Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 6. 10h:17' EZ A 147. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD 148. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
a 245 4346 1 | átadod a 245. tárgyat a 4346. kalandozónak (1 darabot) |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
im | imádkozol |
dd 108 56 258 | eldobod a 108. tárgyat az 56. tárgyat a 258. tárgyat |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [133,110] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Találsz egy vapár cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.
jlk 2261 | jelszó kimondása 2261 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriáspók testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az óriáspók testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 8, gyógyulás: 24, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [131,108] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy óriás liánt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy óriáspók. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriáspók testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágójával az óriáspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 9, gyógyulás: 26, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [130,107] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 48, gyógyulás: 35, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [128,106] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy malmot.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [126,104] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy rát-fát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy púdersziklát. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal súrolod a törpemammut testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
ee 157 667 63 | eladod a 157. tárgyat a 667. tárgyat a 63. tárgyat |
ea 103 6 | eladod a 103. tárgyat 6 |
ea 47 3 | eladod a 47. tárgyat 3 |
ve 329 6 | megveszed a 329. tárgyat 6 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
bb 214 310 382 | beraksz a bankba a 214. tárgyat (310 darabot) |
in 5033 252 1138 | leírod az 5033. kalandozónak a 252. szörnyet az 1138. tárgyat |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT) Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a forduló végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör. |
ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY) Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony. |
Erő: | 20 (35) | Szint: | 15 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 25 (28) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 338/346 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 22 (27) | Varázspont: | 198/32 | Pénz: | 2121 arany | Kép. pont: | -2 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 60/3 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/11 | szúrófegyverek: | 10/90 (+10%) | vágófegyverek: | 18/64 (+6%) |
ütőfegyverek: | *22/100 | lőfegyverek: | 18/49 (+3%) | dobófegyverek: | 14/59 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (150%) << varkaudar szablya (#516) (190%) << csontpálca (#329) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/74 | 2. nyomkövetés: | 30/86 (+12%) | 3. mászás: | 10/49 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 11/35 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/52 | 6. gyógyítás: | 17/0 |
7. titkosírás: | 5/7 (+11%) | 8. felderítés: | 12/68 | 9. szörnyidomítás: | 4/34 |
10. teológia: | 21/47 (+11%) | 11. taumaturgia: | 15/62 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 1/53 |
13. versengés: | 6/98 | 14. harcművészetek: | 5/0 | 15. zene: | 7/0 |
16. szörnyismeret: | 11/4 (+18%) | 17. pszi: | 10/85 (+9%) | 18. vadászat: | 4/56 |
19. bányászat: | 8/98 (+18%) | 20. főzés: | 10/10 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), varkaudar íjász (#687), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), jégtroll (#164), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Etorlán (#5033), A Földelem Urai (#9154), 9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
67 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | bakkura csizma (#96) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | bronzpenge (#126) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 6 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | galachmit (#310) | 2 | jégszív (#282) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 5 | magszim bél (#103) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | moa jádekő (#382) | |||
2 | nehezék (#258) | 9 | nektoraf faggyú (#667) | 8 | nyílvessző (#108) | |||
2 | nyu-shuriken (#157) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
2 | tankány karom (#237) | 33 | tigroszlán fog (#63) | 1 | vaskulcs (#183) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | csontpálca (#329) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | tatu ködmön (#255) | 3 | tükör (#43) | |||
9 | ugh méreg (#166) | 1 | víz (#27) |