Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 15. 9h:11' EZ A 143. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 144. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3112 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
hu 41 148 | hulladék: 41 148 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [73,78] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. [+3% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [74,77] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a rőtmanó berzerker bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem bal lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megvágod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rákölteni.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Arisztotelész hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,74] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az alpesi tehén testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal súrolod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a manifesztátor testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a manifesztátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,72] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Elszántan ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal végigmetszed a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,71] Még mindig füves síkságon vagy.
ek 35 5 | t. energia kisütése: 35 5 |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
fa 1739 3471 1 | feladod az 1739. tárgyat a 3471. kalandozónak (1 darabot) |
fa 170 3471 10 | feladod a 170. tárgyat a 3471. kalandozónak (10 darabot) |
fa 69 3338 23 | feladod a 69. tárgyat a 3338. kalandozónak (23 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
szk 85 | keresed a 85. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 234. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
Erő: | 27 (33) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 89/89 év |
Egészség: | 20 (26) | Életpont: | 241/201 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (36) | Varázspont: | 247/8 | Pénz: | 3963 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 133/275 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 3/73 | vágófegyverek: | *20/101 |
ütőfegyverek: | 1/78 | lőfegyverek: | 18/57 (+15%) | dobófegyverek: | 3/44 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 .); nyílpuska lövedék (#547) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/72 | 2. nyomkövetés: | 17/50 (+32%) | 3. lopás: | 1/39 |
4. mászás: | 8/10 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 12/85 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/19 |
7. gyógyítás: | 23/6 | 8. titkosírás: | 4/29 | 9. felderítés: | 6/71 |
10. szörnyidomítás: | 10/61 | 11. teológia: | 14/19 (+7%) | 12. taumaturgia: | 22/59 (+22%) |
13. versengés: | 6/86 (+8%) | 14. zene: | 3/82 (+40%) | 15. szörnyismeret: | 17/72 (+18%) |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 5/5 | 18. vadászat: | 5/81 |
19. bányászat: | 8/73 (+16%) | 20. főzés: | 1/72 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
érző szívű dromedár (#753), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 11. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
129 | arany (#50) | 1 | harci maszk (#1739) | 2 | nyílpuska lövedék (#547) | |||
10 | spiritusz (#170) | 23 | szárnyas hernyó (#69) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | vasérc (#152) |