138. forduló, 140. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 20. 9h:30'
EZ A 169. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
170. játékheted kezdete: febr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Frank Onesteinnel. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bronztornyot, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy q. demoralizátort, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tépett lobogót, egy tleikan kesztyűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz Abdullal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: hadúr. Felszerelését egy md'blatherat trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy királyi lovag trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy szőrös azuka! Málhásállata egy bazaltelementál. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon ismét összefutsz Abdullal. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 ryuku mellvértet (500 arany kikiáltási áron), 15 csillezsályalevelet (1500 arany kikiáltási áron), 1 vadászkést (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. - Dagadjon beléd az a vacak sáfránypor, te irigy dög! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
A 2. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Kismedve (3308) ellopott tőled 1 xirnox szivet.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Könnyű, alig látható elf nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Arra is rájössz, hogy férfi volt az illető. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett hosszú fekete hajszálat.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+171 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

* 4. KP: használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 270.]

ek 7 15 2 t. energia kisütése: 7 15 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 zene.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 270.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 268.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 263.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

cir 1 vándorcirkusz látogatása 1
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

ftv 43 356 felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 356. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

ftv 30 356 felt. tám/véd. varázslat a 30. varázslatot a 356. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 253.]

ftv 43 297 felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 297. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar mágus

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta bal oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. {GYD:} Varkaudar szablyával megvágod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 56 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával megcsapod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar mágus

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar mágus bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 168.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 163.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,103] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Észreveszel egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy griffőniksz!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a griffőniksz jobb szárnyát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy aranygriff!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aranygriff testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranygriff bal lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az aranygriff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranygriff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy griffőniksz!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a griffőniksz jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [108,104] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar hírnök.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök jobb lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 drótszőr. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,105] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Látsz egy smirglibokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Az első ellenfél egy varkaudar behemót.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót bal karját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Thargodan csontváz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bal lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. (ld. enc.) Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 18 arany. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött. [66 pontot használtál fel, van még 97.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[108,106] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Sheran templom van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar hírnök.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök nyakát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Mnebolath. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [109,107] Továbbra is síkságon vagy.

Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tündöklő szobrot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Sheran templom van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Egy varkaudar felderítő áll veled szemben.

Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal karját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar felderítő bal lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar behemót.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy varkaudar ékkő (ld. enc.).

(Továbbmész...) [110,108] Továbbra is síkságon vagy.

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy tündöklő szobor van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy Mnebolath. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. A következő ellenfél egy varkaudar felderítő.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő jobb vállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő bal vállát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] Találsz néhány eldobott tárgyat: 7 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [26 pontot használtál fel, van még 71.]

m 3 4 2 mozogsz délkeletre, délre, keletre
[111,109] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Az első ellenfél egy varkaudar varázsló.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával végigvagdosod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védelmez.) Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar hírnök.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szárnyas hernyó. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,110] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Elsőnek egy varkaudar behemót száll szembe veled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót bal vállát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1336 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A következő ellenfél egy Thargodan csontváz.

Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bal karját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 vasérc. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [112,110] Dombos terepre érkeztél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!

Látsz egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy varkaudar kölyök irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus jobb lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar hírnök.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy optiri agysisak. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [39 pontot használtál fel, van még 32.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 29.]

t 270 1 támadod a 270. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

ftv 44 270 felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a 270. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

ftv 40 270 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 270. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

ef 9 energia fejlesztése 9
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 3
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! [9 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 18, 29.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


INVÁZIÓS TRÓEA (2166. TÁRGY)
Az invázió visszaverésére tett hősies erőfeszítéseidet mutatja ez az ellenségtől elvett trófea. Nem kell KF-elned, automatikusan kirakod a "hagyományos" trófeáid mellé. (Találkozáskor nem íródik ki.) A büszkeség persze nem mindig előnyös. Gyakorlati hátránya is van a dolognak. Invázióbeli ellenfeleid sokkal hevesebben fognak harcolni ellened, ha azt látják, hogy ilyen trófeát viselsz. (Minden egyes inváziós trófea 5 %-kal erősíti inváziós ellenfeleidet. Ráadásul, ha kapsz fejlesztési pontot a megölt ellenfélért, minden egyes inváziós trófea 5 %-kal növeli az esélyét (max. 100 %-ig), hogy egy helyett két fejlesztési pontot kapsz.) Persze, ha nem akarsz dicsekedni a trófeáiddal, leplezni szeretnéd az invázióbeli szerepedet, bármikor a bankba rakhatod őket, vagy egy részüket. Nyilván sosem adod oda másnak!

