikeres lopás esetén lophatnak az áldozat
élelmiszertartalékaiból.
Ha a karaktered jóllakottsága forduló elejére
nullára csökken, akkor automatikusan kiadunk neked egy E parancsot, nehogy
éhenhalj.