Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 18. 9h:07' EZ A 209. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 210. játékheted kezdete: ápr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5001 SZÁMLA : XXXX |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
ef 3 512 | energia fejlesztése 3 |
flh 6 23 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 23. tárggyal |
fkt 23 8 1 | felt. készítesz a 23. tárgyat (8 darabot) |
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
flh 8 188 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 188. tárggyal |
a 2 3411 15 | átadod a 2. tárgyat a 3411. kalandozónak (15 darabot) |
fvh 10 | felt. varázslat haszn. 10 |
im | imádkozol |
a 152 2563 4 | átadod a 152. tárgyat a 2563. kalandozónak (4 darabot) |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,64] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bíbor szulfagor. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 szulfin (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 725 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 13 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a nómenklatúra testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a nómenklatúra testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-40 varázspont.) Mandibulakaszával megkarcolod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-2 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [71,62] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vízionár. Itt csata lesz.
Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a vízionár fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vízionár puha bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bo-skorpió. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [68,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a süvítő rája farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
jlk 1911 | jelszó kimondása 1911 |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [70,60] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
h 238 10 | használod a 238. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 29 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért |
KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT) Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége. |
SZULFIN (676. TÁRGY) A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák. |
NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY) Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni. |
HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY) A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 17 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 25 (27) | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 27 (30) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 144/144 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 257/175 | Jellem: | jó (291) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 187/17 | Pénz: | 533 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 21/28 (+2%) | vágófegyverek: | 16/60 (+26%) | ütőfegyverek: | 14/76 |
lőfegyverek: | 18/13 (+3%) | dobófegyverek: | 6/15 (+17%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (8 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
70,60 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1402 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/55 | 2. nyomkövetés: | 38/7 (+50%) | 3. mászás: | 10/19 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 11/40 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/0 | 6. gyógyítás: | 13/42 |
7. titkosírás: | 7/33 | 8. felderítés: | 5/93 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 7/41 |
10. teológia: | 7/17 (+18%) | 11. taumaturgia: | 14/79 (+31%) | 12. versengés: | 3/96 |
13. zene: | 5/42 (+11%) | 14. szörnyismeret: | 20/67 (+33%) | 15. zárnyitás: | 6/33 |
16. vadászat: | 18/38 | 17. bányászat: | 21/81 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 4 darabot ), mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (104) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat. |
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 71.09 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 20 | kaja (#2) | |||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | vasérc (#152) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bot (#4) | 3 | drótszőr (#37) | |||
6 | gyenge méreg (#26) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szulfin (#676) | 2 | vízionár szem (#102) |
67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|