137. forduló, 139. forduló, Leviatan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 3. 20h:00'
EZ A 157. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
158. játékheted kezdete: máj. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 17

LEVIATAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,97] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+33 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+68 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 5. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

v 96 96 106 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

104 105 106
96
97
98

[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 316.]

be 574 2 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 266.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,97] Dombos terepre érkeztél. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qulli Brann egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy királyi őrsáncot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szeppent rákfatty. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy halálos morf.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálos morf testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a halálos morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A halálos morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy domináns morf.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a domináns morf bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A domináns morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 vortexvesszőt. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.
[14 pontot használtál fel, van még 252.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve azonnali gyógyítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! 3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 222.]

id 111 40 idomítod a 111. szörnyet 40 pontért
Nekikezdesz a ragyás burástya idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 10 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 133 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [15 pontot használtál fel, van még 207.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[106,96] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy beomlott q. gödröt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy kisebb quwarg isten hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Látsz egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy kopasz, piros szemű ember férfival. Fekete a bőre. Chara-din misszionáriusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy ezüst éjmedált, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Dögvész trófea és egy Rodrig trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy élőholt sullár a hátasa. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Folytatod utadat.
Összefutsz Thunder Powerrel. Tharr ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rézpáncélt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy q. rohamosztagos trófea, egy mágiamorfáló trófea és egy Brod trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kőkés. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Egy szőrös azuka a hátasa.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [107,96] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó fejét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a halálhozó fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 18 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 3 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}


Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta.
- Látom tárgyak nélkül jöttél - köszönt a boszorka dühösen, de csodálkozni sincs időd azon, hogy ezt honnan tudhatja, már kifelé tessékel az ajtón. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 10 elkarog szőr, 1 szulfagor agyar, 2 vaskulcs, 2 téfea-agy, 4 csontkulcs.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,96] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Fist Fighter előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő élőholt mirg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [76 pontot használtál fel, van még 131.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[109,96] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy élőholt mirg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Zanthia lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [110,96] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Észreveszel egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardszárnyú pocok közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a kardszárnyú pocok ollója a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [111,97] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Utad során felfedezel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [38 pontot használtál fel, van még 93.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[112,97] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Qulli Brann előtt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával megdöfködöd az ongóliant bal oldalát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vashegyű lándzsával többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [113,96] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Találsz egy phua-kúpot. Találsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy vadász tatu egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 53.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Nyelve nincs, de mindenről szól.
Átkutatod a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [40 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 3. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 279 pontot. A következő körben tehát 279 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod!

KARAKTERLAP

Leviatan, egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 122. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

Erő: 36 (50) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 25 (36) Támadás: 41 Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 17 (29) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 17 (28) Életpont: 609/492 Jellem: semleges Tul. pont: 13
Szerencse: 19 (28) Varázspont: 689/222 Pénz: 3349 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 36/33 Pszi pont: 98/72 EFejl: 6
Eddig összesen 1541 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 553 TP-t kaptál. Jelenleg 1 157 250 TP-d van. A következő szinthez még 42 750 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar íjász, ryuku csapásvezető. A 76. fordulódban 250 arany került a bankszámládra. 265 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/9 szúrófegyverek: 21/25 (+25%) vágófegyverek: 4/0
ütőfegyverek: 4/0 lőfegyverek: 20/46 (+15%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
113,96 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/94 2. nyomkövetés: 31/4 (+40%) 3. mászás: 8/2 (+18%)
4. csapdakészítés: 25/66 (+6%) 5. gyógyítás: 27/28 6. titkosírás: 1/87
7. felderítés: 11/98 (+50%) 8. szörnyidomítás: 2/5 (+19%) 9. teológia: 13/77 (+12%)
10. taumaturgia: 15/95 (+12%) 11. szerencsejáték: 2/36 12. versengés: 12/80 (+18%)
13. harcművészetek: 25/24 14. zene: 32/56 (+10%) 15. szörnyismeret: 5/52
16. pszi: 12/46 (+7%) 17. zárnyitás: 1/23 18. vadászat: 3/29
19. bányászat: 30/93 (+13%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 46, 47, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 558, az összesen kapott pontszám: 57060. (összesen ölhető: 558 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 523 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 250.49 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 211 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
69 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 kaja (#2)
3 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 bíbor morfplazma (#2450) 3 borkonyó bibe (#312)
1 dorony tüdő (#212) 1 halálhozó talizmán (#813) 3 madártoll (#112)
4 rákfatty váladék (#333) 1 rézdarab (#70) 3 ugh méreg (#166)
4 vasérc (#152) 1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114
95
96
97
98
(105,97) művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 43. jellempróba, Leah oltár, királyi őrsánc (#1140), érclelőhely, szeppent rákfatty (#186), halálos morf (#7618), domináns morf (#7624)
(106,96) a 244. labirintus bejárata, beomlott q. gödör (#2096), oltár, 36. jellempróba, barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), ragyás burástyák (#111), élőholt quwarg (#202), egy ember férfi, Thunder Power (5623. kalandozó)
(107,96) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, 43. jellempróba, nekrofun (#173), halálhozó (#419), sóhajtó dorony (#112)
(108,96) művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, élőholt mirg (#135)
(109,96) élőholt mirg (#135), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534)
(110,96) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Sheran oltár, kardszárnyú pocok (#152)
(111,97) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92)
(112,97) bávatag golombár (#165), mély szakadék (#154), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, ongóliant (#159)
(113,96) gumifa (#38), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 23. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek