138. forduló, 140. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 31. 9h:16'
EZ A 146. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
147. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 dözmöng szív (eladási ár: 230 arany, ebből a kezelési költség: 23 arany), 2 grifftojás (eladási ár: 289 arany, ebből a kezelési költség: 28 arany), 1 nyílcsapda (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 1 olló (eladási ár: 119 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 1 csontkulcs (eladási ár: 919 arany, ebből a kezelési költség: 91 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 fáklyát (29 arany kikiáltási áron), 5 sullár hólyagot (59 arany kikiáltási áron), 6 uzbány csőrt (69 arany kikiáltási áron), 10 álomport (29 arany kikiáltási áron), 1 evaporőr hájat (49 arany kikiáltási áron), 2 grákóbőrt (39 arany kikiáltási áron), 2 hebrencs állkapcsot (29 arany kikiáltási áron), 3 lapkorongot (19 arany kikiáltási áron), 1 nektoraf faggyút (24 arany kikiáltási áron), 5 szárnyas hernyót (19 arany kikiáltási áron), 2 szulfagor agyart (59 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a sötét motyogó (ld. enc.), a hamupók (ld. enc.), a görgőte (ld. enc.), az árnyékrája (ld. enc.), a griffőniksz (ld. enc.) és a fekete griff (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ködmangót (ld. enc.), árnyéksarat (ld. enc.), ködcsillagot (ld. enc.), koponya szimbólumot (ld. enc.) és szem szimbólumot (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kardfogú fülemüle nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 302.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 1939 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 292.]

d 5 2 eldobod az 5. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 292.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 287.]

k 7 10 8 követed a 7. fajúakat 10 lépésig északra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Követed az északra vezető alakváltó nyomokat: [69,62] A terep továbbra is ritka erdő. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű ember nővel. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy sárga erőövet, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy piromenyét trófea és egy alattomos manó trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ch'Selina. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Követed az északra vezető alakváltó nyomokat: [69,61] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos sallank. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank jobb vállát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 sallank nyilat.
Követed az északra vezető alakváltó nyomokat: [69,60] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy süvítő rája. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra.
Követed az északra vezető alakváltó nyomokat: [69,59] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szeppent rákfatty. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 sallank nyilat.
Követed az északra vezető alakváltó nyomokat: [69,58] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gorombilla. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gorombilla testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt.
Követed az északra vezető alakváltó nyomokat: Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. [69,57] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy karmazsin huhogó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A karmazsin huhogó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra.
Követed az északra vezető alakváltó nyomokat: [69,56] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Követed az északra vezető alakváltó nyomokat: [69,55] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy halálmadár. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Morgan kristálya (ld. enc.). Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 sallank nyilat.
Követed az északra vezető alakváltó nyomokat: Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. [69,54] Tovább barangolsz a fák között.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. (ld. enc.)

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 17 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+35 életerő.)
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A következő próba egy gnóm asztalánál vár rád. A tudós tizenkét számot sorol fel neked, majd arra kér, add össze őket. Először a számok felidézésével gyűlik meg a bajod, majd amikor ez nagy nehezen sikerül, az összeadásnál buksz el. A gnóm szomorúan a fejét csóválja. 288 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta.
- Hoztad? - támad rád rögtön a banya, amint megjelensz előtte.
- Izé... - hebegsz-habogsz, majd bevallod, hogy még egyet sem sikerült összegyűjtened abból, amit kért. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 7 sallank nyíl, 4 dárda, 15 kazmár gyökér, 10 mákrózsa virág, 8 ovimon-bogyó. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 288 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt.
Követed az északra vezető alakváltó nyomokat: [69,53] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
Összefutsz Lady Változással. Fairlight tanítványa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy aranygyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy dombi yeti trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mosolyogsz, elbűvölő meséket mondasz neki. Úgy látszik, minden igyekezeted hiábavaló: kosarat kapsz.
Összefutsz Myrmillával. Tharr felszentelt papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy bibircsók-óriás trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy garokk! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 tüskét. [179 pontot használtál fel, van még 108.]