VARKAUDAR ÉKKŐ (2168. TÁRGY)
Ez az apró kis ékkő, ami kitűzőként tudsz feltűzni a ruhádra (nem foglalja a helyet más kitűzőid elől) a varkaudarok sámánjainak kreálmánya. Viselőjét, amint az harcba bocsátkozik, félelmetes dühvel tölti el, így az berserkerként veti magát a csatába. Szerencsére te nem vagy varkaudar, ezért rád kisebb hatással van az ékkő. Eggyel növeli a támadásodat és a sebzésedet, de eggyel csökkenti a védettségedet. Nem fogod másnak odaadni.

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 139. fordulód.

Erő: 21 (26) Szint: 20 Merészség: 5/4 Magasság: 134 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 18 (22) Védekezés: 56 (60) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 279/255 Jellem: jó (205) Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (32) Varázspont: 304/78 Pénz: 1254 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 18/8 Pszi pont: 91/38 EFejl: 20
Eddig összesen 816 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 520 TP-t kaptál. Jelenleg 503 998 TP-d van. A következő szinthez még 96 002 TP szükséges. Trófeáid: qwarg rohamosztagos, Brod, Rodrig. A 136. fordulódban 1690 arany került a bankszámládra. 1723 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/26 (+26%) szúrófegyverek: 2/15 vágófegyverek: 17/7 (+63%)
lőfegyverek: 7/67 dobófegyverek: 23/21 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << ezüstkard (#325) (200%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
112,110 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/13 (+48%) 2. nyomkövetés: 19/82 (+18%) 3. mászás: 14/4 (+6%)
4. csapdakészítés: 11/81 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/24 6. gyógyítás: 26/71
7. titkosírás: 3/19 8. felderítés: 6/67 (-1000%) 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 20/97 (+33%) 11. taumaturgia: 14/61 (+19%) 12. szerencsejáték: 1/53
13. versengés: 8/77 (+9%) 14. harcművészetek: 23/14 15. zene: 6/52 (+210%)
16. szörnyismeret: 3/20 17. pszi: 13/68 (+19%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 4/7 20. bányászat: 16/75 (+33%) 21. főzés: 9/97 (+10%)
22. csapatmunka: 2/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 9 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), ezüstkardot (#325) (max. 1 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), nyuhaj karbin (#110), Rodrig (#7126)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) mentális pajzs (#72)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) vakító fény (#43) >> mosolygó rettenet (#97)
vakító fény (#43) >> fekete griff (#107) tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
vakító fény (#43) >> láncravert quwarg (#744) tisztítótűz (#44) >> varkaudar varázsló (#271)
tűzeső (#61) >> Rodrig (#7126) tisztítótűz (#44) >> Tguarkhan (#212)
vakító fény (#43) >> vörös rakolits (#356) vakító fény (#43) >> Thargodan csontváz (#297)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) tüskepajzs (#30) >> Rodrig (#7126)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar behemót (#189) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 35 (limit: 155), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 550.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 58 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 940 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 fáklya (#36) 1 fekete gyöngy (#99)
2 gyöngymangó (#135) 1 madártoll (#112) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 spiritusz (#170) 1 sünmedve tüske (#14) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1004 arany (#50) 1 aranytoll (#572) 3 csillezsályalevél (#1253)
7 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 1 fűszertartó (#210)
1 inváziós trófea (#2166) 22 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148)
1 optiri agysisak (#315) 6 pirkit (#153) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar ékkő (#2168) 4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

106 107 108 109 110 111 112 113
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
(107,103) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), griffőniksz (#106), aranygriff (#304), érclelőhely
(108,104) oltár, 45. jellempróba, érclelőhely, Thargodan csontváz (#297), varkaudar hírnök (#686)
(108,106) varkaudar hírnök (#686)
(109,105) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 34. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), tetemember (#123), varkaudar behemót (#189), Thargodan csontváz (#297)
(109,107) Elenios oltár, varkaudar felderítő (#7133), varkaudar behemót (#189)
(110,108) Chara-din monolitja (#534), varkaudar felderítő (#7133)
(111,109) alpesi tehén (#91), Elenios rúnaköve, 38. jellempróba, varkaudar varázsló (#271), varkaudar hírnök (#686)
(111,110) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba, alpesi tehenek (#91), varkaudar behemót (#189), Thargodan csontváz (#297)
(112,110) a 134. labirintus bejárata, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), 44. jellempróba, vortexmágus (#418), érclelőhely, Thargodan csontváz (#297), varkaudar hírnök (#686)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Romboló kesztyűje rosszul adta a ganüidek ellen a plusz sebzést. Javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek