Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 3. 10h:42' EZ A 147. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 148. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ff 182 516 329 | felt. fegyverváltás: 182 516 329 |
ffk 150 190 250 | felt.fv.kozkázata: 150 190 250 |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
lm 10 26 902 | mozogsz 10 26 902 |
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a topránypolip testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 2, gyógyulás: 36, összesen: +34 ÉP}
lm 25 15 905 | mozogsz 25 15 905 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin bal lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a nyuhaj karbin bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
lm 28 901 27 | mozogsz 28 901 27 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
lm 18 905 30 | mozogsz 18 905 30 |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 3, gyógyulás: 29, összesen: +26 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
lm 900 29 20 | mozogsz 900 29 20 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kétfejű troll jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 59, gyógyulás: 28, összesen: -31 ÉP}
dd 5 123 | eldobod az 5. tárgyat a 123. tárgyat |
lm 5 1 | mozogsz 5 1 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [136,111] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [135,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
in 5033 198 293 | leírod az 5033. kalandozónak a 198. szörnyet a 293. tárgyat |
in 5033 200 299 | leírod az 5033. kalandozónak a 200. szörnyet a 299. tárgyat |
in 4346 974 326 | leírod a 4346. kalandozónak a 974. szörnyet a 326. tárgyat |
in 4346 975 363 | leírod a 4346. kalandozónak a 975. szörnyet a 363. tárgyat |
in 4346 978 369 | leírod a 4346. kalandozónak a 978. szörnyet a 369. tárgyat |
in 4346 7000 375 | leírod a 4346. kalandozónak a 7000. szörnyet a 375. tárgyat |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
LIDÉRCÚR (252. SZÖRNY) A lidércurak ősi élőholtak, a mocsarak és sötét labirintusok korlátlan hatalmú urai. Állítólag lidércek léteztek már akkor is, amikor az első elf Ghalla földjére tette a lábát. Ezek a csuklyás, vörösen izzó szemű lények sokak szerint nem is rendelkeznek igazi testtel, de bizonyosat senki sem tud: T. Vlagyimir egyszer legyőzött egy lidércurat, de semmi más nem marad a szörny után, csak egy fekete köpeny. A lidércurakat természetesen csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és antimágikus aurájuk miatt a támadó varázslatok egyáltalán nem hatnak rájuk. A lidércúr sokszor már gyilkos kiáltásával megállítja szívedet, és karmai érintésével mágikus esszenciádtól foszt meg. A lidércúr olyan tömegű ocsmányságot képes művelni veled, hogy csakis FT paranccsal fogod megtámadni. |
PORDÉMON (253. SZÖRNY) A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni. |
HORDÓAGYÚ MAMELUK (254. SZÖRNY) A hordóagyú mameluk a hegyek korlátlan hatalmú verőembere. Elálló fülű ősgorillára emlékeztet, hatalmas, lapátszerű tenyerekkel, hegyes agyarakkal, és persze mérgező csípést okozó, ostorszerű farokkal. Egyaránt képes adni és kapni. A hordóagyú mamelukból valósággal sugárzik butaság, és ez olyan képességgel ruházza fel, mintha képes lenne az agytaposás varázslat elmormolására. A buta mamelukokat egy dolog érdekli, az arany. Márpedig ilyet minden kalandozó hord magánál, úgyhogy bártan számíthatsz a hordóagyú mamelukok támadására. A pletykák szerint egyébként Krapixlon Authir titkos háremet tart, és a háremre három szelídített hordóagyú mameluk eunuch ügyel. |
KHÓR MASZKJA (1138. TÁRGY) Ocsmány maszk, amelyet a varkaudar sámánok öltenek magukra, hogy még ijesztőbbek legyenek. Ha odáig alacsonyodsz, hogy eltakard vele arcodat, a KF 1138 parancsot kell kiadnod. A maszk más tárgy elől helyet nem foglal. Védettségedet és szerencsédet 2-vel, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Kicsit nehezebben látsz ki belőle, ezért kapsz -1 támadást, és persze arcod koszos és izzadt lesz, hajad csimbókokban fog lógni. |
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
RYUKU VÉDŐKENŐCS (1154. TÁRGY) Ez a hosszúkás tubusnyi folyékony, kéken világító kence a ryuku kuruzslók messziföldön létrehozott csodaszere, mellyel elég, ha vastagon bekenegeted a tárgyaid felszínét, és rögtön megtapasztalhatod az eredményét: holmidnak az elemi energiák már nem nagyon képesek ártani. Persze 100%-os biztonságot így sem lehet elérni, de tény, hogy egy-egy sárkány elemésztő leheletét több tárgyad fogja megúszni, mint ha nem használsz a csodaszerből. A védőkenőcs sajnos folyamatosan párolog, így hatása csak a kör végéig tart, a táborozás végeztével kénytelen leszel újra bekenegetni a tárgyaidat. A H 1154 paranccsal életre hívott akció 4 TVP-be kerül, a játék nyelvén pedig a védelem azt jelenti, tárgyaid +8 mentődobást kapnak minden ellenük intézett támadással szemben. |
Erő: | 20 (35) | Szint: | 15 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 25 (28) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 336/285 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 22 (27) | Varázspont: | 192/12 | Pénz: | 2188 arany | Kép. pont: | -2 |
Tudatpont: | 15/3 | Pszi pont: | 60/3 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/11 | szúrófegyverek: | 10/80 (+15%) | vágófegyverek: | 18/58 (+3%) |
ütőfegyverek: | *22/100 | lőfegyverek: | 18/46 (+3%) | dobófegyverek: | 14/51 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (150%) << varkaudar szablya (#516) (190%) << csontpálca (#329) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/74 | 2. nyomkövetés: | 30/74 (+5%) | 3. mászás: | 10/45 |
4. csapdakészítés: | 11/29 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/52 (+60%) | 6. gyógyítás: | 17/0 |
7. titkosírás: | 4/96 | 8. felderítés: | 12/68 (+33%) | 9. szörnyidomítás: | 4/34 |
10. teológia: | 21/36 (+15%) | 11. taumaturgia: | 15/52 | 12. szerencsejáték: | 1/53 |
13. versengés: | 6/98 | 14. harcművészetek: | 5/0 | 15. zene: | 7/0 |
16. szörnyismeret: | 10/86 | 17. pszi: | 10/76 (+15%) | 18. vadászat: | 4/56 |
19. bányászat: | 8/80 | 20. főzés: | 10/0 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), varkaudar íjász (#687), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), jégtroll (#164), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Etorlán (#5033), A Földelem Urai (#9154), 9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
2.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bunkó (#5) | |||
1 | csontpálca (#329) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
118 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | galachmit (#310) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | ketrec (#216) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | márványkulcs (#245) | 2 | nehezék (#258) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 32 | tigroszlán fog (#63) | 2 | vasérc (#152) | |||
1 | vaskulcs (#183) |