le 270 1091 171 leveszed/lerakod a 270. tárgyat az 1091. tárgyat a 171. tárgyat
Lecsatolod a gromak páncélt.
Leveszed a cetbőr válltömést.
Elrakod a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

a 203 5098 9 átadod a 203. tárgyat az 5098. kalandozónak (9 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 9 amnioszt Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

aa 270 1091 171 átadod a 270. tárgyat az 1091. tárgyat a 171. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 gromak páncélt Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 1 cetbőr válltömést Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rövid kardot Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

aa 325 111 129 átadod a 325. tárgyat a 111. tárgyat a 129. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüstkardot Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 1 hosszú íjat Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 8 sallank nyilat Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

aa 34 2 92 átadod a 34. tárgyat a 2. tárgyat a 92. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 14 kaját Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

aa 37 207 14 átadod a 37. tárgyat a 207. tárgyat a 14. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 drótszőrt Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ovimon-bogyót Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 16 sünmedve tüskét Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

aa 209 70 323 átadod a 209. tárgyat a 70. tárgyat a 323. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 szuperkötelet Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rézdarabot Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 3 ezüsthegyű nyilat Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

aa 108 40 165 átadod a 108. tárgyat a 40. tárgyat a 165. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 8 nyílvesszőt Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 3 kis vaskulcsot Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

aa 185 75 183 átadod a 185. tárgyat a 75. tárgyat a 183. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 nagy bronzkulcsot Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 5 rézkulcsot Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 3 vaskulcsot Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

aa 114 24 172 átadod a 114. tárgyat a 24. tárgyat a 172. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 16 kaktusztüskét Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kavadu lebenyt Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 1 téfea-agyat Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

aa 94 76 32 átadod a 94. tárgyat a 76. tárgyat a 32. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 bronzhegyű nyilat Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 2 bronzkulcsot Lady Változás részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Lady Változás részére. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. 2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül!
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 73.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éhínség. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nem hagyhatjuk, hogy a természet békés teremtményeit rabságba tartsák! Törj össze egy ketrecet oltáromnál. 2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! [30 pontot használtál fel, van még 43.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve azonnali gyógyítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nem hagyhatjuk, hogy a természet békés teremtményeit rabságba tartsák! Törj össze egy ketrecet oltáromnál. 2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! [30 pontot használtál fel, van még 13.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 4, 20.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy amnioszt nyel le a gorombilla. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következő körben tehát 293 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT MOTYOGÓ (37. SZÖRNY)
A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendű, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A valós világ lakói nem láthatják őket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják, hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklű szellem könnyedén agyoncsaphatja.

HAMUPÓK (40. SZÖRNY)
A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgező.

GÖRGŐTE (41. SZÖRNY)
A tengerparton gyakori kétéltű leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a védekezésre: több száz, tűhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe!

ÁRNYÉKRÁJA (87. SZÖRNY)
Az árnyékvilág lassú, anyagtalan szellőin lebegve közlekedő árnyékráják naphosszat táplálék, vagyis egy kóbor lélek pislákoló szellemenergiája után kutatnak. Sokak szerint a valódi világban elpusztult rájanyékek kísértetei. Farkuk persze, mivel nem valós anyagból van, képtelen mérgezni - mérhetetlen hideg érintése pedig nem tud túl nagy kárt okozni valakinek, aki már amúgy is halott.

GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY)
Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye.

FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY)
Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver.

KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY)
Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért.

ÁRNYÉKSÁR (61. TÁRGY)
A sötét motyogó elpusztításakor valójának egy ektoplazmikus pszeudo-realizációja, más néven árnyéksár csapódik le. Ennek felfogására bármely holt lélek képes némi miszto-energia koncentrálás segítségével. Hogy mire jó ez a súlytalan, fekete anyag? Lehet, hogy semmire.

KÖDCSILLAG (62. TÁRGY)
Ha némi koncentrálással kettéválasztasz egy ködmangót, előtűnik üreges belseje. Ezt két adag árnyéksárral megtöltve, misztikusan tündöklő, világító tárgyhoz jutsz, a ködcsillaghoz (KT 62, 30 pontért). A dolog feltétlenül kapcsolatos a mágiával, de nem tűnik egészségre ártalmasnak. Ha egy ködcsillagot akarsz használni valahol, ahol ennek hasznosságára utalást kapsz, akkor a H 62 (használod a ködcsillagot) parancsot kell kiadnod, 15 pontért.

