137. forduló, 139. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 18. 9h:08'
EZ A 174. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
175. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,85] koordinátán.
A XLIX. Ghallai Olimpián a következő tárgyat nyerted: olimpiai rézmedál. Valamint kaptál 75 aranyat. Az Olimpián kaptál 4 tudatpontot, és 30000 tapasztalati pontot.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 1290. hetének nyerőszámai: 5, 13, 14. 10 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 36 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 123 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tüskés harci gromak nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 282.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 279.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

kf 1787 kézbeveszed/felveszed az 1787. tárgyat
A ruhádra illeszted az olimpiai rézmedált. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

ff 2084 1526 87 felt. fegyverváltás: 2084 1526 87
Felt. fegyverváltás: << vaskard << Mallon botja << bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 249.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[67,85] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az ork sámán fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy óriás csontváz száll szembe veled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 30, gyógyulás: 26, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal végigmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ametiszt medált.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 752 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 6, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85045.
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [66,85] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szürke rinocérosz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc bal vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a láplidérc testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a láplidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy autentikus vámpír.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 754 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 6, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85315.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [65,86] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy manifesztátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy sírlidérc.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 756 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 6, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85585.
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 219.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[64,86] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal alaposan megvágod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kilukasztod a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [63,86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tetemember került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember rotható húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember jobb vállát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 bakkura bőrt. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [62,86] Még mindig bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy csontlepke.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontlepke testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy óriás csontváz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel megütöd az óriás csontváz jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 53, gyógyulás: 37, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 758 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 6, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85855.
[60 pontot használtál fel, van még 159.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[61,87] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a láplidérc nyakát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a láplidérc bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 9 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 760 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 6, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 86125.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [60,88] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy autentikus vámpír száll szembe veled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír bal oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy csontváz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 762 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 6, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 86395.

(Továbbmész...) [59,89] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a láplidérc testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a láplidérc nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A láplidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 764 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 6, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 86665.
[30 pontot használtál fel, van még 129.]

be 40 bemész a 40. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét van. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 4 2 905 mozogsz 4 2 905
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Hamarosan egy varkaudar mágust pillantasz meg. Fegyvere egy bunkósbot. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar mágus nyakát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült a varkaudar mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 41, gyógyulás: 2, összesen: -39 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 csontkulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [4. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vérszomjas csüldő. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 5 900 7 mozogsz 5 900 7
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [5. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Egy kis szobába érkezel. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy technokolin van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a technokolin bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A technokolin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 39 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 9 1 mozogsz 9 1
Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [9. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 bordacsont, 1 zöld üveg és 3 ragasztó. Gyorsan kiüríted a ládát. Megtalálod a lakatkulcsot is. Hogyan lehetett egy ekkora nagy kulcsot elveszteni? Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 54.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ef 7 506 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 5.]

ba 113 nem támadod a 113. szörnyet
BA 113 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 1576 5 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-8 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 16, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a sullár. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 279 pontot. A következő körben tehát 279 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OLIMPIAI RÉZMEDÁL (1787. TÁRGY)
Ritkán készítenek nemes ékszert rézből. Ez most mégis abból van, értéke mégsem csekély, hiszen csak az Alanori Olimpián lehet megszerezni, mégpedig dobogóra jutással. A dicsőségen kívül más kedvező tulajdonsága is van, viselője erejét és ügyességét eggyel növeli, életerejét pedig 5-tel, ráadásul úgy, hogy nem veszi el a helyet más ékszerektől.

PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

Erő: 20 (26) Szint: 21 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 29 Támadás: 23 (25) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 19 (23) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 20 Életpont: 355/345 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (28) Varázspont: 330/95 Pénz: 3149 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 29/5 Pszi pont: 86/2
Eddig összesen 1760 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 919 TP-t kaptál. Jelenleg 677 957 TP-d van. A következő szinthez még 122 043 TP szükséges. Trófeáid: csontváz lord, Poomr Ko, élőholt quwarg. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/15 (+2%) szúrófegyverek: 21/19 (+8%) vágófegyverek: 16/57 (+51%)
ütőfegyverek: 17/44 (+3%) lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 25/53 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) (300%) << Mallon botja (#1526) (300%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
59,89 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/11 (+17%) 2. nyomkövetés: 36/37 3. mászás: 7/84 (+10%)
4. csapdakészítés: 13/40 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/30 (+26%) 6. gyógyítás: 14/80
7. titkosírás: 4/7 8. felderítés: 4/31 9. szörnyidomítás: 6/65
10. teológia: 13/4 (+13%) 11. taumaturgia: 15/96 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/35 14. harcművészetek: 18/8 15. zene: 3/59 (+3%)
16. szörnyismeret: 16/93 (+22%) 17. pszi: 13/16 (+29%) 18. zárnyitás: 5/30 (+15%)
19. vadászat: 4/42 20. bányászat: 21/20 21. főzés: 10/15 (+10%)
22. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (88,15) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> élőholt quwarg (#202) lángcsóva (#31) >> csontváz lord (#177)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 63 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 szögletes kő (#17) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
218 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 bakkura bőr (#95)
14 bomló esszencia (#2367) 1 bordacsont (#16) 1 bunkósbot (#9)
1 csontkulcs (#74) 1 dorony tüdő (#212) 5 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 4 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2)
7 madártoll (#112) 6 ragasztó (#83) 1 rinóbőr (#651)
5 szvó-ektoplazma (#151) 2 vashegyű nyíl (#176) 1 xirnox szív (#213)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69
84
85
86
87
88
89
90
(59,89) a 40. labirintus bejárata, élőholt mirg (#135), láplidérc (#352), varkaudar mágus (#128), vérszomjas csüldő (#114), technokolin (#50)
(60,88) Raia rúnaköve, Raia oltár, autentikus vámpír (#154), csontváz (#48)
(61,87) láplidérc (#352), csontváz (#48), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 40. jellempróba
(62,86) Fairlight oltár, púpos burástya (#92), csontlepke (#746), óriás csontváz (#176)
(63,86) tetemember (#123), grok-képződmény (#149), 31. jellempróba, drasmólyom (#60)
(64,86) evaporőr (#69), mély kút (#93), Raia oltár, 35. jellempróba, mérges nyukmár (#95)
(65,86) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 40. jellempróba, manifesztátor (#124), sírlidérc (#172)
(66,85) szürke rinocérosz (#346), láplidérc (#352), autentikus vámpír (#154), Fairlight oltár, 42. jellempróba
(67,85) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Leah oltár, ork sámán (#345), óriás csontváz (#176), csontváz (#48)

Üzenet küldése a karakternek