KOPONYA SZIMBÓLUM (139. TÁRGY)
Leah követőinek szimbóluma egy rézlapra festett fehér, vigyorgó koponya képe. Hosszú vasláncon lóg, amely segítségével a nyakadba akaszthatod. Érintése nagyon hideg, mintha egy jégcsapot fognál... Amíg viseled, néggyel jobb a hideg és haláltámadások elleni védettséged. A koponya szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY)
Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY)
Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Kár, hogy nem tudod megsemmisíteni, de majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele.

HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY)
Ennek a denevérszerű lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségből rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés előnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elősegíteni: bőrszárnyának gyors verdesésével rendkívül ügyes manőverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csőre pedig messziről mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengő maró szag egyéb kellemetlen meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak.

HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

ÉHÍNSÉG (39. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a támadó varázslattal lesújtva, ellenfelednek csak hosszú távú kárt tudsz okozni. Ha sikerrel jársz (ez pedig isteni hitedtől függ), ellenfeled borzalmasan éhes lesz, mintha napok óta nem evett volna. Jól látható, hogy ennek milyen hatása lehet egy kalandozóval szemben, akinek minél több nyomorúságot akarsz okozni, de egy szörnnyel szemben nem sok hatása van: a lény legfeljebb még vérszomjasabban veti magát rád. Ezért a számítógép lehetőleg nem fogja ezt a varázslatot választani a listádból, ha szörnyekkel harcolsz. Elmondása 7 VP-be kerül, komponensként egy kaját kell elhasználnod.

AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod!

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 139. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 23 Támadás: 15 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 24 (25) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 264/146 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 128/10 Pénz: 2545 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/8 EFejl: 22
Eddig összesen 784 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3658 TP-t kaptál. Jelenleg 142072 TP-d van. A következő szinthez még 37928 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, erszényes elkarog, arató csattanat. A 123. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1105 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/8 (+14%) vágófegyverek: 18/8 (+2%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 21/28 (+10%) dobófegyverek: 4/40

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); sallank nyíl (#129) (8 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/35 2. nyomkövetés: 23/14 (+44%) 3. mászás: 7/98
4. csapdakészítés: 10/40 5. csapdaészlelés: 6/57 6. gyógyítás: 33/65 (+15%)
7. titkosírás: 2/90 8. felderítés: 6/43 9. szörnyidomítás: 5/84
10. teológia: 6/15 (+6%) 11. taumaturgia: 2/96 (+8%) 12. szerencsejáték: 1/31
13. versengés: 4/11 (+32%) 14. harcművészetek: 21/0 15. szörnyismeret: 11/59 (+18%)
16. zárnyitás: 1/55 17. vadászat: 15/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), törpemammut (#115), szintszívó (#96), óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
gorombilla (#38) (építő: +15% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem hagyhatjuk, hogy a természet békés teremtményeit rabságba tartsák! Törj össze egy ketrecet oltáromnál.
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 10 amniosz (#203) 1 ásó (#34)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 bronzkulcs (#76) 1 bunkó (#5)
1 cetbőr válltömés (#1091) 1 drótszőr (#37) 3 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 ezüstkard (#325) 1 gromak páncél (#270) 1 hosszú íj (#111)
14 kaja (#2) 17 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
3 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 3 madártoll (#112)
1 mászókampó (#165) 3 nagy bronzkulcs (#185) 8 nyílvessző (#108)
1 ovimon-bogyó (#207) 5 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70)
5 rézkulcs (#75) 1 rövid kard (#171) 6 sallank nyíl (#129)
16 sünmedve tüske (#14) 1 szeksztáns (#32) 1 szuperkötél (#209)
1 téfea-agy (#172) 4 ubuk tüske (#131) 3 vaskulcs (#183)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 huhogó bibe (#332) 1 lapockacsont (#33) 1 Morgan kristálya (#659)
3 rákfatty váladék (#333) 10 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(69,30) Sheran oltár, 25. jellempróba, Lady Változás (5098. kalandozó), Myrmilla (5522. kalandozó)
(69,31) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), halálhozó (#419)
(69,32) halálmadár (#351)
(69,33) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 49. jellempróba, Tharr oltár
(69,34) karmazsin huhogó (#185), Elenios rúnaköve
(69,35) gorombillák (#38), gyilkos tetű (#116)
(69,36) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), Dornodon oltár
(69,37) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, 36. jellempróba, süvítő rája (#113)
(69,38) barátság szent tüze (#484), Dornodon oltár, 42. jellempróba, gyilkos sallankok (#85)
(69,39) Ch'Selina (2803. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek